Mag ik ook op de wachtlijst? :loveit:
Ultieme kruising met jouw hond
- Angelique
- Posts in topic: 4
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Re: Ultieme kruising met jouw hond
Genoeg wedstrijden in binnen en buitenland
Gewoon in het bos zie ik die controle niet zo 1,2,3 gebeuren, wij vragen hem elk jaar braaf voor Impey aan maar nog nooit gecontroleerd.
De gemiddelde Boa weet niet eens van het bestaan van die regel volgens mij.
Op een wedstrijd word het wel gecontroleerd zowel stamboom als ontheffing.
Hades schreef: ↑01 okt 2021, 09:29Heb geen zin in gedoe als het makkelijk voorkomen kan worden dus wij vragen m ook netjes aan.Angelique schreef: ↑01 okt 2021, 09:11Genoeg wedstrijden in binnen en buitenland
Gewoon in het bos zie ik die controle niet zo 1,2,3 gebeuren, wij vragen hem elk jaar braaf voor Impey aan maar nog nooit gecontroleerd.
- Clausipaus
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: x Chihuahua- Dwerg Pinscher- Lurcher
Ik houd van Whippets en Lurchers dus dan zou ik gewoon overal een Whippet bij doen Alhoewel Sombra al een Whippet x Border is, dus dan lijkt een Whippet x Terrier daar weer mee kruisen mij ook wel interessant. Wat zal er gebeuren als je een Dwerg Pinscher x Whippet doet, misschien pakt dat ook wel niet zo heel goed uit, of je krijgt een mega snelle iets grotere Pinscher, dat is dan wel weer lachen.
Sombra, Elsa & Penotti
Waar vraag je dat aan?Angelique schreef: ↑01 okt 2021, 09:11Genoeg wedstrijden in binnen en buitenland
- Angelique
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Mausyi schreef: ↑06 okt 2021, 14:17Waar vraag je dat aan?Angelique schreef: ↑01 okt 2021, 09:11Genoeg wedstrijden in binnen en buitenland
https://www.rvo.nl/onderwerpen/agrarisc ... ndenverbod
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Als Teddy een reu is en wat langer in de rug zou het vast leuk combineren met mijn Dívka.
Haar vacht is wat kort voor een keesje maar heel vol.
Voor Dívka zou ik voor een reu gaan die haar rug kan verbeteren, ze is een tikkeltje te kort verhoudingsgewijs.
Ik denk dat ze qua bloedverversing wellicht mooi in het markiesjesproject zou passen, of dat karaktertechnisch zo leuk uitpakt weet ik niet, gevoelig x hypergevoelig lijkt mij niet zo'n succes.
Verder zou ik vnl kijken naar een reu met wat grovere bouw zodat de schedel wat groter wordt en de poten wat steviger.
Wellicht iets terriër achtigs of juist iets in de richting van jachthond of klein herder type ofzo?
Voor Mahdu zou ik iets kiezen met langere rechte poten, een fatsoenlijke schedel, een kortere rug en een lange snuit.
Mss Dívka wel, ze kunnen elkaar mooi verbeteren op de schedels na.
En dan de volgende generatie iets met een goede schedel gebruiken.
Maar beide honden zijn niet fokgeschikt, Mahdu is gecastreerd en ongezond, Dívka vind ik karaktertechnisch niet geschikt.
- *Esther
- Honden: 3
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
Teddy is een teef, helaasLoraine schreef: ↑06 okt 2021, 21:01Als Teddy een reu is en wat langer in de rug zou het vast leuk combineren met mijn Dívka.
Haar vacht is wat kort voor een keesje maar heel vol.
Voor Dívka zou ik voor een reu gaan die haar rug kan verbeteren, ze is een tikkeltje te kort verhoudingsgewijs.
Ik denk dat ze qua bloedverversing wellicht mooi in het markiesjesproject zou passen, of dat karaktertechnisch zo leuk uitpakt weet ik niet, gevoelig x hypergevoelig lijkt mij niet zo'n succes.
Verder zou ik vnl kijken naar een reu met wat grovere bouw zodat de schedel wat groter wordt en de poten wat steviger.
Wellicht iets terriër achtigs of juist iets in de richting van jachthond of klein herder type ofzo?
Voor Mahdu zou ik iets kiezen met langere rechte poten, een fatsoenlijke schedel, een kortere rug en een lange snuit.
Mss Dívka wel, ze kunnen elkaar mooi verbeteren op de schedels na.
En dan de volgende generatie iets met een goede schedel gebruiken.
Maar beide honden zijn niet fokgeschikt, Mahdu is gecastreerd en ongezond, Dívka vind ik karaktertechnisch niet geschikt.
Ze is vernoemd naar de dochter van Robby Williams
Vanmiddag bedacht ik dat een Havanezer ook leuk zou matchen met haar. Qua karakter helemaal.
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Dan houdt het op ja.