Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Mellow

Re: Puppie! Deze wordt het ❤

Bericht door Mellow »

Wat super leuk dat Snelle bij jullie komt wonen Zamunda. :E:

Weet je al welke jullie krijgen Manuma?
*Esther
Posts in topic: 10
Honden: 3
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

Gefeliciteerd met Snelle!
Afbeelding
K@ren
Posts in topic: 30
Honden: 1

Bericht door K@ren »

Wat leuk dat deze knapperd bij jou komt wonen! :cheer:
Afbeelding
Rosanne
Posts in topic: 4
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Wat een heerlijk pupje 🥰 Daar ga je enorm veel plezier aan hebben. Heel benieuwd naar alle verhalen straks. 😊
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik vind Jelle wel een leuke naam. Snelle Jelle.
Zamunda
Posts in topic: 402
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Puppie!

Bericht door Zamunda »

Leuk al die pretwensen! Pffff, ben weer gesloopt maar zit wel lekker na te genieten van het bezoek en dan ook nog zulke leuke reacties 🥰. Ik zit lekker geïnstalleerd op de bank ga rustig wat posts maken met reacties.

HillieS schreef: 01 okt 2021, 22:08Zou t zeker afzetten de eerste tijd :ok:
Ga ik doen :ok: . Ik ga het een beetje ruim afzetten, dan kan ik Lais er gewoon inlaten als ze wil graven.

Lieske_1977 schreef: 01 okt 2021, 22:19 Oooh, wat leuk! Zo'n hummel zien opgroeien en zich ontwikkelen is zo mooi :I: Nog een weekje, dat schiet lekker op!
Aftellen :wachten: ! Ook wel blij dat ik nog even wat dingen kan afhandelen komende week, geen idee wat daar postpuppie nog van gaat komen :') .

runninggirl schreef: 02 okt 2021, 06:29 Ooh dat is echt heel leuk, ik ga het van een afstandje volgen en meegenieten hier!
Ik had diezelfde ren (volgens mij niet 120 hoog maar weet het niet zeker...) toen Lazar er bij kwam. Die was al 6 maanden en klom er wel gewoon overheen de handigerd. Zal met zo een pupje vast mee vallen toch?
Haha, hekjes zijn om overheen te klimmen natuurlijk :D . Ja moet met pupmans echt wel kunnen, Alcatraz is echt achterlijk hoog :LOL: . En anders doe ik er wel een aanhangernet over :zweep: (dat is sowieso nog even afwachten of dat nodig gaat zijn met de katten, als ze hem teveel storen met slapen dan zal ik de bovenkant voor ze gaan afsluiten).

Tamara schreef: 02 okt 2021, 09:15 Zamunda: Gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen hoe veel jij je erop verheugt dat pup lief naar huis mag en hoeveel je geniet van de puppy bezoekjes, verslagjes, en foto's. Het is zo leuk dat jij een pup uit dit nest hebt gekozen; wat een geluk ook voor zowel Sirene als voor jou; want dit pupje gaat een heerlijk leven tegemoet met veel avontuur in jouw diverse roedel.
Heel veel plezier, en geniet van de korte periode dat hij nog pupje is!
Ah, dank je wel 😘. Ik hoop heel erg dat het gaat (blijven) klikken tussen de honden, we hebben er in elk geval bij de keuze samen met Sirene echt rekening mee gehouden. Vandaag ook heel erg duidelijk gezien hoe conflictvermijdend Snelle is en ook niet bezig is met nestgenootjes plagen. Hij lijkt me een heel erg fijn karakter hebben :I: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Gretha schreef: 02 okt 2021, 09:38 Oh wat ontzettend leuk dit.
Super dat we er een aantal kunnen blijven volgen.
Jullie snappen natuurlijk wel dat veel foto's plaatsen niet optioneel is, maar verplicht 😏
Ik zal er eens over nadenken :clown: .

ranetje schreef: 02 okt 2021, 11:21 Wat ontzettend leuk Zamunda.
Je hebt het al mooier ingericht met veel meer spullen dan ik ooit heb gehad voor een pup :mrgreen:
Heel veel plezier de komende tijd!

Je kunt die holen in de tuin tijdelijk afschermen, al denk ik dat het risico niet zo groot is zo lang pup in die buurt geen halsbandje om heeft en er alleen kan komen als jij er ook bent :ok:
Nou de ren is nog leeg hoor :mrgreen: . Je denkt toch niet dat ie die speeltjes zomaar krijgt en dan lekker al dat moois slopen zeker :pffff: ?!
En ik ben er in principe altijd bij ja, al kan hij natuurlijk sneller rennen dan ik :P . En zonder halsbandje sowieso :ok: .

Dagmar schreef: 02 okt 2021, 11:28Heb ik ook altijd gebruikt, maar kan er niet aan tippen.

Het is hier ook wel een pisfeest met Zus die 's nachts op een vel keukenrol plast, Jaap in de tuin, Sjaak op de kattenbak tegen een colafles en de bejaarde katten met enige regelmaat ernaast :?
Voor de kattenbakken is het superfris en ik doe er ook het toilet, keukenblad, voerbakken en beestenwasgoed mee.
Hm, toch nog een keer naar kijken dan. Gelukkig plast hier tot nog toe iedereen op de bestemde plekken :mrgreen: (op een enkele keer na) en pup is al hartstikke zindelijk heb ik gezien :mrgreen: . Ben benieuwd hoe ik na volgende week piep :LOL: .

*Esther schreef: 02 okt 2021, 11:46 Echt heel leuk al die puppen voorpret! Ik hoop dat er een naakte tussen zit, om te volgen hier.
Klets (het naakte teefje) blijft sowieso hè, bij Sirene :ok: .

Zinodo schreef: 02 okt 2021, 13:02 Omg streepjes😍😍wat ontzettend leuk!
Ja, vind ik stiekem ook wel heel erg leuk :mrgreen: .

Manuma schreef: 02 okt 2021, 13:45 Ik dacht al dat Snelle het beste bij jou zou passen. Wat een hondje :I: Ik ben zo benieuwd hoe hij uitgroeit! Ik denk echt een Xanu kleurtje.
Ik ben ook heel erg benieuwd! Sirene dacht ook al aan Xanu, maar dat kan ik me niet zo goed voorstellen, die heeft wel echt een ongelofelijk mooi tijgervelletje hoor 😍. Maar het is mijn pup, dus ik ga hem sowieso heel erg mooi vinden :mrgreen: . Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de jouwe op gaat drogen!
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Superleuk om alles bij te lezen :music: .

Dagmar schreef: 02 okt 2021, 13:18Ivar :LOL:
:')

Mo-yi schreef: 02 okt 2021, 13:05 Wat een heerlijk ding! En zo'n leuke tijd, soms kun je ze wel achter t behang plakken, maar over t algemeen..1 blik en je smelt alweer :I:
Ja, ik ben ook wel een enorme sucker voor zoete blikken :mann: . Maar, ik heb alvast heel veel duct tape ingeslagen :chicken: :cool2: .

Nanna schreef: 02 okt 2021, 13:05 Precies mijn favoriet!
Ja, daar las ik er meer van in het topic van Sirene. Ik zie het qua uiterlijk nog niet zo, maar misschien komt dat ook omdat ik mezelf echt niet toegestaan heb om op het uiterlijk te focussen?

Sekreetje schreef: 02 okt 2021, 13:45 Oh dat is Snelle toch? Of zit ik er weer helemaal naast. 😎 Prachtig puppeke, maar dat zijn ze allemaal eigenlijk.

Dit wordt wel een van mijn favoriete topic de komende tijd. En wat superleuk dat er ook eentje bij Manuma komt wonen!
Ja je zit helemaal goed :ok: . En eens: ze zijn allemaal echt ontzettend mooi, echt een onwijs leuk nest :I: .
Afbeelding
** Angela **
Posts in topic: 1
Welke: Duitse herder

Bericht door ** Angela ** »

Leuk pupje , volgens mij ga je je niet vervelen met die kleine

Sterkte met de laatste paar dagen afwachten 😜
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Mizzsylver schreef: 02 okt 2021, 13:56 Oh een streepje! Heb je al een naam? :mrgreen:
Hahahahaha, trut :LOL: .

Caroline schreef: 02 okt 2021, 14:21 Ooo wat geweldig zeg, wat ontzettend leuk Zamunda :cheer: en wat een prachtige pup :I: :I: Gefeliciteerd!
(nu zijn alle pups van Sonja altijd prachtig en hebben ze echt een droomstart bij haar... ik had in 2007 uit haar eerste nest een pup)

en Manuma dus ook een pupje uit hetzelfde nest :cheer: :cheer: Jij ook gefeliciteerd!

Ik weet zeker dat het genieten wordt en we kunnen ze dus ook blijven volgen, leuk!
Nou echt, wat een droomstart. Ga je een keer voor een pup met een goede start, win je meteen de hoofdprijs :cheer: . En ja, Puchu ken ik nog wel van je foto's!

Vicky schreef: 02 okt 2021, 14:34 Wat geweldig voor jullie dat jullie een pup uit dit fantastische nest krijgen. Daar gaan jullie vast veel plezier mee beleven! Zamunda, veel succes met het bedenken van een passende naam.
Dank je :mann: !

Inge O schreef: 02 okt 2021, 15:02 Hééé, je hebt die van mij :LOL: :cheer: !! Heerlijk zeg, en nog net op de valreep van mijn bijlezen 'de ontknoping' - het was je geraden :P !

En Manuma : hoe heerlijk, én hoe verstandig dat je deze keer wél je gevoel gevolgd hebt - zoveel levens hebben we niet hoor :ok: .
Yep, ik heb de jouwe :mrgreen: . Ik wist toen al redelijk zeker dat het Snelle zou worden dus moest me echt inhouden om niet aan alle Snelleliefhebbers te vragen wat dat nou precies aan hem was.

En eens dat het heel goed is dat Manuma het nu wel gedaan heeft, ik had het echt een stomme gevonden als ze het nu weer niet gedaan had :zweep: . Echt Manuma, jij gaat zoveel plezier hebben van je keuze 😘.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Zo, helemaal bij! Was leuk. Nu eerst beetje surfen en dan vanavond eens kijken of ik een filmpje kan samenstellen (heb heeeeeeeeel veel filmpjes gemaakt :') ).

** Angela ** schreef: 02 okt 2021, 16:59 Leuk pupje , volgens mij ga je je niet vervelen met die kleine

Sterkte met de laatste paar dagen afwachten 😜
Nee dat denk ik ook niet :LOL: . En nu zeg ik dat het prima gaat lukken met wachten, nog genoeg te doen, maar best kans dat ik over een paar dagen al op springen sta :') .

Nanna schreef: 02 okt 2021, 16:30 Ik vind Jelle wel een leuke naam. Snelle Jelle.
Ook aan gedacht, is wel een optie nog.

Rosanne schreef: 02 okt 2021, 16:27 Wat een heerlijk pupje 🥰 Daar ga je enorm veel plezier aan hebben. Heel benieuwd naar alle verhalen straks. 😊
Ikzelf ook :mann: . Kan me er nog zo slecht een voorstelling van maken!

billy schreef: 02 okt 2021, 16:23 Ohhhhhh wat leuk :I: :I: en meteen een mooie naam, hoef je die niet meer te verzinnen. :mrgreen:
:')
Afbeelding
KarinW
Posts in topic: 8

Bericht door KarinW »

Zamunda schreef: 02 okt 2021, 12:57 Net op de terugweg van puppiebezoek, ik kan nog niet op al jullie enthousiaste berichten reageren maar ik mag zeggen welke pup het wordt en kan niet wachten :wachten: .

Het wordt deze :I: :cheer: 🥰

Afbeelding

Afbeelding
Die is leuk!!!
Afbeelding
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 02 okt 2021, 17:03 Ik wist toen al redelijk zeker dat het Snelle zou worden dus moest me echt inhouden om niet aan alle Snelleliefhebbers te vragen wat dat nou precies aan hem was.
:LOL:

Ik heb - even voor mezelf gesproken - ook geen idee, komt zelfs bij dat ik doorsnee niet eens speciaal een streepjesliefhebber ben :scratch: .
Manuma

Bericht door Manuma »

Mellow schreef: 02 okt 2021, 15:58 Wat super leuk dat Snelle bij jullie komt wonen Zamunda. :E:

Ja :cheer: De andere streep, Slimme. Hij heeft alles wat ik leuk vind aan honden. Het grappige is dat Sirene hem al vanaf week 1 voor mij in gedachte had. Hij krijgt wel een nieuwe naam: Meeko :I:

Zo leuk Zamunda! Snelle is echt wel een knapperd, je moet echt heel veel foto’s blijven plaatsen. Ik ben zo benieuwd hoe ze allemaal op gaan groeien.
Afbeelding
tobi__
Posts in topic: 1

Bericht door tobi__ »

Wat leuk zeg om dit te lezen! Gefeliciteerd met jullie pups allebei! Heel benieuwd naar de avonturen (en foto's, foto's, foto's) die gaan volgen!
__Esmee
Mellow

Bericht door Mellow »

Manuma schreef: 02 okt 2021, 17:51
Mellow schreef: 02 okt 2021, 15:58 Wat super leuk dat Snelle bij jullie komt wonen Zamunda. :E:

Ja :cheer: De andere streep, Slimme. Hij heeft alles wat ik leuk vind aan honden. Het grappige is dat Sirene hem al vanaf week 1 voor mij in gedachte had. Hij krijgt wel een nieuwe naam: Meeko :I:

Zo leuk Zamunda! Snelle is echt wel een knapperd, je moet echt heel veel foto’s blijven plaatsen. Ik ben zo benieuwd hoe ze allemaal op gaan groeien.
Afbeelding
Die is ook al zo mooi :I:
Leuke naam ook, Meeko❤
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 02 okt 2021, 17:16Ik heb - even voor mezelf gesproken - ook geen idee, komt zelfs bij dat ik doorsnee niet eens speciaal een streepjesliefhebber ben :scratch: .
Pf, daar schiet ik wat mee op :') .

Manuma schreef: 02 okt 2021, 17:51Ja :cheer: De andere streep, Slimme. Hij heeft alles wat ik leuk vind aan honden. Het grappige is dat Sirene hem al vanaf week 1 voor mij in gedachte had. Hij krijgt wel een nieuwe naam: Meeko :I:

Afbeelding
:E: , ik vind hem ook heel goed bij jou passen!

Manuma schreef: 02 okt 2021, 17:51Zo leuk Zamunda! Snelle is echt wel een knapperd, je moet echt heel veel foto’s blijven plaatsen. Ik ben zo benieuwd hoe ze allemaal op gaan groeien.
Ik ga mijn best doen :ok: . Ga jij ook foto's plaatsen op HL of alleen in de FB-groep? Ik hoop ook hier in elk geval!
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Zinodo schreef: 02 okt 2021, 18:41 Oh geweldig, dit is echt een feelgood topic :I: :I: streepjes overal! Leuke naam ook, Meeko. Manu, Uma en Meeko. Ja :I:
Zamunda, schiet eens op met die naam! :lol:
Ons kennende heeft ie nog geen naam als we hem op gaan halen :LOL: . Lais was hier al een week ofzo toen we haar pas een naam gaven :oohja: .
Ik heb er wel een hoor, maar man ziet hem niet zitten en daardoor twijfel ik ook weer. Ja, we schieten lekker op :') .

Hylos schreef: 02 okt 2021, 18:41 Ooooooh wat leuk :I: :I:
Heb je straks 2 streepjes! :mrgreen:
Echt geweldig zeg, idd veel fotos hoor! :cheer:
Ja, heel erg leuk :I: . Ik zou sowieso twee gelijkende gaan hebben tenzij het een naakte geworden was (de behaarden zijn immers grofweg zwart, rood en gestreept en die heb ik alledrie al :mrgreen: ).
Afbeelding
Kruimel
Posts in topic: 12
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Noh, wat een sketige pups :I: :I: :I:
Bofkonten
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Dagmar
Posts in topic: 13

Bericht door Dagmar »

Zamunda schreef: 02 okt 2021, 18:50 Ja, heel erg leuk :I: . Ik zou sowieso twee gelijkende gaan hebben tenzij het een naakte geworden was (de behaarden zijn immers grofweg zwart, rood en gestreept en die heb ik alledrie al :mrgreen: ).

Hij heeft rood, zwart én streepjes, dus hij maakt het af :I:
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Dagmar schreef: 02 okt 2021, 19:00
Zamunda schreef: 02 okt 2021, 18:50 Ja, heel erg leuk :I: . Ik zou sowieso twee gelijkende gaan hebben tenzij het een naakte geworden was (de behaarden zijn immers grofweg zwart, rood en gestreept en die heb ik alledrie al :mrgreen: ).
Hij heeft rood, zwart én streepjes, dus hij maakt het af :I:
Hij brengt alles samen :LOL: :') . Ah, dan moet zijn naam natuurlijk een samenraapsel van Laissah, Willem en Ravi worden :idea: !
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Kruimel schreef: 02 okt 2021, 18:55 Noh, wat een sketige pups :I: :I: :I:
Bofkonten
Reken maar dat ik me een bofkont voel! En geluk dat ik nog net op tijd weer op het HF terugkwam.
Afbeelding
jenn90
Posts in topic: 26

Bericht door jenn90 »

Oooh wat ontzettend leuk!! Ik was heeel blij dat alle puppy’s al een baasje hebben want wij kwamen ook in de verleiding :-p
Afbeelding
glashelder
Posts in topic: 12

Bericht door glashelder »

Ooooh die is zo leuk!
Lynnepien

Afbeelding
Tigris

Bericht door Tigris »

Proficiat, veel geluk samen.