Rangen
- glashelder
- Posts in topic: 3
Rangen
Ik zag ergens de vraag om hier ook rangen te krijgen onder je forumnaam, afhankelijk van het aantal posts. Tot een bepaald aantal berichten ben je dan een groentje, en bij heel heel veel berichten een oude forumrot, of iets dergelijks.
Voor die rangen kan je redelijk standaard termen gebruiken, maar het is ook wel leuk om wat grappigere dingen te verzinnen of iets met honden.
Ideetjes?
Voor die rangen kan je redelijk standaard termen gebruiken, maar het is ook wel leuk om wat grappigere dingen te verzinnen of iets met honden.
Ideetjes?
Lynnepien
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Rangen
Grappige dingen lijkt me wel leuk, al heb ik nu 0 inspiratie maar er zijn hier gelukkig meerdere mensen met leuke ideeën op dat vlak
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Puppy-Puber-Volwassen-Senior?
Suzanne
Suzanne
- twinkeltje
- Posts in topic: 2
Kleine happer , grote happer, forum keffer
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik vind het niks eigenlijk (er staat ook al best veel onder de ava's), ben eigenlijk wel benieuwd hoe de verdeling is onder de leden wie het prima vindt en wie het liever niet ziet.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
:rofl:
- glashelder
Als het grappig bedoeld is, misschien wel leuk.
Bij Twinkel's voorbeelden voor benamingen van rang; zou ik dan nog denken aan mensen die scherp van tong zijn, zodat je weet dat je die reacties niet altijd even rot op hoeft te vatten bijvoorbeeld.
Net als destijds de titel forumkwebbel, geloof ik dat het was :-D
Onbedoeld zou men de neiging kunnen krijgen dat een forum reactie van een "Puppy" minder zou zijn dan die van een ouwe rot. Terwijl dat niets zegt over de inhoud.
Dat heb ik een beetje, vind het fijner om gewoon niet in rangen geplaatst te worden of zo.
Bij Twinkel's voorbeelden voor benamingen van rang; zou ik dan nog denken aan mensen die scherp van tong zijn, zodat je weet dat je die reacties niet altijd even rot op hoeft te vatten bijvoorbeeld.
Net als destijds de titel forumkwebbel, geloof ik dat het was :-D
Onbedoeld zou men de neiging kunnen krijgen dat een forum reactie van een "Puppy" minder zou zijn dan die van een ouwe rot. Terwijl dat niets zegt over de inhoud.
Dat heb ik een beetje, vind het fijner om gewoon niet in rangen geplaatst te worden of zo.
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
voor mij hoeft t ook niet
persoonlijk zit ik niet te wachten op "stickertjes"vanwege het behalen van iets..ook al is het grappig
persoonlijk zit ik niet te wachten op "stickertjes"vanwege het behalen van iets..ook al is het grappig
- Zamunda
Mooi .
- twinkeltje
Ik denk dat rangen ook niet nodig zijn hoor, het is toch een soort hokje waar je mensen in plaatst.
Op het eerste noodforum gaf ik iedereen persoonlijk een eigen rang, maar op een gegeven mommend hielt zelfs mijn fantasie op
Op het eerste noodforum gaf ik iedereen persoonlijk een eigen rang, maar op een gegeven mommend hielt zelfs mijn fantasie op
Hoeft van mij niet perse. Je ziet al hoeveel berichten iemand geplaatst heeft (als je dat wilt weten) dus ik denk niet dat het een meerwaarde heeft.
__Esmee
- Zamunda
Poll gaat goed :-D .
Mijn medeforummers kennende wordt het toch weer lelijk of flauw :rofl:
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Voor mij ook echt niet nodig.
Je kent de mensen die vaak posten toch en dan kan je zelf beslissen hoe veel waarde de eventuele reactie of opmerking voor jezelf heeft. En nieuwelingen krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.
Sommige mensen zullen ook minder posten, maar als ze posten is het wel een nuttige post, anderen posten net heel veel maar vooral in de kantine of zo dus het hangt voor mij ook van het onderwerp af, bij gezondheid vind ik vb andere reacties belangrijk dan in de kantine.
Je kent de mensen die vaak posten toch en dan kan je zelf beslissen hoe veel waarde de eventuele reactie of opmerking voor jezelf heeft. En nieuwelingen krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.
Sommige mensen zullen ook minder posten, maar als ze posten is het wel een nuttige post, anderen posten net heel veel maar vooral in de kantine of zo dus het hangt voor mij ook van het onderwerp af, bij gezondheid vind ik vb andere reacties belangrijk dan in de kantine.
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ik vind het ook niks.
Het interesseert me ook geen fluit hoe lang of kort iemand hier is
- Zamunda
Het staat er ook al (wanneer aangemeld en hoeveel berichten).
Ik vind het dus ook niets toevoegen, verder dan een semi-grappige titel gaat het niet komen (want die standaard titels/rangen slaan natuurlijk sowieso nergens op met '(over)actief' terwijl iemand zich al jaren niet meer had laten zien).
Van mij hoeft het niet, dan ga je weer mensen krijgen die dingen gaan posten alleen om een ander naampje te krijgen :idunno:
- glashelder
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee.
Dat was toen al amper echt leuk.
Als er ludiek gedaan moet worden heb je je avatar en je onderschrift toch?
Dat was toen al amper echt leuk.
Als er ludiek gedaan moet worden heb je je avatar en je onderschrift toch?
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee, maar nu zijn we ook kwaad dat je het voorstelt.
We zien dat er 8 mensen ja hebben gezegd. Daar willen we graag uitleg en gegevens bij.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik ben 1 van die 8. Maar dan alleen met grappige namen, als dat niet is, dan hoeft t niet. Daarnaast is de meerderheid niet voor rangen, en ik niet principieel voor. Dus zonder is wat mij betreft ook helemaal prima.
- Angelique
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Zie de toegevoegde waarde niet