[Opgelost] Geen foto's zien
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: Geen foto's zien
Ik zie alles. Ligt het niet aan je firewall of andere beveiligingsinstellingen?
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Eeeeeeeeeeeeh, @Alex @sabine @Zinodo
- Alex
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
I was summoned
Komtie @Petra , heb je voor mij 't volgende?
- Browser die je gebruikt om op het forum te gaan
- En vanaf welk systeem dat is (Windows, Mac, anders) met liefst versie van het besturingssysteem
Heb je in die browser een adblocker aan staan? Dat kan je vaak bovenin de balk zien, zie schermafbeelding (via andere uploader ) van de mijne als voorbeeld
Indien nodig hier de link: https://ibb.co/V95qy8L
- En vanaf welk systeem dat is (Windows, Mac, anders) met liefst versie van het besturingssysteem
Heb je in die browser een adblocker aan staan? Dat kan je vaak bovenin de balk zien, zie schermafbeelding (via andere uploader ) van de mijne als voorbeeld
Saba 23-05-24
Heeee in microft edge zie ik wel foto's!Alex schreef: ↑21 jun 2022, 16:28 I was summoned
- Alex
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Ik zou heel rap een andere browser downloaden gezien Internet Explorer niet meer ondersteund wordt sinds 15 juni Andere browsers voor Windows zijn Firefox of Chrome. Firefox vind ik zelf wat prettiger werken. Microsoft zelf heeft Edge als alternatief als je erg gehecht bent aan Internet Explorer.
Maar als je dat niet wil updaten omdat heel erg gehecht , kijk eens in de instellingen van je adblocker of PostImages per ongeluk geblokkeerd is? De instellingen vind je meestal door op het icoontje van de adblocker te kiezen, en daar zou je ergens moeten kunnen instellen dat bepaalde sites uitgezonderd zijn. Dat gezegd hebbende, ik heb adblockers vol aan staan en geen last. Je kan daarom ook eens proberen je cache te legen. Ik heb Internet Explorer nog nooit aangeraakt voor echt gebruik dus succes aan mijzelf: ergens in je browser staat een icoontje van een tandwiel, als je daar op klikt zou je onder andere de optie "internetopties" moeten zien. Klik daar op en ga naar de browse geschiedenis, waar een knopje met 'verwijder' zou moeten staan.
Let er op dat je hiermee ook je opgeslagen wachtwoorden e.d. verwijderd, dus zorg dat je die weet.
Maar als je dat niet wil updaten omdat heel erg gehecht , kijk eens in de instellingen van je adblocker of PostImages per ongeluk geblokkeerd is? De instellingen vind je meestal door op het icoontje van de adblocker te kiezen, en daar zou je ergens moeten kunnen instellen dat bepaalde sites uitgezonderd zijn. Dat gezegd hebbende, ik heb adblockers vol aan staan en geen last. Je kan daarom ook eens proberen je cache te legen. Ik heb Internet Explorer nog nooit aangeraakt voor echt gebruik dus succes aan mijzelf: ergens in je browser staat een icoontje van een tandwiel, als je daar op klikt zou je onder andere de optie "internetopties" moeten zien. Klik daar op en ga naar de browse geschiedenis, waar een knopje met 'verwijder' zou moeten staan.
Let er op dat je hiermee ook je opgeslagen wachtwoorden e.d. verwijderd, dus zorg dat je die weet.
Saba 23-05-24
Ik ben gewijzigd nu naar Edge, en het werkt!!Alex schreef: ↑21 jun 2022, 16:41 Ik zou heel rap een andere browser downloaden gezien Internet Explorer niet meer ondersteund wordt sinds 15 juni Andere browsers voor Windows zijn Firefox of Chrome. Firefox vind ik zelf wat prettiger werken. Microsoft zelf heeft Edge als alternatief als je erg gehecht bent aan Internet Explorer.
Dankjewel voor de hulp!