De Lift
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: De Lift
Ik heb dan toch gekeken, jaiks..de kalmte van de hond is het meest enge denk ik, geen paniekerig gebijt maar heel gefocust lijkt wel, en hoe hij haar ook gewoon weer de lift uitsleept
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ja vond ik ook. Geen hectiek gewoon berekend... brrrrMo-yi schreef:Ik heb dan toch gekeken, jaiks..de kalmte van de hond is het meest enge denk ik, geen paniekerig gebijt maar heel gefocust lijkt wel, en hoe hij haar ook gewoon weer de lift uitsleept
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dat bezoek heeft het vast niet door of wel ? Datzelfde deed Lais en doet Raaf, maar dan bij ons ipv bezoek . Of we nou alsjeblieft willen opzouten en dat er nou eindelijk eens rust kan komen in huis (en in Lais haar geval: of we (zij incluis uiteraard) nou eindelijk naar bed gingen).
Ja ik vond het een heel surreeel beeld. Niet per sé berekenend maar 'gewoon', 'lekker' aan het opgaan in de aangename bezigheid ofzo, alsof die vrouw maar een ding was. Geen 'red zone', maar een normale/dagelijkse bezigheid. Bizar.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥