Mo-yi en haar Fant
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Mo-yi en haar Fant
Ah wat zoet . Ik hoop dat mijn pupmans ook iets heel laat, lijkt me onwijs leuk als een hond jaar in jaar uit zo'n favoriete knuffel heeft!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Mo-yi
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Jaaaaa zo leuk! Ze heeft een krat vol met knuffels , oude botjes en dingetjes, en die Fant blijft wel degene die ze het meeste pakt, heel ruw mee speelt en soms ermee gaat liggen om te likken..ahh..ook een roze octopus dat is een goede nummer twee, daar kan ze lekker mee schudden
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Heerlijk om te zien!Mo-yi schreef: ↑03 okt 2021, 08:43Jaaaaa zo leuk! Ze heeft een krat vol met knuffels , oude botjes en dingetjes, en die Fant blijft wel degene die ze het meeste pakt, heel ruw mee speelt en soms ermee gaat liggen om te likken..ahh..ook een roze octopus dat is een goede nummer twee, daar kan ze lekker mee schudden
OS met dank aan Hakunamatata
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een leuk gezicht
Toen Buster kwam kreeg hij een witte puppie die lag altijd bij hem in de buurt en kwam hij trots brengen als je zei waar is puppie dan. Ik borg hem op als er andere honden op bezoek kwamen want die begonnen altijd direct te slopen.
Puppie is mee gegaan met de crematie dus voor altijd samen.
Bij Baloe moet alles stuk stuk stuk dus die heeft alleen hard speelgoed geen knuffels
Toen Buster kwam kreeg hij een witte puppie die lag altijd bij hem in de buurt en kwam hij trots brengen als je zei waar is puppie dan. Ik borg hem op als er andere honden op bezoek kwamen want die begonnen altijd direct te slopen.
Puppie is mee gegaan met de crematie dus voor altijd samen.
Bij Baloe moet alles stuk stuk stuk dus die heeft alleen hard speelgoed geen knuffels
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Heerlijk hoe blij ze kunnen zijn met zoiets kleins. en wat een prachtige ogen heeft ze.
Ze heeft een voorkeur voor roze