Hoewel dit geen garantie is zou ik nou eindelijk eens een nestje pups willen fokken. Gewoon voor de lol!
Mijn Hannaatje word in oktober 3 en is nu loops. Ik wil natuurlijk zelf een pup houden
( Jop is ook de 13 alweer gepasseerd en ik vind het niet prettig als ze alleen overblijft) en mijn dochter wil ook een pup. Als ze meer pups krijgt raak ik die met gemak kwijt.
Ik heb al naar leuke poedel reutjes gekeken op marktplaats en dan krijgen we ongetwijfeld superleuke maltipoo's. ( Hanna is een kruising 75% maltezer en 25% Shih Tzu maar lijkt het meest op een maltezer, de shih tzu zie ik er helemaal niet in)
Mijn struikelblok is dat Hanna een navelbreukje heeft die ik niet heb laten opereren. Ik wil haar niet laten dekken als dat een gevaar oplevert voor haar... dan laat ik dat navelbreukje eerst repareren en wacht ik nog een half jaar.
Wat denken jullie? Kan het een serieus gevaar voor haar opleveren of loopt dat wel los..
Ohh.. ik weet dat het erfelijk is maar ik heb geen advies nodig van de rasverbeterende erkende fokkers aangezien die hele rassen al naar zijn grootje geholpen hebben met het stug doorfokken met allerlei ellende. Als verbetering natuurlijk