Kamperen met naakthonden
Re: Kamperen met naakthonden
Rally was ook zo, dakar niet die wil alleen onder een dekentje als het koud is
Het is nu 29 graden buiten en ik denk 31 gr in de tent en Klets en Spring liggen nu samen helemaal in de cave
Ja hoor. Ren ligt sowieso nooit ergens heel lang maar Spring die ligt er altijd in tot ze door en door gaar is
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Wat een geweldige onderschrift foto!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Haha, Arlo zou er zo bij komen liggen als het aan hem lag
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Vast een hele domme vraag, maar moet je naakthonden nog beschermen tegen de zon, naast dat ze zelf in de cave gaan liggen , a la zonnebrand? M'n paard zn neus moet wel in de zalf, het witte gedeelte dan, anders heef ie af en toe best blaartjes
Dat is geen domme vraag hoor. De lichtere naakthonden zoals het hondje van mijn moeder moet je wel insmeren. Ik hoef niks te doen. Ze worden gewoon donker in de zon. Als het echt te heet is gaan ze de schaduw wel in. Maar dat duurt heel lang. Spring is helemaal erg. Die had ik laatst tijdens trainingskamp met de anderen in de schaduw gelegd en die heeft een uur lang boos staan kijken naar me. Toen ik haar in de zon liet gaan was ze helemaal tevreden.
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Dus het scheelt met honden ook wel qua huid dan.Sirene schreef: ↑13 aug 2022, 10:58Dat is geen domme vraag hoor. De lichtere naakthonden zoals het hondje van mijn moeder moet je wel insmeren. Ik hoef niks te doen. Ze worden gewoon donker in de zon. Als het echt te heet is gaan ze de schaduw wel in. Maar dat duurt heel lang. Spring is helemaal erg. Die had ik laatst tijdens trainingskamp met de anderen in de schaduw gelegd en die heeft een uur lang boos staan kijken naar me. Toen ik haar in de zon liet gaan was ze helemaal tevreden.
Lijkt me heel onhandig trouwens als je hond onder de zonnebrand zit
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Echt, waar halen ze het.
Zonneaanbidders!
Wel makkelijk nu... en in de winter jasjes aan dus ze kunnen altijd alles doen.
Zonneaanbidders!
Wel makkelijk nu... en in de winter jasjes aan dus ze kunnen altijd alles doen.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh wat een portretten. Ik heb wel aardig wat ervaring met warmte-aanbidders, maar met 31 graden nog de warmte opzoeken, dat is wel next level .
Sirene schreef: ↑13 aug 2022, 10:58Dat is geen domme vraag hoor. De lichtere naakthonden zoals het hondje van mijn moeder moet je wel insmeren. Ik hoef niks te doen. Ze worden gewoon donker in de zon. Als het echt te heet is gaan ze de schaduw wel in. Maar dat duurt heel lang. Spring is helemaal erg. Die had ik laatst tijdens trainingskamp met de anderen in de schaduw gelegd en die heeft een uur lang boos staan kijken naar me. Toen ik haar in de zon liet gaan was ze helemaal tevreden.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Ipanema
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Is dat niet gek? Die koperkleurige is toch ook gewoon gebruind, net zoals jouw “zwarten”? Ik dacht altijd dat het de echte “witten” waren die aan de zonnebrand moesten:
Zoals de witte vlekken bij de onderstaande honden, waar de rechtse mij ook een koperkleurige lijkt:
Heerlijke zonnekloppers Billie ligt ook altijd te hijgen en puffen in de zon, en is dan helemaal beteuterd wanneer je haar naar binnen stuurt.
Laatst gewijzigd door Ipanema op 14 aug 2022, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
lekkere bloterds.