Klaar om op te laden! Wtf, 5 maanden alweer! Fotossss
Re: Klaar om op te laden!
Nou, ik haal hem er wel gewoon weer uit
-
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Knuffeltjes en speeltjes vind ik ook niet zo ramp. Behalve als je een super leuke nieuwe koopt en meneer dat vakkundig binnen 1 min. al heeft gesloopt Zijn vetbed en het puntje van onze eetkamerstoel waren ook wel een beetje jammer.mijke schreef: ↑13 jun 2022, 15:02 Klinkt een beetje raar misschien maar ik vind slopen wel leuk. Nouja als het bij de juiste dingen blijft dan. Lekker samen een keukenrol slopen of een knuffel van de kringloop, kweenie, tis een leuk spelletje samen. En van die dingen als die jij zegt moet ik om altijd om lachen
Maar ook dat is een fase en zelfs zijn speeltjes blijven nu aardig leven.
-
- Posts in topic: 9
- Honden: 3
- Welke: Duitse herder
Ik leg altijd een oud t-shirt met mijn geur eraan in de bench voor de eerste dagen als ze alleen moeten blijven of gaan slapen
Mss is dat voor jou ook een idee
Mss is dat voor jou ook een idee
Eten ze shirts minder snel op dan sokken?
- Zamunda
- Posts in topic: 28
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat doet ze het goed zeg.
Ja hoor, zo lang je er geen punt van maakt gaat dat bijna altijd vanzelf over. Maar je schreef dat ze zo over de schoenen van de buurman pieste en je het een beetje irritant vond, dat kwam over als meer dan een paar druppeltjes die je geen punt vindt.
Sloopt ze ook niks van karton? Ik had altijd lege wc-rolletjes en kartonnen dozen liggen/staan, daar kloof Murf wel op (en slopen vond hij ook leuk). Die kartonnen dozen komen nog steeds van pas, vooral als hij honger heeft .mijke schreef: ↑13 jun 2022, 15:02 Klinkt een beetje raar misschien maar ik vind slopen wel leuk. Nouja als het bij de juiste dingen blijft dan. Lekker samen een keukenrol slopen of een knuffel van de kringloop, kweenie, tis een leuk spelletje samen. En van die dingen als die jij zegt moet ik om altijd om lachen
Dat doet Raaf ook altijd, heel herkenbaar beeld dus die knuffel met gecoupeerde oren .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Hahaha! Ik ben, kid you not, al bezig met mijn derde paar goedkope sneakers.mijke schreef: ↑13 jun 2022, 15:23Dat zeiden ze bij Oor ook Daar heb ik wel een poos elke maand nieuwe goedkope sneakers moeten kopenSmoushond schreef: ↑13 jun 2022, 15:07Je gaat hier spijt van krijgenmijke schreef: ↑13 jun 2022, 15:02 Klinkt een beetje raar misschien maar ik vind slopen wel leuk. Nouja als het bij de juiste dingen blijft dan. Lekker samen een keukenrol slopen of een knuffel van de kringloop, kweenie, tis een leuk spelletje samen. En van die dingen als die jij zegt moet ik om altijd om lachen
Outsmart your pup
Ohja ok, ik bedoelde echt maar een beetje minimaal irritant
Haha! Karton is geen eten hoorSloopt ze ook niks van karton? Ik had altijd lege wc-rolletjes en kartonnen dozen liggen/staan, daar kloof Murf wel op (en slopen vond hij ook leuk). Die kartonnen dozen komen nog steeds van pas, vooral als hij honger heeft .
De lege keukenrol die ik haar 4 dagen terug heb gegeven is alleen nog maar lichtjes geplet
Ranja begint steeds vaker gewoon los in huis haar rust te vinden, ipv dat ik haar in de bench moet doen. Soms gaat ze uit zichzelf in de bench of in de ren, maar nu gaat ze af en toe ook naast de bank liggen, bij de plek waar ik altijd zit. Ik vind dat zo schattig. En vanmiddag kwam ze bij Livia liggen
Livia doet het sowieso boven verwachting goed met Ranja. Ze doet rustig, raakt niet in paniek als Ranja bijterig wordt, stopt dan andere dingen in haar bekje, echt leuk.
Evelien vindt het nog wat spannend. Zij is meer op hap-hoogte en doet precies de verkeerde dingen als Ranja happerig doet. Maar ze vindt brokjes voeren wel echt het einde, en dat vindt Ranja gelukkig ook leuk. Dus wordt het middageten vaak door kinderhandjes gevoerd.
Verder zijn we begonnen met zit en met aankijken, en weer wat geoefend met de kat. Twee keer zonder problemen alleen geweest, lekker met de bal gerausd. Zich heel knap gedragen toen er onverwacht ineens 3 kinderen in de tuin stonden. Het enige mindere moment was toen Marinus de container buiten zette, toen vluchtte mijn held op sokken halsoverkop het huis binnen
Livia doet het sowieso boven verwachting goed met Ranja. Ze doet rustig, raakt niet in paniek als Ranja bijterig wordt, stopt dan andere dingen in haar bekje, echt leuk.
Evelien vindt het nog wat spannend. Zij is meer op hap-hoogte en doet precies de verkeerde dingen als Ranja happerig doet. Maar ze vindt brokjes voeren wel echt het einde, en dat vindt Ranja gelukkig ook leuk. Dus wordt het middageten vaak door kinderhandjes gevoerd.
Verder zijn we begonnen met zit en met aankijken, en weer wat geoefend met de kat. Twee keer zonder problemen alleen geweest, lekker met de bal gerausd. Zich heel knap gedragen toen er onverwacht ineens 3 kinderen in de tuin stonden. Het enige mindere moment was toen Marinus de container buiten zette, toen vluchtte mijn held op sokken halsoverkop het huis binnen
- Frootje
- Posts in topic: 22
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Huhh? Voer je die Pokon? Wat is je geheim?! Ik probeer Aloy al weken groter te kijken en bij Ranja zie ik nu al verschil met toen je haar ophaalde.
Lief hoor, zo met de kinderen en zo.
Lief hoor, zo met de kinderen en zo.
Haha ja hé, dat ligt niet aan mij dus dat ik haar alweer dubbel zo groot vind?
De vergelijking is ook niet helemaal eerlijk denk ik want Ranja wordt ook een veel grotere hond dus die moet in verhouding veel meer groeien. Ik vind haar juist wat mager dus ik ben haar extra gaan voeren
-
Die van mij sloopten knuffels en sokken zouden idd opgegeten worden
Dat shirt met geur bleven ze netjes van af
Ze lagen er wel op of ze frommelden t op en dan tegenaan liggen
T-shirt heeft toch al vanaf Kyto elke pup die ik heb gehad overleeft
Zit zelfs nog geen gaatje in , t ligt nu ergens in de kast voor de volgende pup over een aantal jaar
Ow en blije plasjes heeft Kenji heel lang gedaan
Op een gegeven moment was dat wel over , behalve als ze m’n pa zag
Daar was ze zo gek op
Ze heeft eens letterlijk in z’n schoenen geplast zo blij was ze dat m’n pa even op de training kwam kijken
Ulan pieste op de club het pakwerkerspak met z’n fokker erin onder
Maar dat was met een paar wkn ook wel klaar
De rest vd pups viel t wel mee, kan t me iig niet meer echt herinneren
-
Ik vind haar juist helemaal niet te mager zo van de foto’smijke schreef: ↑13 jun 2022, 23:41Haha ja hé, dat ligt niet aan mij dus dat ik haar alweer dubbel zo groot vind?
De vergelijking is ook niet helemaal eerlijk denk ik want Ranja wordt ook een veel grotere hond dus die moet in verhouding veel meer groeien. Ik vind haar juist wat mager dus ik ben haar extra gaan voeren
Beter schraal dan dikker hoor , zeker nu
- Persistence
- Posts in topic: 3
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Er zijn zoveel pagina's inmiddels, ik dacht dat de pup eerst Accu ging heten maar nu is het Ranja. Is het een andere pup geworden, of een andere naam? Ja, ik loop vreselijk achter
Haha! Nee het is dezelfde pup, maar we vinden haar qua karakter helemaal geen accu. Dus het is iets anders geworden.Persistence schreef: ↑14 jun 2022, 17:49 Er zijn zoveel pagina's inmiddels, ik dacht dat de pup eerst Accu ging heten maar nu is het Ranja. Is het een andere pup geworden, of een andere naam? Ja, ik loop vreselijk achter
- Persistence
- Posts in topic: 3
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Haha oké! Vind Ranja ook een veel leukere naam!mijke schreef: ↑14 jun 2022, 19:27Haha! Nee het is dezelfde pup, maar we vinden haar qua karakter helemaal geen accu. Dus het is iets anders geworden.Persistence schreef: ↑14 jun 2022, 17:49 Er zijn zoveel pagina's inmiddels, ik dacht dat de pup eerst Accu ging heten maar nu is het Ranja. Is het een andere pup geworden, of een andere naam? Ja, ik loop vreselijk achter
Welke enzym afbrekend schoonmaakmiddel is goed? Het liefst als spray. Ranja heeft nu als nieuwe gewoonte dat ze savonds op de bank plast, extra uitlaten en opletten en handdoeken klaarleggen ten spijt Ik maak het nu schoon met ossengalzeep, maar ik denk dat dat niet afdoende werkt, gezien ze het blijft doen.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 5
sopje met biotex groen. je kan ook pads op de bank neerleggen als je perse haar op de bank wilt hebben. die nemen vocht op en laten het niet doormijke schreef: ↑15 jun 2022, 12:02 Welke enzym afbrekend schoonmaakmiddel is goed? Het liefst als spray. Ranja heeft nu als nieuwe gewoonte dat ze savonds op de bank plast, extra uitlaten en opletten en handdoeken klaarleggen ten spijt Ik maak het nu schoon met ossengalzeep, maar ik denk dat dat niet afdoende werkt, gezien ze het blijft doen.
Niet meer op de bank laten. Pissen op de bank is hier een no-go van belang.
Het is al erg genoeg dat mijn schoonmoeder het doet….maar die kan ik moeilijk in een bench tiefen.
Het is al erg genoeg dat mijn schoonmoeder het doet….maar die kan ik moeilijk in een bench tiefen.
Laatst gewijzigd door Nanna op 15 jun 2022, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het veel te gezellig, we hebben savonds juist een leuk momentje samen op de bank. Even stoeien en dan samen een kluifje eten. Is mijn favoriete moment van de dag!
- Fenneke
- Posts in topic: 10
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Ik vond het ook veel te gezellig, maar na 3 keer op de bank pissen in 1,5 week was het echt klaar. Paar weken niet op de bank gelaten en zelf 's avonds voor de bank op een kussen zitten en Snuck had genoeg controle over z'n blaas om weer terug op de bank te kunnen
Ik heb hier een fles urine-off staan voor als hij onverhoopt toch nog een keer binnen pist, maar (en ik klop het af) dat is al een week of 4 niet meer gebeurd
Ja ja, leuk en aardig maar die gezellige momentjes mogen weer zodra ze de bank niet als pisplek gebruikt.
Nouja, daarom dus die fles. Ik hoop dat ze het dan niet meer als urineerplek gaat zien. En anders maar even van de bank inderdaad, mag ik hoop eerst dat dit werkt.