Iets nieuws
- Frootje
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Iets nieuws
Aloy had nog niet zoveel geoefend met de scootmobiel (eigenlijk alleen erop zitten terwijl hij stilstond), dus dat stond voor vandaag op het programma.
Zelf had ze er alvast heel veel zin in!
Ze deed het wel braaf hoor. Froo zit altijd gewoon aan een riem die ik in mijn hand heb, ik weet 100% zeker dat zij er niet af zal springen. Aloy probeerde dat natuurlijk nog wel, dus zij zit aan een heupgordel en een tweede riem die ik in mijn hand heb om bij te kunnen sturen. We kunnen 20km/u, maar dat doen we nog maar even niet. Maar na een tijdje snapte ze wel dat ze gewoon moest zitten en dat ze wel om het hoekje mocht kijken, maar geen snoekduik naar de grond mocht proberen te maken.
Onderweg nog wel even gestopt voor een wandeling zodat ze lekker even los kon snuffelen. Daarna ook nog wat getraind, ze vindt dat allemaal zo leuk.
En ik vind het leuk dat er een hond met mij mee wil ook al was het niet droog. Ik heb daarna Froo nog even meegenomen, een goede oefening in alleen zijn voor Aloy als ze toch moe is (ze was heel braaf!), maar Froo zag me al aankomen en hield het na tien minuten voor gezien.
Zelf had ze er alvast heel veel zin in!
Ze deed het wel braaf hoor. Froo zit altijd gewoon aan een riem die ik in mijn hand heb, ik weet 100% zeker dat zij er niet af zal springen. Aloy probeerde dat natuurlijk nog wel, dus zij zit aan een heupgordel en een tweede riem die ik in mijn hand heb om bij te kunnen sturen. We kunnen 20km/u, maar dat doen we nog maar even niet. Maar na een tijdje snapte ze wel dat ze gewoon moest zitten en dat ze wel om het hoekje mocht kijken, maar geen snoekduik naar de grond mocht proberen te maken.
Onderweg nog wel even gestopt voor een wandeling zodat ze lekker even los kon snuffelen. Daarna ook nog wat getraind, ze vindt dat allemaal zo leuk.
En ik vind het leuk dat er een hond met mij mee wil ook al was het niet droog. Ik heb daarna Froo nog even meegenomen, een goede oefening in alleen zijn voor Aloy als ze toch moe is (ze was heel braaf!), maar Froo zag me al aankomen en hield het na tien minuten voor gezien.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Re: Iets nieuws
Met haar guitige pientere oogjes
- Fenneke
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een plaatje is ze toch
En dan ook nog eens slim. Wat wil je nog meer
En dan ook nog eens slim. Wat wil je nog meer
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Kruimel
- Welke: IJslandse honden
Het duo Olie en Bol
Ze kijkt inderdaad heel pienter
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een ontzettend leuk hondje is ze toch
- Floortje
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ze heeft zo’n leuk koppie
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat een heerlijk hondje, ze kijkt zo wijs uit haar oogjes
- Frootje
- Contacteer:
Aloy zegt bedankt voor alle complimenten.
Ze is heel leuk en inderdaad heel slim. Ze gaat als een trein. Het feit dat ze dit zo snel oppakte vandaag is ook mooi, want dat opent de wereld weer wat meer, dan zijn we niet meer afhankelijk van iemand met een auto.
Ze is heel leuk en inderdaad heel slim. Ze gaat als een trein. Het feit dat ze dit zo snel oppakte vandaag is ook mooi, want dat opent de wereld weer wat meer, dan zijn we niet meer afhankelijk van iemand met een auto.
- Frootje
- Contacteer:
Dat viel mij de eerste keer dat ze oogcontact maakte al op. Dat was met vijf weken geloof ik. Ze heeft echt zo’n wijze blik in haar ogen. Niet altijd hoor. Maar vaak wel.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ooohhh
Wat is het toch een zoet en pienter hondje!
Wat is het toch een zoet en pienter hondje!
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat is ze toch leuk!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥