te koop, te leen, te krijg. Ergens op de route tussen Emmen en Rotterdam...
Heb ze waarschijnlijk maar 1 keer nodig ergens tussen 31 augustus en 5 september.
gezocht: caravanspiegels
Re: gezocht: caravanspiegels
Ik vraag het ff na. Je hoort.
Yep, halen en brengen in Soesterberg. Het zijn de oude spiegels van mijn vader. Dus geen idee wat het is.
Heb je een datum in je hoofd? Oh, ik ben op vakantie van 26-8 tot 8-9.
Maar halen en terugbrengen kan ook zonder mij. Dan leg ik ze gewoon even achter het huis.
Maar halen en terugbrengen kan ook zonder mij. Dan leg ik ze gewoon even achter het huis.
Oh dat zou mooi zijn.Bonnie F schreef: ↑27 jul 2022, 12:24 Yep, halen en brengen in Soesterberg. Het zijn de oude spiegels van mijn vader. Dus geen idee wat het is.
Kun je mij een pb sturen met het adres? Dan kan ik inschatten wat een handig moment is.
Het is alleen nodig als mijn chauffeur niet kan en de caravan moet op 3-09 naar de stalling 8 km bij de camping vandaan. Als hij niet kan komt mijn zus met haar personenauto, die mag hem trekken en mijn auto niet. Moet even kijken wie ze oppikt, ik op de heenweg ( zondag 31-07) of zij op die dag.(zaterdag 03-09).