Droef wordt minder, TPLO eindcontrole gehad
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Droef wordt minder, TPLO operatie gehad
Ik merkte dat Jamie het wat spannend vond in de eerste dagen na z'n operatie om te poepen, spannend om wat te hurken. Toen t eenmaal gelukt was ging t al beter de keer erna.
T ziet er al netjes uit hoe hij loopt
T ziet er al netjes uit hoe hij loopt
- Inge O
- Posts in topic: 6
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Viel me ook op, dit was wel heulllll lang, hopelijk kan hij snel wat vaker naar buiten.
- Desiree
- Posts in topic: 28
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Droef gaat nog steeds goed. Al beperk ik zijn plas en poep niet meer tot het grasveld voor de deur. Hij wil daar niks meer doen en staat dan maar wat te staan. Dus we lopen ietsje verder waar hij wel gewoon alles doet en dan weer terug. Inmiddels is hij wel van mening alles te kunnen en begint hij het langzamerhand wel stom te vinden dat hij de trap niet op mag, niet mag opspringen en niet in huis met zijn bal mag spelen.
Wat fijn dat het zo goed gaat!
- Desiree
- Posts in topic: 28
- Honden: 3
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Re: Droef wordt minder, TPLO eindcontrole gehad
Vandaag had Droef zijn eind controle. Alles is in orde!! Eerst moeten we weer wat spieren en conditie gaan opbouwen door wijze van gewoon goed lopen en daarna mag hij alles als vanouds weer.
Onwijs blij dat ik ondanks de rest van zijn gezondheid en leeftijd hem hier toch nog doorheen heb laten gaan. Hij zit sinds een week of 2 wel weer aan de metacam omdat we moesten stoppen met de flexi life forte omdat hij waarschijnlijk een allergie voor schaaldieren heeft opgebouwd. Nieuwe supplementen zijn inmiddels onderweg maar ik moest even wat omdat hij ineens begon te lopen alsof hij op eieren liep met al zijn poten en hij wilde ook gewoon weer terug naar huis.
Het ging overigens dit keer niet allemaal helemaal zonder vallen en opstaan want ondertussen werden de badkamer en keuken verbouwd dus het hele huis was een bende en Droef sprong nog al graag om van alles op dus ook kleine tegenslagen heeft hij wel gehad maar na een dag ging dat elke keer weer beter. Maar hij heeft zich er weer doorheen geslagen en mag straks weer heerlijk zijn lompe zelf zijn.
Onwijs blij dat ik ondanks de rest van zijn gezondheid en leeftijd hem hier toch nog doorheen heb laten gaan. Hij zit sinds een week of 2 wel weer aan de metacam omdat we moesten stoppen met de flexi life forte omdat hij waarschijnlijk een allergie voor schaaldieren heeft opgebouwd. Nieuwe supplementen zijn inmiddels onderweg maar ik moest even wat omdat hij ineens begon te lopen alsof hij op eieren liep met al zijn poten en hij wilde ook gewoon weer terug naar huis.
Het ging overigens dit keer niet allemaal helemaal zonder vallen en opstaan want ondertussen werden de badkamer en keuken verbouwd dus het hele huis was een bende en Droef sprong nog al graag om van alles op dus ook kleine tegenslagen heeft hij wel gehad maar na een dag ging dat elke keer weer beter. Maar hij heeft zich er weer doorheen geslagen en mag straks weer heerlijk zijn lompe zelf zijn.
Wat fijn zeg! Hopelijk gaat de opbouw naar lekker weer alles doen ook voorspoedig.
- Gudrun
- Posts in topic: 2
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Fijn! En nu gewoon onbezorgd stokoud worden aub, Droef!
Fijn dat het nu goed gaat
Super om te lezen dat alles goed met hem gaat
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Wat fijn zeg! En zo zie je maar weer. Altijd je eigen gevoel volgen in dit soort dingen. Hij mag blij zijn dat hij bij jou zit.