Nieuwe aanwinst, dankzij Dagmar ♥
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Nieuwe aanwinst, dankzij Dagmar ♥
mooie reportage, alle beestjes happy
Hahaha die hond, wat kijkt ze toch vreselijk geslagen altijd Maar kek jasje hoor, ik zou haar nu geen Riepe meer zien verkopen!
- Rami
- Honden: 2
- Welke: Ik ben een allesvreter
Ja, geweldig mooie jas, maar even over die 'snack'. Wat is het? Een opgezette paling?
- Heleboelie
Hahaha... wat een serie, wat een portret, die hond!
Het is dat ik weet dat ze het goed heeft bij jou, anders kwam ik dr subiet ophalen
En lief, zo'n tweede kans jas... ook om daar afstand van te doen
Het is dat ik weet dat ze het goed heeft bij jou, anders kwam ik dr subiet ophalen
- Zamunda
- Posts in topic: 12
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ze denkt anders zelf dat het echt nog wel beter moet kunnen hoor :pfff: . Ze krijgt altijd de minste snoepjes en de kleinste kluifjes van allemaal (is niet waar, ze krijgt juist het meest maar ze hapt het zonder slikken door en terwijl ze dat doet zoekt ze al naar het volgende, en kluiven moeten ook zo snel mogelijk op met die sterke kaken dus als zij hem op heeft heeft een ander nog zeker 2/3 over. En nee, die mag ze dan niet afpakken), ze mag nooit naar de keuken (ook niet waar, maar je ziet aan haar dat ze speciaal daar naartoe wil omdat ze onthouden heeft dat Lap daar een paar uur geleden gepoept heeft en dan mag ze niet mee om dat te jatten nee). Ze mag ook al niet achter de reetjes jagen (dat klopt), de katten pesten (klopt ook) of andere honden pesten (klopt half, bij eigen honden die het kunnen hebben mag het wel). Oh en ze mag geen gaatjes maken in mensen, vindt ze ook heel stom. En ze wil graag een huis waar men het minimaal 25 graden stookt :bedtime: .Heleboelie schreef: ↑29 sep 2021, 22:01 Hahaha... wat een serie, wat een portret, die hond!
Het is een verwend nest dat zich nogal achtergesteld voelt :angel: . Mocht je haar al die dingen kunnen bieden bovenop wat ze nu heeft dan staat ze op je te wachten hoor :-D .
Haha. Ze heeft zulke duidelijke mimiek en daar kan ze zo goed mee duidelijk maken dat ze zich dus heel erg achtergesteld voelt .
Ik hoor dat het hondshaai is, neefje van de hagedis.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Hondshaai jee nog nooit gezien wat fijn dat ze nu weer twee mooie jasjes heeft want die heeft ze ook echt nodig zo te zien
Wat een feest!
Die Raaf blijft een lekker ding zeg! Wat een leuk kopje heeft hij ook.
Die Raaf blijft een lekker ding zeg! Wat een leuk kopje heeft hij ook.
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Wat lief van Dagmar! Aan alle diertjes is gedacht, top hoor!
En niet lang daarna creëerde je nog een hele rel door te laten lijken alsof je Laissah weg ging doen :rofl:
Dat is fijn voor de prinses
Wat heeft Willem toch een geluk dat hij bij jullie zit. Maar voor jullie wel frustrerend soms denk ik. Je wilt toch graag een vorm van vooruitgang zien, hoe langzaam ook.
Ik vind de diversiteit van jouw honden geweldig, maar Willem is wel mijn favorietje met die mooie snuit van hem.
Ik vind de diversiteit van jouw honden geweldig, maar Willem is wel mijn favorietje met die mooie snuit van hem.
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Dat is een mooie jas!
Dali heeft dezelfde, toendertijd aangeschaft via een link van Dagmar en die komt nu goed van pas met dr kale rug :-D
Dali heeft dezelfde, toendertijd aangeschaft via een link van Dagmar en die komt nu goed van pas met dr kale rug :-D
Och meisje wat ben je toch knap met je mooie jas Past helemaal bij je afschrikwekkende look!
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Met die Kong was dat toch? :rofl:Ybbihs schreef: ↑30 sep 2021, 08:50En niet lang daarna creëerde je nog een hele rel door te laten lijken alsof je Laissah weg ging doen :rofl:
Maar staat prachtig die jassen!
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
whaha wat een eng ding joh die hondshaai, ik heb die weleens in het echt gezien dan zien ze er toch stukken leuker uit.
Goede nieuwe bestemming voor de jassen.
Goede nieuwe bestemming voor de jassen.
- Zamunda
Wie, ik? Denk dat je met iemand anders verwart hoor.
Kong ? Zegt me niks.
Dat had ik niet eens goed gezien, dat hij een extra lange snuit had zo :rofl: .
Ik ben ook echt helemaal weg van z'n koppie. Staat ie me met een guitige kop (met die heerlijke ruwharen die aan alle kanten uitsteken) aan te kijken omdat ie samen naar buiten wil :loveit: .
Gelukkig luisteren Morris en Ayla nog naar haar, heeft ze eindelijk wat te zeggen :rofl: .
- Zamunda
Als hij weer iets nieuws 'verzint' dan vind ik het wel echt frustrerend ja, het is zo zonde en zo onnodig (althans, dat vind ik, voor hem ligt het duidelijk anders) . Hij is wel echt vooruitgegaan, maar helaas al een tijd niet meer en hij raakt dus ook veel dingen weer kwijt. Dat vond ik de eerste jaren echt heel frustrerend: durfde hij eindelijk na drie jaar zelf naar binnen te gaan als in de zomer de deur open stond... jaar daarop kwam dat niet meer terug (en nooit meer). Loopt ie te ijsberen op vijf meter van de deur, te hopen dat je hem alsjeblieft eindelijk roept (en dan hoef je niet zelf naar de deur, hij heeft alleen je stem nodig).Sekreetje schreef: ↑30 sep 2021, 10:09 Wat heeft Willem toch een geluk dat hij bij jullie zit. Maar voor jullie wel frustrerend soms denk ik. Je wilt toch graag een vorm van vooruitgang zien, hoe langzaam ook.
Het is een grote lieverd, zit echt geen greintje kwaad in en ik had heel graag de hond gekend die ergens diep in hem zit. Hij is zo prachtig als hij blij is .
Ik zag haar al liggen met haar kale rug en dacht meteen aan een jasje . Fijn om zo'n ding te hebben liggen hè.Mizzsylver schreef: ↑30 sep 2021, 10:48 Dat is een mooie jas!
Ach gossie zie dat nou , en wat ontzettend lief !
- HillieS
- Zamunda
Het is jammer dat dat van anderen zo goed blijkt. Ik heb nooit meer een goede prank uit kunnen halen, iedereen voelde altijd meteen nattigheid :rofl: . Heel flauw.
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Ik snap dat je hem heel graag had gekend zonder al die ballast die het leven voor hem soms zo moeilijk, ingewikkeld en beangstigend maakt. Hij had het desondanks niet beter kunnen treffen :knuffel:Zamunda schreef: ↑30 sep 2021, 18:12Als hij weer iets nieuws 'verzint' dan vind ik het wel echt frustrerend ja, het is zo zonde en zo onnodig (althans, dat vind ik, voor hem ligt het duidelijk anders) . Hij is wel echt vooruitgegaan, maar helaas al een tijd niet meer en hij raakt dus ook veel dingen weer kwijt. Dat vond ik de eerste jaren echt heel frustrerend: durfde hij eindelijk na drie jaar zelf naar binnen te gaan als in de zomer de deur open stond... jaar daarop kwam dat niet meer terug (en nooit meer). Loopt ie te ijsberen op vijf meter van de deur, te hopen dat je hem alsjeblieft eindelijk roept (en dan hoef je niet zelf naar de deur, hij heeft alleen je stem nodig).Sekreetje schreef: ↑30 sep 2021, 10:09 Wat heeft Willem toch een geluk dat hij bij jullie zit. Maar voor jullie wel frustrerend soms denk ik. Je wilt toch graag een vorm van vooruitgang zien, hoe langzaam ook.
Het is een grote lieverd, zit echt geen greintje kwaad in en ik had heel graag de hond gekend die ergens diep in hem zit. Hij is zo prachtig als hij blij is .
big black and beautiful
:-D
- HillieS
Hij was wel goed :rofl:Ybbihs schreef: ↑01 okt 2021, 00:07big black and beautiful
:-D