Natuurfoto's topic
Re: Natuurfoto's topic
Herfstachtig!
Eindelijk op de kiek in de tuin
Ze komen steeds vaker voor, maar ik sta nu te juichen dat het me eindelijk gelukt is het in de tuin vast te leggen.
Doet me altijd weer denken dat ik in Costa Rica verrukt was bij het zien van de vogel daar in het wild. Die gids vond me maar raar voor hem was het zoals wij reageren op het zien van meeuwen noem ik maar, want ik wilde mus zeggen, maar die zijn er hier in ons dorp ook nog maar weinig.
Als ik nu veel musjes bij elkaar zie sta ik ook verrukt te luisteren en te kijken naar dat gekwetter.
Ze komen steeds vaker voor, maar ik sta nu te juichen dat het me eindelijk gelukt is het in de tuin vast te leggen.
Doet me altijd weer denken dat ik in Costa Rica verrukt was bij het zien van de vogel daar in het wild. Die gids vond me maar raar voor hem was het zoals wij reageren op het zien van meeuwen noem ik maar, want ik wilde mus zeggen, maar die zijn er hier in ons dorp ook nog maar weinig.
Als ik nu veel musjes bij elkaar zie sta ik ook verrukt te luisteren en te kijken naar dat gekwetter.
- Kells
- Posts in topic: 74
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
@blondie wat leuk! Ik zie ze af en toe in de tuin, maar het is mij nog nooit gelukt om ze op de foto te zetten.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
mooi! Je ziet ze inderdaad wat vaker
- Fenneke
- Posts in topic: 30
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Anneke
- Posts in topic: 7
- Welke: Havanezer
Foto's zijn van een week of twee geleden. Geen hele spannende zonsopgang maar wel mooi. Het was iets minder mistig dan ik gehoopt had.
Anneke en Bobbie
- Kells
- Posts in topic: 74
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Hier is de zomer ook voorbij
- Célie
- Posts in topic: 20
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
O wauw die zijn gaaf, je zou er niet van opkijken als er ineens zo'n wild wief tussen de bomen opdook.