Nieuwe aanwinst, dankzij Dagmar ♥
Re: Nieuwe aanwinst, dankzij Dagmar ♥
Jezus, 2013
- Zamunda
- Posts in topic: 12
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Trut :-D . Altijd dat eeuwige nadragen!
Tijd gaat veel te snel!
Daar verschilden de meningen over geloof ik :rofl: . Sommigen stonden zelfs nadat ik uitlegde dat ze niet goed gelezen hadden ( *kuch* ) nog met de hooivork bij mijn huis .
Maar ik heb nooit genoemd dat ik Lais herplaatst had :angel: . Als je hem leest met in gedachte een rode kong die vervangen is door een grote, sterke, zwarte dan klopt het helemaal :-D . Het ging niet meer, was geen goede match want te zacht, eigenlijk te klein en ik zocht toch iets robuusters. Wilde ook pas de rode wegdoen als ik een vervanger had. Ik kon in die grote zwarte ook beter mijn ei kwijt. We vermaakten ons er ook elke dag mee. Na mijn ervaring met Lais (dat die rode veel te zacht was voor haar sterke kaken) wist ik ook beter wat ik wilde (een stevige zwarte dus :-D ).
De rode heb ik meegegeven aan mijn moeder en die gaf hem aan iemand met Cockers, paste veel beter. Jammergenoeg nooit foto's van gekregen.
Detail was dat ik mijn OS weggehaald had en mijn avatar gewijzigd had met een foto van een zwarte hond. Je moet het toch een beetje afmaken natuurlijk.
Het zat misschien iets te goed in elkaar :rofl: . Het was ook wel gelijk klaar met voor de gek houden door met woorden te spelen, dat was wel jammer. Ik heb ook veel plezier in topics bijhouden over de honden maar ik had het graag wat meer afgewisseld :smoke: .
Het is eigenlijk zo'n mooi en zacht blij ei, echt zonde.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik had hem nav de geplaatste link vanmorgen nog eens doorgelezen inderdaad met die gedachte van de Kong, en hij zat ontzettend goed in elkaar ja.Zamunda schreef:
Daar verschilden de meningen over geloof ik . Sommigen stonden zelfs nadat ik uitlegde dat ze niet goed gelezen hadden ( *kuch* ) nog met de hooivork bij mijn huis .
Maar ik heb nooit genoemd dat ik Lais herplaatst had . Als je hem leest met in gedachte een rode kong die vervangen is door een grote, sterke, zwarte dan klopt het helemaal :-D . Het ging niet meer, was geen goede match want te zacht, eigenlijk te klein en ik zocht toch iets robuusters. Wilde ook pas de rode wegdoen als ik een vervanger had. Ik kon in die grote zwarte ook beter mijn ei kwijt. We vermaakten ons er ook elke dag mee. Na mijn ervaring met Lais (dat die rode veel te zacht was voor haar sterke kaken) wist ik ook beter wat ik wilde (een stevige zwarte dus :-D ).
De rode heb ik meegegeven aan mijn moeder en die gaf hem aan iemand met Cockers, paste veel beter. Jammergenoeg nooit foto's van gekregen.
Detail was dat ik mijn OS weggehaald had en mijn avatar gewijzigd had met een foto van een zwarte hond. Je moet het toch een beetje afmaken natuurlijk.
Het zat misschien iets te goed in elkaar . Het was ook wel gelijk klaar met voor de gek houden door met woorden te spelen, dat was wel jammer. Ik heb ook veel plezier in topics bijhouden over de honden maar ik had het graag wat meer afgewisseld :smoke: .
Zo goed geschreven