Haha! Ik ben niet echt een huilerig tiepje dus ik verwacht niet dat ik zelf ga lopen grienen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik ook niet echt een puppenmens ben, dus ik ga er van uit dat ik er geregeld flink de balen in zal hebben
Het lijkt me heel schattig hoor maar ook gewoon een noodzakelijk kwaad om te krijgen wat ik wil, zeg maar. Ik zocht niet voor niets eerst een herplaatser
Goede tip van dat fleecetouw
@Diana, ik vermoed dat ik dat wel eens nodig zou kunnen hebben
@Zamunda ik heb geen flauw idee hoeveel milder een showlijn Hollander is in vergelijking met een werklijn MH. Ik denk toch wel wat milder haha, maar dan nog... het blijft een actieve herder. En ik heb sowieso 0 pupervaring om mee te vergelijken dus ik vind het lastig te zeggen. Of nouja, Oor was 6 maanden toen ik haar kreeg, en die vond ik toen al heel volwassen en groot. Verder heb ik alleen 6 weken een Skittles gehad van toen 4 maanden. Dat vond ik echt vreselijk intens. Hij was zooooo vreselijk hyperdepieperdepieperdepoepchinees, echt niet normaal. En dat dan in combinatie met absoluut 0 will to please en een extreem korte aandachtsspanne. Ik denk niet dat een HH minder druk is maar hopelijk iig wel al vrij snel wat meer stuurbaar... fingers crossed
@Inge O Ja ik lees hier genoeg over pups, maar daar staat raar genoeg nooit gedetailleerd beschreven hoe het met mijn pup in mijn leven zal gaan