Lekker met Guus naar het water.
Re: Lekker met Guus naar het water.
Heerlijk en wat glimt hij mooi als hij nat is
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Daar heeft hij duidelijk van genoten.
Ja was effe echt leuk voor hem. Gaan we vaker doen. Bas trekt de hitte niet zo goed maar Guus heeft meer nodig. Zakje koekjes mee om even het hier komen weer scherp te houden en lekker stokjes gooien en dan is hij helemaal in zijn hum. En hij is lekker sociaal. Negeert gemakkelijk en kan zich zonder Bas prima redden. Bas is sjaggie en hij verdedigt haar ook. Dus dat is niet altijd gezellig. Alleen is hij Bob Marley onder de honden en kan hij met reu teef pups en God weet wat prima opschieten. Maakt hem niks uit. Als ze maar niet op hem rijden of jagen is alles best. Dreigen en imponeren etc vind hij gewoon prima en voegt hij zich ook naar. Super fijn hondje.
- Gretha
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Kijk hem genieten dan!
Heerlijk genieten
- Floortje
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Zo’n leuk hondje
Qua formaat en karakter zou hij goed bij Rakoes passen, die twee zouden zich wel vermaken samen.
Qua formaat en karakter zou hij goed bij Rakoes passen, die twee zouden zich wel vermaken samen.
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Hij heeft zo'n mooie kleur
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Het plezier spat er vanaf.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Grappig dat je dat zegt want ik heb dat ook altijd gevonden. Een zwarte rug, loopt over naar lichtbruin hoe lager je komt en dan ineens hele mooie oranje tonen in zijn poten en kop en een heel donker gezicht en masker. Ik vind zijn kleur ook heel prachtig.
Dat weet ik wel zeker. Hoewel hij wel heel erg beleefd is naar teefjes dus als ze heel veel is kan hij best bescheten doen. Komt wel steeds terug om het opnieuw te proberen maar veel tegengas geeft hij niet. Dus als ze hem afsnauwt heeft hij best even nodig om opnieuw moed te verzamelen. Niet dat hij bang is maar dan gaat hij negeren. Blijft gewoon in de buurt maar zal dan niet snel opnieuw uitdagen tot spel. Het is best een lullo. Wel fijn want daarom kunnen bijna alle honden hem prima hebben.
Hij vindt het inderdaad leuk. Hij is altijd wel zo maar nu konden we langer blijven omdat Bas er niet was en liet ik hem vrij bij ontmoetingen met honden wat ik niet snel doe als ze samen zijn. Bas is kwetsbaar en oud dus dan zit ik er meer op. Dit was inderdaad echt even leuk voor hem en hij deed het perfect nog steeds. Altijd een sociaal en vrolijk hondje geweest overigens.
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mooi die laatste foto, echt een spierbonkie.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Hij loopt veel en we letten goed op zijn eten. 150 gram kvv en verder niks. Precies genoeg om hem slank en gespierd te houden voor een castraatje die jong gecastreerd is. Toch een zorg maar voorlopig is hij in puike conditie en Bas idem.