Hondenkwaad verzameltopic
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Hondenkwaad verzameltopic
hmmmm meest recente, hoorde van @Perle dat Kiara bij een commando dat herhaald moet worden omdat ze het niet opvolgt ze een kefje en daarna een hapje doet verder is ze best heel braaf opgevoed hoor....en geloof dat het inmiddels ook daar duidelijk is dat ze dat niet moet doen
oh en ze heeft een mening over het geven van aandacht aan andere honden dan zijzelf, dan plast ze gewoon van zich af, ook als ze net uitgeweest is.
Winny is eigenlijk gewoon best heel braaf
oh en ze heeft een mening over het geven van aandacht aan andere honden dan zijzelf, dan plast ze gewoon van zich af, ook als ze net uitgeweest is.
Winny is eigenlijk gewoon best heel braaf
Vanochtend heeft pippa mijn ontbijtje verschalkt. Mijn lief had het klaargemaakt, haalde mij op, en de kaas en het ei waren weg ! Toch ondeugender dan gedacht.
Zappa was braaf en stal nooit eten. Echt nooit. Maar er even aan likken om te ontdekken of het lekker was, heb ik hem niet echt af kunnen leren.
- Alex
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Ik heb van die moestuinbakken op poten, dacht dat dat wel handig was en dat er dan geen beesten bij konden komen. Saba dacht dat het Saba-selfservice was dus die heeft vorig jaar vakkundig komkommers geplukt om op te eten
Saba 23-05-24
- Omega
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Beter dan dat de slakken alles opvreten.
Dit jaar heb ik maar geen moeite gedaan om iets te planten, voor volgend jaar nog een aandachtspuntje.
- Gudrun
- Posts in topic: 15
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Groot gelijk!
Do is ook enorm dol op komkommers.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Bah wat eng!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Gudrun
Ik vind het al lang niet meer eng, hoogstens ergerlijk. 't Is Kika.
Die pikt en breekt glazen potten om de inhoud op te vreten. Zonder (na de eerste keer een bloedende tong, dat wel) een schrammetje. En ze heeft ook al met een broodmes rondgelopen.
Gelukkig kent ze "los" heel goed, stel je voor dat ze blij tegen me op springt met dat mes .
Kika redt zich overal wel uit, als ze geen auto zou drijven overleeft ze ook prima in het wild.
Van engerlingen uitgraven, bessen en noten plukken, eieren roven, ratten vangen, jagen, stelen...
- _Tiny_
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
gelukkig kauwt ze aan de goede kant
- Inge O
- Posts in topic: 7
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Die heb ik eigenlijk ook, ik snap er ook niks van .Zinodo schreef: ↑12 aug 2022, 17:50Ik weet het niet hoor maar volgens mij ruim je niet heel goed op. of trekt zij het bestekla open, jat het mesje en doet de la weer dicht? Waarom zou je ooit aardappelmesjes ergens anders hebben liggen? En al helemaal met een hond die niks te beroerd is om gevaarlijke dingen te jatten? Hoe heb je het pas door als er 4 zijn verdwenen? Hoe veel mesjes heb je dan?? Arggggh ik heb zo veel vragen!
Morris haalt geen kattenkwaad uit vindt hij. Ik zou gewoon na bijna 12 jaar beter moeten weten. Dat er soms een peuter in zijn pad zit te spelen is niet zijn probleem. Als ik niet de juiste route ga wandelen dan gaat hij gewoon vast naar huis. Ik had beter moeten welke wandeling hij had willen maken! En zo kan ik nog even doorgaan.
Ayla heeft het eten jatten momenteel weer tot topsport verheven, dat is dus weer opletten geblazen. Even de andere kant opkijken en er is weer 2 kilo konijnenoren verdwenen
Gevaarlijk kattenkwaad is toch wel haar grote hobby om wespen te vangen. Daar moet ik bovenop zitten, maar zodra ze de kans krijgt grijpt ze er weer snel een uit de lucht.
Ayla heeft het eten jatten momenteel weer tot topsport verheven, dat is dus weer opletten geblazen. Even de andere kant opkijken en er is weer 2 kilo konijnenoren verdwenen
Gevaarlijk kattenkwaad is toch wel haar grote hobby om wespen te vangen. Daar moet ik bovenop zitten, maar zodra ze de kans krijgt grijpt ze er weer snel een uit de lucht.
- Gudrun
Ik heb er 6. Want als er eentje stuk is, koop ik een nieuw maar dan vind ik achteraf het mesje wat ik had toch nog bruikbaar dus ja. Of als ik naar de Ikea ga neem ik alvast een reservemesje mee, ik vind dat echt fijne mesjes.Inge O schreef: ↑12 aug 2022, 18:41Die heb ik eigenlijk ook, ik snap er ook niks van .Zinodo schreef: ↑12 aug 2022, 17:50Ik weet het niet hoor maar volgens mij ruim je niet heel goed op. of trekt zij het bestekla open, jat het mesje en doet de la weer dicht? Waarom zou je ooit aardappelmesjes ergens anders hebben liggen? En al helemaal met een hond die niks te beroerd is om gevaarlijke dingen te jatten? Hoe heb je het pas door als er 4 zijn verdwenen? Hoe veel mesjes heb je dan?? Arggggh ik heb zo veel vragen!
Rondgevraagd: eentje had ze bij dochter gepikt toen die de vaatwasser wou vullen en ze was direct weg en luisterde niet. En toen was ze het vergeten. Man had een appel geschild en gegeten en mesje op aanrecht laten liggen want vaatwasser stond aan. Zoon mompelde iets van domme puppy en ja ik kan toch niet... mompel mompel. Dat 4e geen idee, dat zal ik dan wel geweest zijn zeker? Misschien tijdens het koken even neergelegd en weggegrist? Ze heeft ooit tussen mijn handen door een biefstuk gepikt (zal ze nooit meer doen denk ik). Ze likt ze in elk geval helemaal schoon voor ze begin te kauwen.
Nu ik er over denk zal het meeste wel gebeuren als de vaatwasser vol is en draait en er ondertussen dingen op het aanrecht gelegd worden in afwachting tot die klaar is. Helaas geen afsluitbare keuken.
Lades dicht doen kan ze trouwens. Ooit geleerd als voorbereiding van de wip (zelf een klap/geluid veroorzaken dus neit schrikken er van) maar ik beloon het al heel lang niet meer dus ik denk dat dat wel uitgedoofd is. Open doen kan ze bij mijn weten gelukkig niet.
- Gudrun
Zalig het niet-kattenkwaad van Morris! Gewoon zelfzeker en onverstoorbaar zijn blije gangetje gaan dus.nomo schreef: ↑12 aug 2022, 20:30 Morris haalt geen kattenkwaad uit vindt hij. Ik zou gewoon na bijna 12 jaar beter moeten weten. Dat er soms een peuter in zijn pad zit te spelen is niet zijn probleem. Als ik niet de juiste route ga wandelen dan gaat hij gewoon vast naar huis. Ik had beter moeten welke wandeling hij had willen maken! En zo kan ik nog even doorgaan.
Ayla is vast familie van Kika, het zullen de scruffy genen wel zijn.
En wespen vangen.. dan doet Nanook ook. Ik blijf het gek vinden dat hij nog nooit gestoken is. Meteen tussen de tanden? Ik ben altijd te laat om het te zien. Zie jij hoe Ayla het doet?
- Doyaquba
- Welke: Boxers
Eten jatten was al een poos niet voorgekomen maar blijkbaar had Donner vannacht toch trek. Er lag een nieuwe doos eieren in een krat nog (wel in een stellingkast maar onderaan) en die heeft hij meegesleept naar de bank. Eronder verstopt en 1 ei eruit gehaald en in z'n mand gelegd. Ze waren alleen allemaal nog heel en de doos ook. Hoe dan? M'n lompe hannes...
Leuk die verhalen, helpt me dadelijk uit de illusie dat hier enkel perfect-opgevoede-super-brave-robothondjes zitten. Ik lach me hier trouwens vaak een breuk met de fratsen van die kleine draak.
Nog iemand een hond met een obsessie voor papieren zakdoekjes en wc-papier?
Als ik naar het toilet moet, komt Emiel vaak buurten (deuren staan hier gewoon open altijd). Hij komt dan zogezegd gewoon een knuffel halen, maar wacht, overigens heel geslepen, het juiste moment af om het (dan nog zuiver ) papier uit mijn handen te jatten en er in een vliegende vaart mee naar buiten te spurten. Rechtstreeks naar het 'veilige plekje' onder de trampoline.
Uiteraard ben ik dan niet snel genoeg bij hem (er dient dan nog nieuw papier genomen te worden en euh... zo verder), dus negen keer van de tien is dat lapje al opgefret.
Schelm.
Als ik naar het toilet moet, komt Emiel vaak buurten (deuren staan hier gewoon open altijd). Hij komt dan zogezegd gewoon een knuffel halen, maar wacht, overigens heel geslepen, het juiste moment af om het (dan nog zuiver ) papier uit mijn handen te jatten en er in een vliegende vaart mee naar buiten te spurten. Rechtstreeks naar het 'veilige plekje' onder de trampoline.
Uiteraard ben ik dan niet snel genoeg bij hem (er dient dan nog nieuw papier genomen te worden en euh... zo verder), dus negen keer van de tien is dat lapje al opgefret.
Schelm.
- Gudrun
Oh ja, dat is Nanook hier! Al gaat het trager en minder van harte dan vroeger met ouder worden. Maar een rol keukenrol onbewaakt ergens laten staan is om "sneeuw" vragen!Miemot schreef: ↑14 aug 2022, 16:03 Leuk die verhalen, helpt me dadelijk uit de illusie dat hier enkel perfect-opgevoede-super-brave-robothondjes zitten. Ik lach me hier trouwens vaak een breuk met de fratsen van die kleine draak.
Schelm.
Al mijn honden zijn dol op papieren zakdoekjes, velletjes keukenpapier en wc papier.
De drollen zien er soms dan ook heel apart uit
De drollen zien er soms dan ook heel apart uit