Mening over deze roedel?
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Re: Mening over deze roedel?
Nou da’s gelukkig net buiten de regio inderdaad.
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Ik ken ze niet en op basis van deze info heb ik geen mening.
De enige mening die ik heb is dat ik het geheel niet tegen wens te komen. En ik hoop dat dat onderling goed blijft gaan. Straks wordt die husky natuurlijk ook nog loops, zat aanleiding voor een sfeervolle matpartij.
Doet me denken aan een collega. Die heeft nooit honden gehad en nu heeft ze twee puppies tegelijk. Een stafford reu en een stafford teef. En 'ja het lijkt me zo leuk om een nestje mee te maken.' Dus ja. Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
__Esmee
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik hoef die roedel niet. Niet één ervan. Maar ik denk dat deze mensen mijn roedel ook niet zouden willen.
Zeker een pittige mix, maar van zo’n stukje tekst valt niet af te lezen bij wat voor iemand ze zitten. Misschien kan diegene daar wel heel goed mee omgaan en is diegene bereid ze gescheiden te houden indien nodig. En worden ze misschien ook apart uitgelaten. Of misschien is dat alles wel helemaal niet nodig. Vraag me wel af hoe een herder x cane corso eruit ziet.
In onze wijk loopt sinds kort een husky x Cane Corso. Het is een prachtige pup maar ik ben erg benieuwd hoe dat eenmaal volwassen is.
Ik geloof niet dat ik er an wil beginnen .. ik wens ze het beste
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mening: als de persoon in kwestie veel tijd en ervaring heeft kan het best wel goed komen.
En een fotoshoot is leuk .
Maar geen van die honden (ook niet het husky teefje, niet mijn rasgroep) wil ik zelf.
En een fotoshoot is leuk .
Maar geen van die honden (ook niet het husky teefje, niet mijn rasgroep) wil ik zelf.
- Clausipaus
- Honden: 3
- Welke: x Chihuahua- Dwerg Pinscher- Lurcher
Het eerste wat ik dan denk is: crisis nog aan toe, hoe bedenk je het.
Maar soms sta je dan ook nog weer versteld van mensen dat ze dat gewoon even doen en de honden helemaal oke zijn. Zo heeft een kennis ooit eens bedacht om twee Tibetaanse Mastiff pups samen te nemen, waarvan iedereen zei doet dat nou niet, je wordt de schrik van de buurt enz. Nou echt leukere honden kon je uiteindelijk niet krijgen, was niks mis mee, snap nog steeds niet hoe dan.
Maar soms sta je dan ook nog weer versteld van mensen dat ze dat gewoon even doen en de honden helemaal oke zijn. Zo heeft een kennis ooit eens bedacht om twee Tibetaanse Mastiff pups samen te nemen, waarvan iedereen zei doet dat nou niet, je wordt de schrik van de buurt enz. Nou echt leukere honden kon je uiteindelijk niet krijgen, was niks mis mee, snap nog steeds niet hoe dan.
Sombra, Elsa & Penotti
Er zijn mensen die het in de vingers hebben. We hadden op de KC een instructeur die tevens American Akitas fokte. Die liep met vijf van die joekels aan een pink rond en geen enkele dacht eraan ook maar een pas fout te zetten. Het helazerige is dat veel mensen dan denken dat zij dat ook wel kunnen…
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Vast een leuke gevarieerde mix voor hun, ik hoef ze niet.
Dat zal ook spannend worden hoe dat op gaat groeien ...
__Esmee
- Babs
- Honden: 1
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Ik zou er zelf niet aan beginnen zo'n roedel maar misschien gaat het bij deze persoon wel gewoon allemaal goed.
Voor mij zou het een maatje te veel zijn 3 honden van dat kaliber.
Voor mij zou het een maatje te veel zijn 3 honden van dat kaliber.