Saa kan
Sagan, mijn zijden sprookje
Re: Sagan, mijn zijden sprookje
Wat ik tot nu toe ervaren heb, beetje terughoudend in die zin dat ze niet op jan en alleman afvliegen, ontzettend knuffelig en zacht, kruipt het liefst in je, contact ligger, erg attent, hoort alles, nieuwsgierig maar niet ondernemend, ( komt misschien nog), lief maar ook ondeugend, ( en natuurlijk erg slank vooral als je van die stevige brakken gehad hebt, 35 kilo versus straks hoogstens 15)
- _Tiny_
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Zijn ze ook erg vocaal?Hamilton schreef: ↑12 aug 2022, 16:53Wat ik tot nu toe ervaren heb, beetje terughoudend in die zin dat ze niet op jan en alleman afvliegen, ontzettend knuffelig en zacht, kruipt het liefst in je, contact ligger, erg attent, hoort alles, nieuwsgierig maar niet ondernemend, ( komt misschien nog), lief maar ook ondeugend, ( en natuurlijk erg slank vooral als je van die stevige brakken gehad hebt, 35 kilo versus straks hoogstens 15)
Ik had natuurlijk heel veel foto's gekregen en ook van broertje Jing die al een week eerder opgehaald was, dus toen ik hem zag vond ik hem ook zo'n klein ukkie , het weegt niets, nou ja schoon aan de haak 5 kilo.Teefjes zijn ook wat ieliger, maar ze hebben allemaal zo'n lieve uitstraling en idd leuke bende bij haar thuis
Het blaft/keft wat meer als mijn brakken in huis, en toen wij daar aankwamen begonnen ze natuurlijk allemaal te blaffen maar ook redelijk snel stil.Denk wel dat het meevalt als je er zelf mee aan het werk gaat om onnodig gekef te stoppen_Tiny_ schreef: ↑12 aug 2022, 16:57Zijn ze ook erg vocaal?Hamilton schreef: ↑12 aug 2022, 16:53
Wat ik tot nu toe ervaren heb, beetje terughoudend in die zin dat ze niet op jan en alleman afvliegen, ontzettend knuffelig en zacht, kruipt het liefst in je, contact ligger, erg attent, hoort alles, nieuwsgierig maar niet ondernemend, ( komt misschien nog), lief maar ook ondeugend, ( en natuurlijk erg slank vooral als je van die stevige brakken gehad hebt, 35 kilo versus straks hoogstens 15)
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Dat ben ik wel gewend want zo zijn mijn poedels ook.Hamilton schreef: ↑12 aug 2022, 17:04Het blaft/keft wat meer als mijn brakken in huis, en toen wij daar aankwamen begonnen ze natuurlijk allemaal te blaffen maar ook redelijk snel stil.Denk wel dat het meevalt als je er zelf mee aan het werk gaat om onnodig gekef te stoppen_Tiny_ schreef: ↑12 aug 2022, 16:57Zijn ze ook erg vocaal?Hamilton schreef: ↑12 aug 2022, 16:53
Is het ras ook geschikt voor mensen die er alleen mee willen wandelen, of zijn het echte sporthonden?
prachtig
Mooi Wat een lieve uitstraling hebben ze.
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Prachtig ding, de moeder vind ik ook erg mooi. Waar blijft de rest van de foto's?
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Doyaquba
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Oh die laatste foto met Nisvan
Prachtige pup. En super leuk om die hier te zien opdrogen. Mooi in die herderkleuren.
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een dropje Ben benieuwd of dat tan nog verder gaat uitbreiden zoals bij mama!
- kloesje
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Zo te zien een look-a-like van moeders Heel veel plezier met de knappe vent
Hij wordt denk ik echt prachtig! En wat een heerlijke nieuwsgierig blik.
Goed. Wanneer komt nummer twee? Want één windhond is natuurlijk geen windhond
wow wat mooi is hij zeg, ben natuurlijk zelf wel een beetje fan van die kleuren en tekening
Hier ga je veel plezier mee beleven denk ik
Hier ga je veel plezier mee beleven denk ik
- Frootje
- Posts in topic: 3
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Wat een braverd! Ik was na 2,5 uur echt doof aan beide oren toen ik Aloy ging ophalen.
Hij is echt heel mooi.
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Die uitstraling
Wat ziet het contact met Nisvan en lief uit. Hoe vindt hij het?
Wat ziet het contact met Nisvan en lief uit. Hoe vindt hij het?
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een knap kipje en een mooie halsband!
Wat een lief koppie ,heel zachte uitstraling
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Knap ventje hoor. Zo te zien ook niet erg onder de indruk van nieuwe plekken ontdekken.