Cendy schreef: 02 sep 2022, 07:38
Ja klopt dat hoor ik wel vaker, maar ik wil hem gewoon eens gezien hebben
We blijven een beetje in het midden hangen. 3 jaar geleden zijn we op de noordkaap geweest.
Midden als niet hoger dan Trondheim? Anders is RV 17 een zeer mooie route langs de kust van eiland naar eiland
Trondheim komen we net vandaan.
Ik bedoelde het midden van zuid Noorwegen.
Morgen gaan we de weg 258 rijden, de Gamle Strynefjellsvegen. Vandaag de trolstiggen gereden maar dat is voor ons al de 3e keer, maar blijft zo mooi hier
Omdat we nu op zo’n mooie plek staan blijven we een nachtje extra hier staan. Even bijkomen van alle indrukken.
En lekker een stoofpotje maken op open vuur voor vanavond en verder genieten van het prachtige uitzicht
Cendy schreef: 04 sep 2022, 14:27
Omdat we nu op zo’n mooie plek staan blijven we een nachtje extra hier staan. Even bijkomen van alle indrukken.
En lekker een stoofpotje maken op open vuur voor vanavond en verder genieten van het prachtige uitzicht
Wat een mooie plek om nog lekker even te blijven. De laatste foto maakt het helemaal af .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Prachtige foto’s van een heel mooi land en wat een fantastische boerboel heb je zeg!
Ik zou er eigelijk ook weer eens heen willen als kind opgegroeid maar daarna niet meer geweest
Matahari schreef: 05 sep 2022, 01:25
Prachtige foto’s van een heel mooi land en wat een fantastische boerboel heb je zeg!
Ik zou er eigelijk ook weer eens heen willen als kind opgegroeid maar daarna niet meer geweest
Dankje!
Ooh zeker doen als je de kans krijgt!! Het is hier zo mooi..