Welke dosering primatour?

Plaats reactie
Floortje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Hussel en Hollandse Herder

Welke dosering primatour?

Bericht door Floortje »

We gaan binnenkort weer met de camper op pad. Beide honden zijn niet heel erg fan van autorijden. In een normale auto gaat het op zich best, maar omdat we een flink stuk gaan in een rammelende oldtimer camper wil ik toch weer iets tegen wagenziekte geven. Vooral Rakoes wordt nog weleens misselijk.
Voorheen gaf ik supmiral, daar worden ze niet suf van. Maar het suf worden is nu juist een pré, dus heb ik primatour gekocht.

Hoeveel moet ze daar van hebben? Rakoes weegt 6,5 kilo.
Afbeelding
Niika
Posts in topic: 1

Re: Welke dosering primatour?

Bericht door Niika »

kwartje per 10kg lichaamsgewicht. dus zou een kwartje geven.
EchoMira
Posts in topic: 1
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Ik zou gestapeld geven. Dus eerst gewoon met een onmerkbare dosis geven beginnen. Uurtje voor je weggaat. Dat kan niemand kwaad en alles wat je er dan bij geeft werkt snel. Dus eigenlijk al ze niet gaat slapen terwijl je dat wel zo aan hebt gestuurd, en rond blijft kijken moet je al een halfje erbij geven en dan ga je gewoon even bij een benzinepomp wandelen.Half uurtje. Daarvoor had je ook koffie meegenomen.
En dan probeer je het weer.

Ik snap dat dat een enorm gezeik is maar dat gezeik is dus mijn grootste hobby en daar heb ik nooit teveel van.
Als het niet gaat om je hond te helpen zo leuk mogelijk in jouw leven te passen dan moet je het zeggen want dan ben ik in het verkeerde zaaltje.
Floortje
Posts in topic: 2
Welke: Hussel en Hollandse Herder

Bericht door Floortje »

Dank voor de reacties!
Afbeelding
Plaats reactie