Hoe denken jullie hier over. ?
Loop met Peer aan een Felxi lijn van 5 meter. Op een fietspad houd ik hem kort en als het kan in de berm.
In het donker doe ik hem een led halsband om.

Dat. Voor veel mensen lijkt het gebruik van de rem op die dingen volstrekt onbekend terrein te zijn. Maar die zijn ook met een niet rollende lijn levensgevaarlijk want te stom om te poepen.Zinodo schreef: 29 aug 2022, 13:58 Ik vind mensen vooral vreselijk onhandig.
De flexi's heb ik geen moeite mee.![]()

Ik werd er ook gek van. Daarbij hadden ze een oudere, een midden en een jonkie, en dat jonkie trok de midden mee in dr gefeest. Ik was overgegaan om eerst de middenste thuis te laten en alleen met de oudste en de jongste op pad, dat ging al beter en de jongste gedroeg zich wat rustiger want die oudere liet zich de kop niet gek maken. Daarna de middenste alleen een ronde.Nanna schreef: 29 aug 2022, 17:11 Ik vind het knap als je drie honden aan flexlijnen kunt uitlaten. Je bent toch met niks anders bezig dan kantklossen.
Ik loop wel eens met drie honden en een ervan gaat dan wel aan een korte riem (meestal Froo want die vraagt niet om ruimte). Twee is prima te managen, vooral omdat ze bij mij dus aan de heupriem zitten en commando’s kennen (vooral Froo) om zichzelf en elkaar uit de knoop te halen als ze eens de verkeerde kant langslopen ( “aaaaandere kant!” ), maar drie is wel echt een lijn teveel.Nanna schreef: 29 aug 2022, 17:11 Ik vind het knap als je drie honden aan flexlijnen kunt uitlaten. Je bent toch met niks anders bezig dan kantklossen.