Mijn naam op fora is Hampie, enkele oud -gediende hier kennen mij wel of zij het leuk vinden...............
Heel wat kilometers in de africhting erop zitten en momenteel zonder hond.
Hobby: Het Veteranen Search Team.
Hampie! hahaha!
Wat goed dat je er bent! Hoe is het, man?
Even voor iedereen die het niet weet...Hamp, José en hun dochter hebben de eerste levensadem van het oorspronkelijke forum ingeblazen. Toen met George en iemand waarvan ik de naam niet meer weet vertegenwoordigde hij de africhtingskant van het gele forum.
Honderd jaar geleden en we zijn allemaal veranderd maar dat Den Hamp nog rondloopt is een openbaring! Hoe oud ben je nou?
EchoMira schreef: 25 jul 2022, 21:55
Hampie! hahaha!
Wat goed dat je er bent! Hoe is het, man?
Even voor iedereen die het niet weet...Hamp, José en hun dochter hebben de eerste levensadem van het oorspronkelijke forum ingeblazen. Toen met George en iemand waarvan ik de naam niet meer weet vertegenwoordigde hij de africhtingskant van het gele forum.
Honderd jaar geleden en we zijn allemaal veranderd maar dat Den Hamp nog rondloopt is een openbaring! Hoe oud ben je nou?
Ach tijden veranderen en.maakt mensen soms milder, Hampie is net onkruid, hij vergaat niet. Ik ben gestopt met mijn verjaardag toen ik 45 ben geworden
Hallo Hamp! Ik ben hier nog maar 1 decennium dus ik heb geen idee wie je bent, maar kennelijk heb ik veel aan je te danken, dus dank en welkom 'terug'!
Fenneke schreef: 25 jul 2022, 22:09
Ach ja het gele forum. Ergens in de vorige eeuw
Ja, 1998 denk ik.
Duizenden jaren heeft 'ie niets gezegd en nu, juli 2022 vind hij het tijd om op te duiken.
Heeel onopvallend. Met zijn oorspronkelijke alias.
Wijdbeenser kan bijna niet. Heel goed.
Nou nog waarmaken.
Dirkje schreef: 25 jul 2022, 22:54
Zo af en toe kwam je ter sprake.
Ach ik weet via mijn bronnen door wie en hoe er over mij is gesproken.
Blijkbaar waren er 'types' welke dachten dingen van mij te weten, ik hoop dat zij daar gelukkig van zijn geworden.
Blijkbaar waren er 'types' welke dachten dingen van mij te weten, ik hoop dat zij daar gelukkig van zijn geworden.
Ik weet niet meer goed wat en hoe maar het was niet negatief, integendeel.
Ik weet niet meer goed wat en hoe maar het was niet negatief, integendeel.
Nou ik heb wel eens dingen onder ogen gekregen.........van mensen die zich heel 'belangrijk' voelde om iets over mij te melden.
Maar ach als dat soort mensen daar gelukkig van gaat worden he.
mijke schreef: 25 jul 2022, 22:23
Hallo Hamp! Ik ben hier nog maar 1 decennium dus ik heb geen idee wie je bent, maar kennelijk heb ik veel aan je te danken, dus dank en welkom 'terug'!
Ja, in gesprekken over forummers die gemist worden Ik moet hem hebben 'gekend' want zit hier al...pfoeh, 15 jaar? Maar ik ben niet gezegend met een olifantengeheugen.
Ik zit hier bijna 12 jaar, maar 'ken' je ook, iig voor mijn gevoel, alleen van horen zeggen.