Abby gesteriliseerd, bijna genezen.
Abby gesteriliseerd, bijna genezen.
Abby is gisteren gesteriliseerd, en wat mij verbaasd is dat ze helemaal nergens last van lijkt te hebben.
Ze komt niet aan de wond, was gisteren eind van de middag al klaar wakker, wilde meteen bij thuiskomst ook al eten.
De wond ziet er ook al best netjes uit.
Ze komt niet aan de wond, was gisteren eind van de middag al klaar wakker, wilde meteen bij thuiskomst ook al eten.
De wond ziet er ook al best netjes uit.
Laatst gewijzigd door Petra op 14 jun 2022, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Re: Abby gesteriliseerd
Fijn toch? Over een paar weken zie je daar bijna niks meer van, vind het er ook netjes uitzien.
Zeker fijn, maar ik had het van haar niet verwacht haha.Persistence schreef: ↑11 jun 2022, 13:47 Fijn toch? Over een paar weken zie je daar bijna niks meer van, vind het er ook netjes uitzien.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Zo dat is goed gegaan dan!
Kika is dinsdag gesteriliseerd en heeft de rest van de dag geslapen, nu had ze ook extra medicatie moeten krijgen om te verdoven, ze vocht er nogal tegen.
Ook de dagen nadien (aangelijnd) sliep ze echt veel, maar dat kan ook zijn omdat ik haar echt enorm moet beperken. En ze wil bijten en krabben aan de wonde.
Blijft Abby er netjes af?
Kika is dinsdag gesteriliseerd en heeft de rest van de dag geslapen, nu had ze ook extra medicatie moeten krijgen om te verdoven, ze vocht er nogal tegen.
Ook de dagen nadien (aangelijnd) sliep ze echt veel, maar dat kan ook zijn omdat ik haar echt enorm moet beperken. En ze wil bijten en krabben aan de wonde.
Ze kijkt nog niet eens naar de wond.Gudrun schreef: ↑12 jun 2022, 11:53 Zo dat is goed gegaan dan!
Ze was 's avonds wel goed wakker, maar wel wat onrustig, wat niet gek is.
Abby slaapt ook niet meer dan anders, ze is weer gewoon haar eigen drukke zelf.
Wel doen we met wandelen nog erg rustig aan, maar denk dat we morgen weer wat verder gaan lopen.
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Abby gesteriliseerd, bijna genezen.
Gaat goed!
Zelfs nu de vacht terug begint te groeien, blijft ze er keurig af.
De andere honden trouwens ook, die heb ik ook nog niet 1x naar de wond zien kijken.
De andere honden trouwens ook, die heb ik ook nog niet 1x naar de wond zien kijken.
Zo, dat is al mooi genezen op die paar dagen.