Nieuw groepskunstje
Nieuw groepskunstje
Ook superhandig als je ze met uitlaten even geconcentreerd bij je wil hebben. Het is jammer dat jullie het gekwispel niet kunnen zien
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Nieuw groepskunstje
Ach wat een schatjes!!
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ah, wat schattig!
Zo liep ik gisteren over de zebra... 2 honden aan mijn hand geplakt vanwege het voertje in mijn hand omdat ik Glory het naast me oversteken wat beter wilde aanleren.. Maar Chara vond dat zij ook meer "oefening" nodig had
Ja logisch, zou ik ook vinden
Hand touch is leuk om te doen, ziet er leuk uit en is soms reuze handig
Ziet er goed uit @Sirene
Als ze de handtouch eenmaal kennen vinden ze het ook een superleuke oefening om te doen. Geen idee waarom Ren en Spring duwen hun neusjes helemaal scheef vaak
Dat snap ik, dat zouden mijn andere hondjes ook vinden
Liever een brokje zeggen ze! Al houden ze alledrie wel van knuffelen hoor.
Ja, da's leuk he?! Kunnen ze het apart al?
Echt? Voor een hand?
Nee, is niet heel anders. Ik zou eerst gaan oefenen op het langer aanraken per hond. Is leuk om te doen!Zinodo schreef: ↑08 aug 2022, 20:20 Ja apart kunnen ze het wel. Maar alleen aanraken en weer door, niet blijven aanraken. En dan nog gaan ze wat schaapachtig kijken van wie precies ik de touch wil, of ze gaan in een rijtje achter elkaar. maar poot geven doen ze wel alledrie tegelijk, dit moet niet heel anders zijn denk ik? Wel iets nauwkeuriger.
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Ik ga dit Danu laten zien Ze 'kent' de handtouch wel maar het uitbreiden van 1 nanoseconde naar 2 nanoseconde lukt nog niet
Zo leuk!
Claire vindt de hand touch ook leuk.
Heel lang de neus er in drukken doet ze nog niet, maar een stevige iets langere duw lukt bij haar wel.
Gwen Pieters van Les Chiens Sportives kan de touch ook zo mooi met haar honden laten zien.
- Suzanne
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Nahhh allebei dan.
Ik kan het nooit laten. Als ze niet komen zodat ik hun strikje weer recht kan doen, moet er altijd een kus op dat geultje tussen neus en hoofd