Even voorstellen: Nyah
Re: Even voorstellen: Nyah
Proficiat met Nyah!
Mijn ridgeback teefje Baloe kneep haar ogen stijf dicht 's avonds laat om aan te geven dat mevrouw het niet bliefde om nog naar buiten te gaan. Weet dat je een ridgeback hebt!
Mijn ridgeback teefje Baloe kneep haar ogen stijf dicht 's avonds laat om aan te geven dat mevrouw het niet bliefde om nog naar buiten te gaan. Weet dat je een ridgeback hebt!
- Sanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Wauw wat een knapperd heb je erbij!
Haha ik vind dat echt fantastisch zo'n karakter! Heerlijk hoor, zo'n figuur in je roedel erbij. Al snap ik ook wel dat het toch weer even wennen isZamunda schreef: ↑25 jun 2022, 22:40. Ze is echt 'vreselijk' hoor. 's Ochtends komt ze je heel blij begroeten, totdat je naar de deur loopt... dan sluipt ze de bank op en klopt ze zacht met dat staartje op de bank: "Ik hoef toch zeker niet mee hè ". 's Avonds hetzelfde verhaal, ze wil echt niet meer naar buiten voor die laatste plas hoor en al helemaal niet dat vieze gras op . Moet ze toch, dan loopt ze vlak langs de heg die onder de bomen staat, daar groeit geen gras meer maar is het een soort bosgrond, dat gaat nog net .
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mooie naam voor een mooie meid!
- Lothian
- Posts in topic: 2
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat een prachtige naam. Ik vind haar zo leuk!
Erg leuke foto's van een mooie hond.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Mooie hond.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dank jullie!
Haha, heerlijk . Dat ogen stijf dichtknijpen ken ik niet maar het blijven liggen, oogwit tonen door liggend op te kijken en staartje zacht tikken wel, dat deed Lais precies zo. Ik hou van zulke dramaqueens .
Noh . Mooi hoe je het duidelijk kunt zien hè? Hoe laat hij het jou merken? En heerlijk dat je er gehoor aangeeft .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥