Oh leuk, Diamond dogs is dat, wij proberen ook! Account aanmaken op smarteragility, alles klaar zetten op versturen na en op 1 juli om 7 uur morgens stipt klikken . En dan geduldig wachten en zien of je er bij bent .
Agility met Kenzi; internationaal debuut :D
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Re: Agility met Kenzi; we mogen al promoveren ook!
Ja klopt die, leuk dat jullie er misschien ook zijn!!
Alles staat al klaar, dus inderdaad alleen nog op versturen drukken over paar weken.
Oke ik ben een beetje druk, dus niet heel actief, maar toch even een update.
Afgelopen weekend mochten we in België starten Kenzi haar allereerste internationale wedstrijd en wat is er dan leuker dan die te starten wanneer haar moeder (en oom) daar ook zijn.
Een vriendin had zich even uitgeleefd om ons goed voor de dag te laten komen, dus daar kon het niet aan liggen.
Het waren super leuke rondjes om te lopen en we mochten het allereerste vast parcours gelijk winnen ook
De jp ging moeilijk worden, dat wist ik. Resulteerde ook in een dk, maar wel complimenten van de keurmeester over mijn leuke hond
De dag erna weer vol goede moed gestart, vast parcours helaas een raakvlak fout op de kattenloop (voor het eerst in tijden ) en daardoor een 5e plaats.
De jumping kwamen we de lastige stukken prima door, enkel maakte ze 2 bochten iets te krap waardoor ze de sprong miste. De eerste heb ik nog gecorrigeerd (doe ik eigenlijk nooit), maar de 2e heb ik laten gaan en dus een dk.
Al met al super tevreden over hoe ze heeft gewerkt, ze heeft super dingen laten zien en die 1e plaats was echt een kers op de taart dit weekend
En we hebben weer even haar moeder gezien, ook altijd leuk
Afgelopen weekend mochten we in België starten Kenzi haar allereerste internationale wedstrijd en wat is er dan leuker dan die te starten wanneer haar moeder (en oom) daar ook zijn.
Een vriendin had zich even uitgeleefd om ons goed voor de dag te laten komen, dus daar kon het niet aan liggen.
Het waren super leuke rondjes om te lopen en we mochten het allereerste vast parcours gelijk winnen ook
De jp ging moeilijk worden, dat wist ik. Resulteerde ook in een dk, maar wel complimenten van de keurmeester over mijn leuke hond
De dag erna weer vol goede moed gestart, vast parcours helaas een raakvlak fout op de kattenloop (voor het eerst in tijden ) en daardoor een 5e plaats.
De jumping kwamen we de lastige stukken prima door, enkel maakte ze 2 bochten iets te krap waardoor ze de sprong miste. De eerste heb ik nog gecorrigeerd (doe ik eigenlijk nooit), maar de 2e heb ik laten gaan en dus een dk.
Al met al super tevreden over hoe ze heeft gewerkt, ze heeft super dingen laten zien en die 1e plaats was echt een kers op de taart dit weekend
En we hebben weer even haar moeder gezien, ook altijd leuk
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Agility met Kenzi; internationaal debuut :D
Wat knap zeg
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat goed zeg, gefeliciteerd allebei!
Jullie gaan echt goed zeg!
- Zamunda
- Posts in topic: 8
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk dat jullie zo goed gaan!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Gefeliciteerd!
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Leuk hoor. Gefeliciteerd!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Superknap.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.