Vrijdag naar Mandigers. Kogel door de kerk: het houdt op
Re: Vrijdag naar Paul Mandigers
Dat klinkt niet goed.... wat een zorgen
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ach nee zeg, wat naar
- Heleboelie
- Posts in topic: 1
Och, wat vind ik dìt erg voor je!
Je meisje zo zien
Ik duim heel erg voor iets behandelbaars!
Want dit is hartverscheurend…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je meisje zo zien
Ik duim heel erg voor iets behandelbaars!
Want dit is hartverscheurend…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Alfilillo
- Posts in topic: 4
- Welke: Podenco en kruising
Wat verdrietig .
'Hopelijk' is het de schildklier. Je had een tijd geleden toch ook een topic hierover geopend? Toen leken de klachten al zoveel op die van Uma van Manuma bijvoorbeeld. Ik weet nog dat de bloeduitslagen daar toen niet op wezen, maar aangezien dat nu wel heel sterk zo is... Hopelijk kunnen medicijnen het leven weer draaglijk maken voor Joy.
'Hopelijk' is het de schildklier. Je had een tijd geleden toch ook een topic hierover geopend? Toen leken de klachten al zoveel op die van Uma van Manuma bijvoorbeeld. Ik weet nog dat de bloeduitslagen daar toen niet op wezen, maar aangezien dat nu wel heel sterk zo is... Hopelijk kunnen medicijnen het leven weer draaglijk maken voor Joy.
Klopt, daar werd vorig jaar aan gedacht, maar zowel T4 als TSH waren steeds normaal. Ook knapte ze ongelooflijk op van de kuur die ze tegen de toxoplasmose heeft gehad en had ik de oude Joy terug, dus toen was dat schildklierverhaal van de baan. Een week of zes is de T4 ook nog getest en was die perfect normaal. De waarde is dus echt in korte tijd gekelderd. Dat kan o.a. een gevolg zijn van een ernstige onderliggende ziekte, of van een tumor of ontsteking in het hoofd. Dat laatste komt nog wel eens voor bij toxoplasmoseAlfilillo schreef: ↑16 jun 2022, 14:41 Wat verdrietig .
Waterddunne diarree sinds dinsdag, niet eten (wel drinken?)
Is ze uitgedroogd?
Bekijk haar tandvlees eens.
Klinkt niet goed dit
Is ze uitgedroogd?
Bekijk haar tandvlees eens.
Klinkt niet goed dit
Oh bah, wat ziet het er treurig uit zo.
Hoop zo dat er morgen iets aan gedaan kan worden.
Hoop zo dat er morgen iets aan gedaan kan worden.
- Pemba
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Tibetaanse terriër
Van alleen een trage schildklier oogt een hond ook niet zo ziek.
Wat naar Lieske dat ze zo ziek is en ik duim echt keihard dat er morgen nog wat uitkomt.
Wat naar Lieske dat ze zo ziek is en ik duim echt keihard dat er morgen nog wat uitkomt.
Gisteravond niet in elk geval, toen heeft de DA haar nog nagekeken. Ik geef haar nu geregeld een spuitje water en dat blijft erin (35 ml per keer).
Ik heb de DA een paar filmpjes gestuurd en ze belt als het goed is zo om te overleggen.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
Jessus wat naar allemaal
Is morgen die afspraak bij die d.a? Heel veel sterkte iig ik duim dat het duidelijk wordt en er iets aan gedaan kan worden.
Is morgen die afspraak bij die d.a? Heel veel sterkte iig ik duim dat het duidelijk wordt en er iets aan gedaan kan worden.
Ja, morgen om 13.00. ik had vandaag nog gebeld om te vragen of er misschien uitvallers waren, maar helaas.
Mandigers moet wel met heel hoopvolle berichten komen, want anders laat ik haar nog voor het weekend gaan.
- Mo-yi
- Welke: Malamute-husky
He verdorie ook..wel heel begrijpelijk, ik hoop op een goed bericht morgenLieske_1977 schreef: ↑16 jun 2022, 16:01Ja, morgen om 13.00. ik had vandaag nog gebeld om te vragen of er misschien uitvallers waren, maar helaas.
Mandigers moet wel met heel hoopvolle berichten komen, want anders laat ik haar nog voor het weekend gaan.
- Omega
- Posts in topic: 3
- Welke: Nu een echte toller
Hopelijk kan hij haar nog helpen. Wat moet het vreselijk zijn om te zien dat ze zo snel achteruit gaat.Lieske_1977 schreef: ↑16 jun 2022, 16:01Ja, morgen om 13.00. ik had vandaag nog gebeld om te vragen of er misschien uitvallers waren, maar helaas.
- runninggirl
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
Wat ontzettend moeilijk zeg... ik kan het niet aan de filmpjes te bekijken, ik wil je alleen veel sterkte wensen verder.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ach je arme meisje wat moet dat pijn doen om haar zo te zien.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ach wat is ze beroerd . Heel veel sterkte morgen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Verdorie die voelt zich heel beroerd. Zou vannacht lekker bij haar gaan liggen met slapen om oogje in het zeil te houden.
Gaat natvoer er ook niet in?
Succes morgen.
Gaat natvoer er ook niet in?
Succes morgen.
Duimen draaien voor jullie
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Bah. Wat zul jij je verdrietig en onmachtig voelen. Ik hoop op een lichtstraaltje voor jullie
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Podver dat filmpje hakt er wel heel erg in....ik hoop en duim op een wonder ♡
Re: Vrijdag naar Mandigers. Kogel door de kerk: het houdt op
Ik heb net een moeilijke knoop doorgehakt: ik annuleer de afspraak en laat Joy morgen gaan. Ze is zó ziek en moe, wil niet eten en niet drinken en reageert nauwelijks. Ik wil dit niet voor haar en ik wil zéker geen opname en toeters en bellen en Joy alleen in een kennel in een kliniek in wat vermoedelijk toch haar laatste dagen zijn.
Net ben ik nog met haar bij de spoedkliniek geweest voor nog een injectie tegen het braken, en de dienstdoende DA stond volledig achter me. Zij had Joy ook daar al willen laten inslapen als ik dat wenste, maar ik wil het thuis met mijn ouders erbij door de DA die Joy tijdens haar ziekte heeft begeleid. Mocht het helemaal niet gaan, mag ik de spoedkliniek bellen en word ik geholpen.
Net ben ik nog met haar bij de spoedkliniek geweest voor nog een injectie tegen het braken, en de dienstdoende DA stond volledig achter me. Zij had Joy ook daar al willen laten inslapen als ik dat wenste, maar ik wil het thuis met mijn ouders erbij door de DA die Joy tijdens haar ziekte heeft begeleid. Mocht het helemaal niet gaan, mag ik de spoedkliniek bellen en word ik geholpen.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Vrijdag naar Mandigers. Kogel door de kerk: het houdt op
Verschrikkelijk Lieske . Ik was er al een beetje bang voor toen ik de filmpjes zag, zo pijnlijk herkenbaar . Heel veel sterkte.
OS met dank aan Hakunamatata