Raar maar waar
Re: Raar maar waar
En wat was het gezellig! Geen onvertogen woord in deze gelegenheidsroedel. Goede genen
Ja was super gezellig ! Leuk om zo de overeenkomsten te zien kwa karaktertrekjes
Echt leuk om die vreemde familie zo bij elkaar te zien. Dit had ik zelf ook nooit verwacht toen ik met de Peruanen begon. Maar dit is nog veel leuker dan met het pure ras bezig zijn. Gewoon gezellige, sociale en gezonde hondjes fokken.
En mijn geweldige pure Peruanen Icha en Qhilla leven voort in deze leuke hondjes
En mijn geweldige pure Peruanen Icha en Qhilla leven voort in deze leuke hondjes
Leuk, zoveel familieleden bij elkaar
Het zijn allemaal stuk voor stuk super leuke honden geworden uit ieder nest en dan nu het nageslacht van dakar is ook gewoon onwijs leuk geworden!Sirene schreef: ↑30 jul 2022, 15:44 Echt leuk om die vreemde familie zo bij elkaar te zien. Dit had ik zelf ook nooit verwacht toen ik met de Peruanen begon. Maar dit is nog veel leuker dan met het pure ras bezig zijn. Gewoon gezellige, sociale en gezonde hondjes fokken.
Super blij dat ik jou als fokker jaren geleden ben tegengekomen!
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Superleuk rijtje honden zo
- pioenroos
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Het was super leuk om de schoonfamilie in het echt te ontmoeten
Flora was erg blij Dakar te zien En herkende Waro ook volgens mij. Verder inderdaad geen onvertogen woord (nu ja, puber Ramble kreeg wat uitleg van oma over manieren en respect enzo ) Danu moest ook even ontdooien want ze vindt onbekend in haar aura niet echt prettig maar uiteindelijk ontdooide ze snel. Onbekende/opdringerige honden willen wegsturen blijkt ze van beiden oma's te hebben meegekregen
Zo mooi om te zien hoe de samengestelde familie elkaar prima leek te begrijpen en harmonieus samen opliep
Flora was erg blij Dakar te zien En herkende Waro ook volgens mij. Verder inderdaad geen onvertogen woord (nu ja, puber Ramble kreeg wat uitleg van oma over manieren en respect enzo ) Danu moest ook even ontdooien want ze vindt onbekend in haar aura niet echt prettig maar uiteindelijk ontdooide ze snel. Onbekende/opdringerige honden willen wegsturen blijkt ze van beiden oma's te hebben meegekregen
Zo mooi om te zien hoe de samengestelde familie elkaar prima leek te begrijpen en harmonieus samen opliep