Functional Breeding en Embark werken samen

Hier kun je fokgerelateerde zaken bespreken
Plaats reactie
Crutz
Posts in topic: 2

Functional Breeding en Embark werken samen

Bericht door Crutz »

https://functionalbreeding.org

THE FUNCTIONAL DOG COLLABORATIVE
Supporting the ethical breeding of healthy, behaviorally sound dogs.

https://functionalbreeding.org/embark/

Vanwege de samenwerking met Embark geven ze volledige deel korting weg op de breeders kits voor BIPOC (Black, Indigenous, or People of Color)

The Functional Dog Collaborative is thrilled to announce our partnership with Embark! Embark for Breeders has generously agreed to donate for a giveaway to breeders who are Black, Indigenous, or People of Color (BIPOC).
Embark has offered to donate 50 individual Embark for Breeders kits and 100 $50-off discount codes! We will gift these materials to BIPOC breeders who submit their information via a confidential form that can be found on our website.
Additionally, we will highlight a few breeding programs on our Facebook group, website, and/or podcast for recipients who opt in. Of course, recipients can choose to keep their information completely private if they wish. Choosing not to opt-in will not affect your chances to receive an item in the giveaway.

Why is the giveaway only for BIPOC?
The FDC has heard from our BIPOC members that they can face greater challenges than our white members when trying to get a breeding program off the ground. Additionally, inclusivity and anti-racism is a core goal of the FDC. Many online resources are available to learn more about the history of systemic racism in America.
Nu volgde ik de functional dog breeding collaborative al een tijdje en had de actie gezien maar zie mezelf nou niet direct als gekleurd/halfbloed.

Maar ach, de gok gewaagd. Eerlijk ingevuld. Ook nog bij notities dat ik het zou begrijpen als ik niet mee mocht doen en zo.

Maar toch ingevuld.
En zojuist een 100% kortingscode in de mail voor een embark breeder test.
EchoMira
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Functional Breeding en Embark werken samen

Bericht door EchoMira »

Functional dog breeding collaborative ben ik af gegaan toen het zo'n hyperwoke zandbak werd.
Vroom geprevel dat fokkers er vooral aan moeten denken ook de negroïde pukoper voorang te geven want die werd uitgesloten in de hondensport.
Ik kan het niet, kaar.

Doet de podcast het nog?

Ik heb hier trouwens nog een testje liggen. Om weg te geven. Ik had er 3 voor 2.
De volgende keer dat ik hem moet gebruiken is over drie jaar en dan doet hij het niet meer.
pioenroos
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Ik ken dat function breeding helemaal niet? Ik ga eens googlen.

Ik wil wel een test van je overnemen eventueel. Ik overweeg een pup van Flora en Dakar straks te testen, gewoon om te zien wat er uitkomt.
Maar als iemand een dringende noodzaak dan 'voor de lol' heeft is dat wellicht leuker😉
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

pioenroos schreef: 28 sep 2021, 15:49 Ik ken dat function breeding helemaal niet? Ik ga eens googlen.

Ik wil wel een test van je overnemen eventueel. Ik overweeg een pup van Flora en Dakar straks te testen, gewoon om te zien wat er uitkomt.
Maar als iemand een dringende noodzaak dan 'voor de lol' heeft is dat wellicht leuker😉
Ik had hem al vergeven. :cry:
Lothian
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

EchoMira schreef: 26 sep 2021, 22:17 Vroom geprevel dat fokkers er vooral aan moeten denken ook de negroïde pukoper voorang te geven want die werd uitgesloten in de hondensport.
Oh wat errug. Ik deed zo'n proestgeluid toen ik dit las.
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Lothian schreef: 28 sep 2021, 21:20
EchoMira schreef: 26 sep 2021, 22:17 Vroom geprevel dat fokkers er vooral aan moeten denken ook de negroïde pukoper voorang te geven want die werd uitgesloten in de hondensport.
Oh wat errug. Ik deed zo'n proestgeluid toen ik dit las.
Serieus. Het was echt heel raar. Heeeeel raar.

Wat erg trouwens, die spelfouten.

Er was ook een Zwarte Vrouw (waarschijnlijk zo'n Russische bot) die heel opzichtig liep te vragen wat we er allemaal dan van vonden.
Van etnische vrouwenrechten binnen de kynologie.
Ik heb gegild.
Budkes
Posts in topic: 4
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Bericht door Budkes »

Welke Embarktest kun je het best bestellen als je met je hond wilt fokken? Frank, de Corgi wordt in februari 3 en zoonlief heeft nog steeds het voornemen een nestje met haar te fokken.
Wat mij betreft moet dat ook nu bij de volgende loopsheid gebeuren, dus ik wil haar nu graag rondom testen op genetische defecten.
Ik heb daar dan weer totaal geen verstand van.
Afbeelding
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Budkes schreef: 29 sep 2021, 22:30 Welke Embarktest kun je het best bestellen als je met je hond wilt fokken? Frank, de Corgi wordt in februari 3 en zoonlief heeft nog steeds het voornemen een nestje met haar te fokken.
Wat mij betreft moet dat ook nu bij de volgende loopsheid gebeuren, dus ik wil haar nu graag rondom testen op genetische defecten.
https://embarkvet.com/breeders/
Afbeelding
Budkes

Bericht door Budkes »

Dankjewel Dagmar, ik ga bestellen.
Afbeelding
Mizzsylver
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Bericht door Mizzsylver »

Budkes schreef: 30 sep 2021, 09:20 Dankjewel Dagmar, ik ga bestellen.
Als je voor het eerst een breederkit besteld gebruik dan code TRYEMBARK99 dat scheelt aanzienlijk :ok:
Afbeelding
Dagmar

Bericht door Dagmar »

:ok:

Wat een leuk vooruitzicht!
Afbeelding
Crutz

Bericht door Crutz »

Budkes schreef:Welke Embarktest kun je het best bestellen als je met je hond wilt fokken? Frank, de Corgi wordt in februari 3 en zoonlief heeft nog steeds het voornemen een nestje met haar te fokken.
Jeetje, is die ook al weer zo oud? Wat gaat t toch snel
Budkes

Bericht door Budkes »

Dagmar schreef: 30 sep 2021, 10:51
:ok:

Wat een leuk vooruitzicht!
Test besteld, met korting. :ok: Ben benieuwd hoe de dame in elkaar zit. Als alles goed is gaan we eens kijken hoever we komen, als ze genetische gebreken heeft ga ik haar zsm laten steriliseren. De rust terug hier, de jonge garde reuen krijgen er bijna een hartstilstand bij, wat een opwinding. :jump: :jump:
Afbeelding
Budkes

Bericht door Budkes »

Crutz schreef: 30 sep 2021, 11:01
Budkes schreef:Welke Embarktest kun je het best bestellen als je met je hond wilt fokken? Frank, de Corgi wordt in februari 3 en zoonlief heeft nog steeds het voornemen een nestje met haar te fokken.
Jeetje, is die ook al weer zo oud? Wat gaat t toch snel
Ja bizar hè. We worden oud :nopom: :oohja:
Afbeelding
Plaats reactie