Hond uit helikopter
Hond uit helikopter
https://www.nu.nl/294900/video/hond-wor ... t-uit.html
Dat beest had zn poten wel kunnen breken.
En hebben alle terroristen van dat soort pakjes aan zodat hij weet wie hij moet grijpen? Straks is een simpele badgast de sjaak.
Idioterie. Pikverhefferij.
Dat beest had zn poten wel kunnen breken.
En hebben alle terroristen van dat soort pakjes aan zodat hij weet wie hij moet grijpen? Straks is een simpele badgast de sjaak.
Idioterie. Pikverhefferij.
Re: Hond uit helikopter
Het schijnt mij toe dat een béétje terrorist tot de tanden toe bewapend is.
Wat doe je dus als je diejen joekel op je af ziet rennen? Precies.
Dag dure opleiding en dito hond. Het is nu een puzzeltje geworden.
Wat doe je dus als je diejen joekel op je af ziet rennen? Precies.
Dag dure opleiding en dito hond. Het is nu een puzzeltje geworden.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Wat een idioten.
Ik heb het idee dat dit ook puur voor de show is en niet echt bedoeld is om echt zo ingezet te worden. Dat zou dan helemaal scandalig zijn.
Een terrorist zou immers die heli al uit de lucht schieten voordat die hond eruit gegooid is.
Buiten dat. Als een heli zo dichtbij een terrorist kan landen zouden ze die ook al lang op een andere manier uitgeschakeld kunnen hebben.
Ik heb het idee dat dit ook puur voor de show is en niet echt bedoeld is om echt zo ingezet te worden. Dat zou dan helemaal scandalig zijn.
Een terrorist zou immers die heli al uit de lucht schieten voordat die hond eruit gegooid is.
Buiten dat. Als een heli zo dichtbij een terrorist kan landen zouden ze die ook al lang op een andere manier uitgeschakeld kunnen hebben.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Maar daarmee kom je in de discussie terecht of je honden (of paarden) uberhaupt wel moet inzetten voor bepaalde politietaken. Die kunnen in bepaalde situaties zwaar gewond raken.
Ze kunnen prima speuren. Laat ze dat maar doen. Dat gedoe met mensen aanvallen is helemaal uit de tijd.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Welke: Groenendaeler
Dat zeg ik al jaren. Dat ik het inzetten van honden om mensen aan te vallen not done vind. We hebben pepperspray, tasers en de hele futuristische ellende die wij mensen maar kunnen bedenken om boeven te vangen. Laat aub de paarden en honden lekker doen waar ze wel van genieten en heel van blijven. Geen paarden meer in de demonstraties en rellen en geen honden meer afsturen op gevaarlijke mensen.
Dat ze een hond een ontsnapte gek laten zoeken is nog tot daar aan toe maar een hond lange lijn geven om op een mensenmassa in te bijten of honden op gewapende mensen afsturen is zo niet nodig. Idem voor paarden overigens. Die krijgen soms gewoon bakstenen tegen hun kop gesmeten tijdens voetbalrellen. Dat wil je toch niet laten gebeuren met je dier?
Dat ze een hond een ontsnapte gek laten zoeken is nog tot daar aan toe maar een hond lange lijn geven om op een mensenmassa in te bijten of honden op gewapende mensen afsturen is zo niet nodig. Idem voor paarden overigens. Die krijgen soms gewoon bakstenen tegen hun kop gesmeten tijdens voetbalrellen. Dat wil je toch niet laten gebeuren met je dier?
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Welke: Malamute-husky
Eens met @Marc , de speurneus kunnen we heel goed gebruiken maar inzetten in agressie situaties vind ik not done.
Nou dat bedoel ik dus. Daar vraag je toch om als je met je paard imbeciele mensen gaat lopen hoeden en aanspreken? Arm beest. Snap trouwens niet dat die man er gewoon mee weg komt.
- Célie
- Posts in topic: 3
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Is ook gewoon helemaal niet handig in uitgaanscentrum, je stapt ook niet zomaar even van je paard af om zo'n idioot te arresteren moet je weer op collega's wachten.Marc schreef: ↑28 aug 2022, 16:27Nou dat bedoel ik dus. Daar vraag je toch om als je met je paard imbeciele mensen gaat lopen hoeden en aanspreken? Arm beest. Snap trouwens niet dat die man er gewoon mee weg komt.