ervaring honden draagtas voor op je buik.
- Pemba
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Tibetaanse terriër
ervaring honden draagtas voor op je buik.
Heeft er iemand ervaring met een tas om je pup aan de voorkant op je buik te dragen.
Een rugtas lukt niet denk ik als je alleen bent.
Een rugtas lukt niet denk ik als je alleen bent.
Re: ervaring honden draagtas voor op je buik.
Ik had (soms nog wel eens) Imp in een ringsling.
Voor mensenbaby’s dus.
Dat tilt heel fijn.
Voor mensenbaby’s dus.
Dat tilt heel fijn.
-Maddie-Fitz-Imp-Djinn-Riddle-
- Frootje
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Aloy heb ik in het begin niet meegenomen naar plekken waar ze niet gewoon zelf kon lopen dus die kent het fenomeen tas niet, maar voor Froo had ik wel altijd gewoon een rugtas (heb ik nog steeds en neem ik op lange wandelingen in het buitenland ook nog steeds mee, maar meer voor het geval dat). Ook in mijn eentje lukte dat altijd gewoon wel, ik heb nooit problemen gehad. Maar misschien dat het met een zwaardere hond lastiger is om hem in je eentje op je rug te hijsen? Dan zou het inderdaad minder geslaagd kunnen zijn.
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Ik had een 4LazyLegs voor mijn Afghanen pup. Tot 4 maanden (ongeveer 15 kilo) ging dat prima. Daarna was ze te groot.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ja, ik heb ook zo een sling model.
Voor Do uiteraard geen probleem (behalve dat ze er in kwijt was soms in het begin), Poppy ging goed tot een kilo of 6, Kika lukte niet wegens hyperactief, riempjes doorknagen, er uit springen,....
De zak zelf zou tot 10 kilo aankunnen, maar dat trekken mijn rug/schouders niet.
In- en uit stoppen van pup ging prima alleen, ook met nog andere honden mee.
Voor Do uiteraard geen probleem (behalve dat ze er in kwijt was soms in het begin), Poppy ging goed tot een kilo of 6, Kika lukte niet wegens hyperactief, riempjes doorknagen, er uit springen,....
De zak zelf zou tot 10 kilo aankunnen, maar dat trekken mijn rug/schouders niet.
In- en uit stoppen van pup ging prima alleen, ook met nog andere honden mee.
- Vicky
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Ik heb een doxtasy gebruikt bij Abeltje en Lou. Ik nam dan wel een knaagje voor ze mee. Ik heb er niet zoveel gebruik van gemaakt.
Bo en de honden
- Anneke
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Ik heb in het begin ook zo'n sling gebruikt. Eigenlijk vooral als we niet specifiek voor een hondenwandeling gingen, maar bijvoorbeeld op straat als het wat drukker is.
Ik vond het prima te doen en ook Bobbie vind het prima. Het voordeel vond ik dat je kunt zien wat ze doen, dat lijkt me met een rugzak wat lastiger.
Ik vond het prima te doen en ook Bobbie vind het prima. Het voordeel vond ik dat je kunt zien wat ze doen, dat lijkt me met een rugzak wat lastiger.
Anneke en Bobbie
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik heb ook een sling gebruikt voor Yara in t begin.
Ik heb dezelfde als Vicky. Heb hem al jaren. Met nesten heb ik wel eens twee kleine pupjes erin.
Het is een handig ding. Maar langdurig heb ik hem nooit gebruikt hoor. Pups lopen snel de wandeling al mee.
Het is een handig ding. Maar langdurig heb ik hem nooit gebruikt hoor. Pups lopen snel de wandeling al mee.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik zou hem dan denk ik op de borst willen hebben.
Voor mijn dijbenen lijkt me nogal wat gebotst en gehobbel opleveren.
Dat wordt dan dus gewoon een rugzak die je andersom draagt. Of anders echt zo'n doek die je op 150 manieren kunt knopen.
Voor mijn dijbenen lijkt me nogal wat gebotst en gehobbel opleveren.
Dat wordt dan dus gewoon een rugzak die je andersom draagt. Of anders echt zo'n doek die je op 150 manieren kunt knopen.