Wat mensen zoal tegen hun honden zeggen
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Wat mensen zoal tegen hun honden zeggen
Haha @Manuma , jij lult echt geweldig droge verhalen .
Ik zeg van alles tegen mijn honden, niet echt verhalen maar wel zinnen. Gisteren moest ik tanken, Murf zat in de auto naar me te kijken toen ik terugliep naar de auto en toen zei ik: ''Hi schatje, daar ben ik weer''. Stond er een man bij de pomp ernaast .
Ik zeg van alles tegen mijn honden, niet echt verhalen maar wel zinnen. Gisteren moest ik tanken, Murf zat in de auto naar me te kijken toen ik terugliep naar de auto en toen zei ik: ''Hi schatje, daar ben ik weer''. Stond er een man bij de pomp ernaast .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ik lul hele verhalen tegen de honden (en de katten en de vogels in de tuin )
Ik roep minimaal 3x per dag ''was niet tegen jou, was tegen de hond''. Het begint met een ''goedemorgen heren, lekker geslapen'?'' Vervolgens bespreken we hoe de dag eruit gaat zien. ''Oma komt vandaag'' of ''even door eten anders jat de kat het en gaan we voor straf niet wandelen hoor''
Voor een asociaal iemand ben ik best gezellig.
Ik roep minimaal 3x per dag ''was niet tegen jou, was tegen de hond''. Het begint met een ''goedemorgen heren, lekker geslapen'?'' Vervolgens bespreken we hoe de dag eruit gaat zien. ''Oma komt vandaag'' of ''even door eten anders jat de kat het en gaan we voor straf niet wandelen hoor''
Voor een asociaal iemand ben ik best gezellig.
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Hahaha! Oh jullie zijn echt erg Nee hoor, ik praat ook tegen mijn honden alsof het mensen zijn. Was dat niet de bedoeling dan?
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Zó herkenbaar.
Kom Vic, Bella wilt niet meer bij ons wonen. Die blijft maar lekker in het park slapen. Hoop maar dat ze de weg naar huis weet of d’r ov-chipkaartje mee heeft, maar die kan natuurlijk nooit bij dat apparaat met dr korte pootjes en de buschauffeur vreet ze op dus nee ik denk dat we weer met z’n tweetjes zijn. Doei Bella DOEHOEI WE GAAN NU ECHT.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Noú !
Ik lul over vanalles-en-nog-wat, zoveel dat ik zelfs niks specifieks onthou. Hun voor de buitenwereld wel raarste koosnaampjes zijn 'wormpjes' en 'mosseltjes' .
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Duitse herder
Vanmiddag iemand die in z’n tuin zat en heel hard moest lachen toen ik aan Ulan vroeg of hij die oren alleen had om z’n zonnebril op te zetten
In huis komt het regelmatig voor dat zowel mijn partner als ik vragen "zei je wat?"
"Nee schat, ik had het tegen de honden."
Er wordt nog eens gedreigd dat de dames terug naar Rusland gestuurd worden
Tegen Aki zeggen we dat er nog een PUPPIE bij gaat komen en als ik zeg dat hij een puppiebuikje heeft gaat hij mopperen en gek doen als een pup... kriebelen over de buik is dan gevaar voor eigen leven
Buiten ook wel regelmatig dat ik moet zeggen dat ik het tegen de honden heb en niet tegen de mensen.. (Dikke billen! komt er hier nog wel eens spontaan uit.. of WACHT! bij die laatste stond een bezorger voor me ineens stokstijf stil en keek verbaasd om )
"Nee schat, ik had het tegen de honden."
Er wordt nog eens gedreigd dat de dames terug naar Rusland gestuurd worden
Tegen Aki zeggen we dat er nog een PUPPIE bij gaat komen en als ik zeg dat hij een puppiebuikje heeft gaat hij mopperen en gek doen als een pup... kriebelen over de buik is dan gevaar voor eigen leven
Buiten ook wel regelmatig dat ik moet zeggen dat ik het tegen de honden heb en niet tegen de mensen.. (Dikke billen! komt er hier nog wel eens spontaan uit.. of WACHT! bij die laatste stond een bezorger voor me ineens stokstijf stil en keek verbaasd om )
En ik praat ook nu weer even tegen Glory "nee, niet naar die mensen toe, niet iedereen vindt jou leuk hoor"
Is ook meer bedoeld om mensen te laten weten dat ze er écht niet heen mag ook al steken veel mensen hun handen al uit, vinden haar een schatje en maken lokgeluidjes.
In ons geval hebben ze dan niet alleen die kleine, maar ook de twee groten enthousiast voor hun snuffert staan als we niet opletten
Dus ik wil het niet aangeleerd hebben.
Is ook meer bedoeld om mensen te laten weten dat ze er écht niet heen mag ook al steken veel mensen hun handen al uit, vinden haar een schatje en maken lokgeluidjes.
In ons geval hebben ze dan niet alleen die kleine, maar ook de twee groten enthousiast voor hun snuffert staan als we niet opletten
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik zeg ook meestal tegen Aloy “nee hoor, we gaan nu geen dag zeggen”. Eigenlijk is het voor de mensen bedoeld maar dit werkt beter (vooral omdat Aloy beter luistert dan mensen, dus als de mensen niet luisteren dan Aloy wel en als Aloy niet luistert dan hopelijk die mensen wel ).blondie schreef: ↑19 jun 2022, 12:56 En ik praat ook nu weer even tegen Glory "nee, niet naar die mensen toe, niet iedereen vindt jou leuk hoor"