Het is snel, rood en heel blij!

Subforum voor alle fototopics!
Sirene
Posts in topic: 11

Re: Het is snel, rood en heel blij!

Bericht door Sirene »

Daar kan niks aan tippen! :I:
Laatst gewijzigd door Sirene op 11 sep 2022, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hondenpoot
Posts in topic: 1

Bericht door Hondenpoot »

Wat gaaf dat hij er ook weer zo veel plezier in heeft. Of jullie eigenlijk. Goed team zo samen!
Jip, Vik & Vie

Afbeelding

In liefdevolle herinnering: Floor, Job, Benno & Ziva
Alfilillo
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Sirene schreef: 11 sep 2022, 19:16
Alfilillo schreef: 11 sep 2022, 15:15 :I: Wat een plezier samen. Geweldige hond is Ren.
Dat is hij zeker! Ik vind het heel leuk dat je zo'n fan van hem bent, als hij ooit een teefje gaat dekken hoop ik dat er een hondje voor je bij zit.
Lief!!!! Maar ik weet niet of het bij dagdromen blijft hoor. Alfil en Lily zijn Pas 6 en 7 en die moeten nog minstens mee tot hun 15e.
Ik ben trouwens lang niet zo sportief als jij. Ik hou wel van lange wandelingen, maar van hardlopen helemaal niet. Zou dat een probleem zijn met zo'n sportief aangelegde hond?
Afbeelding
Random

Bericht door Random »

Wat leuk en wat een team! :hartjes:
mijke

Bericht door mijke »

Supergave foto's!
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Gefeliciteerd met het zilver!
Wat een leuke combinatie zijn jullie.
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Prachtig! Mooi ook zoals hij op de eerste foto al helemaal in de startblokken staat voor het volgende onderdeel :hartjes:
Afbeelding
Sirene
Posts in topic: 11

Bericht door Sirene »

Hondenpoot schreef: 11 sep 2022, 20:28 Wat gaaf dat hij er ook weer zo veel plezier in heeft. Of jullie eigenlijk. Goed team zo samen!
Ja! Net als Spring. Echt heel leuk!
Alfilillo schreef: 12 sep 2022, 12:14 Lief!!!! Maar ik weet niet of het bij dagdromen blijft hoor. Alfil en Lily zijn Pas 6 en 7 en die moeten nog minstens mee tot hun 15e.
Ik ben trouwens lang niet zo sportief als jij. Ik hou wel van lange wandelingen, maar van hardlopen helemaal niet. Zou dat een probleem zijn met zo'n sportief aangelegde hond?
Ik ben heel goed in inschatten hoeveel energie een pupje heeft/krijgt hoor. Ren heeft ook broertjes en zusjes en die gewoon sportief zijn maar het niet perse nodig hebben. Ren is ook tevreden met lange wandelingen en heel veel zwemmen. Maar echt sporten vindt hij wel het einde.

Random schreef: 12 sep 2022, 12:23 Wat leuk en wat een team! :hartjes:
Dankjewel!
mijke schreef: 12 sep 2022, 12:31Supergave foto's!
Nou he, ben er ook heel blij mee.
EchoMira schreef: 12 sep 2022, 13:24 Gefeliciteerd met het zilver!
Wat een leuke combinatie zijn jullie.
Dankjewel! Bij de behendigheid zijn we meestal nog niet zo'n goed team qua samenwerken maar dit was geweldig.
Diana schreef: 12 sep 2022, 14:05 Prachtig! Mooi ook zoals hij op de eerste foto al helemaal in de startblokken staat voor het volgende onderdeel :hartjes:
Ja, gaaf he, daarom had ik die foto gekocht.
Heel veel honden vonden het eng op dat vlot. Ren zat me aan te moedigen. Harder Son!
mosquito1980
Honden: 1
Welke: DH

Bericht door mosquito1980 »

Gezellig en stoer :ok:
Persistence
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Die waterfoto is zo gaaf! Hij heeft zo’n fanatieke kop :hartjes:
Victor heeft ook zo’n werklust, altijd en voor alles in, als het maar samen is. Hij raakt alleen te overenthousiast waardoor hij niet goed meer te bereiken is, das wel jammer. Bij de volgende generatie honden zou ik toch graag zo’n sportieveling willen die goed kan schakelen.
Heb je ook filmpjes van Ren in actie?
Afbeelding
Soof
Welke: Zwitserse herder

Bericht door Soof »

Mooie foto’s van jullie zeg!
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Prachtige foto's die een hoop vertellen, schitterend om jullie zo te zien :I: !
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Alfilillo schreef: 12 sep 2022, 12:14 Lief!!!! Maar ik weet niet of het bij dagdromen blijft hoor. Alfil en Lily zijn Pas 6 en 7 en die moeten nog minstens mee tot hun 15e.
Daar heb ik ook best even over getwijfeld, of ik een broer van Ren wel genoeg zou kunnen bieden en daar met Sirene goed over gesproken (en ervaren hoe Ren is, gevoeld hoe zijn energie is). Sirene is ook zo fijn met inschatten welke pup het beste zou passen, ik vond dat heel erg waardevol. En Murf past me als een jas :I: . Niks teveel energie, hij heeft heerlijk veel rust in zich maar is wel altijd in voor actie. Echt genieten met die kleine man.
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Alfilillo
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Zamunda schreef: 13 sep 2022, 19:09
Daar heb ik ook best even over getwijfeld, of ik een broer van Ren wel genoeg zou kunnen bieden en daar met Sirene goed over gesproken (en ervaren hoe Ren is, gevoeld hoe zijn energie is). Sirene is ook zo fijn met inschatten welke pup het beste zou passen, ik vond dat heel erg waardevol. En Murf past me als een jas :I: . Niks teveel energie, hij heeft heerlijk veel rust in zich maar is wel altijd in voor actie. Echt genieten met die kleine man.
Is Murf een volle broer van Ren? Ik geloof het wel toch? Murf lijkt inderdaad wat minder hoog in zijn energie te zitten, maar ze lijken me wel allebei van die ontzettend fijne eerlijke reuen :I: .

En ergens lijkt het me leuk hoor, om te sporten met een hond. Ik kan behoorlijk fanatiek zijn zelfs :mrgreen: . Klimmen, roeien, kruipen, vind ik allemaal leuk. Ik hou alleen niet van hardlopen en mijn heup ook niet. Het lijkt me ook erg leuk om een hond te hebben die van water houdt. Lily en Alfil zijn allebei geen waterratten, en dan woon je bij de zee :lol1: .
Maar goed die rooie en die zwarte van mij zijn allebei nog jong gelukkig.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Alfilillo schreef: 13 sep 2022, 19:18Is Murf een volle broer van Ren? Ik geloof het wel toch? Murf lijkt inderdaad wat minder hoog in zijn energie te zitten, maar ze lijken me wel allebei van die ontzettend fijne eerlijke reuen :I: .

En ergens lijkt het me leuk hoor, om te sporten met een hond. Ik kan behoorlijk fanatiek zijn zelfs :mrgreen: . Klimmen, roeien, kruipen, vind ik allemaal leuk. Ik hou alleen niet van hardlopen en mijn heup ook niet. Het lijkt me ook erg leuk om een hond te hebben die van water houdt. Lily en Alfil zijn allebei geen waterratten, en dan woon je bij de zee :lol1: .
Maar goed die rooie en die zwarte van mij zijn allebei nog jong gelukkig.
Ja volle broer, net als Meeko, wel 2,5 jaar jonger. Oh en met Murf sport ik ook hoor, alleen inderdaad (helaas) niet hardlopend. Ik doe met hem agility en dat is zo geweldig :cheer: . Hij is lekker enthousiast, fanatiek en heeft er veel plezier in :cheer: . Als we niet aan de beurt zijn ligt hij heerlijk braaf te wachten, bij de start staat/zit hij keurig en bij de 'GO' vliegt ie, mijn heerlijke ventje :hartjes: .
Afbeelding
Plaats reactie