kayleigh* schreef: ↑12 aug 2022, 14:28
Ik kom licht blauw wel halen.
Whaha, die viel mij ook op.
Overheen gelezen wellicht, maar houd je zelf een teefje aan Carmen?
Nee niet overheen gelezen.
Ik kan nu niks aanhouden.
Dit nest “moest” als ik in de toekomst ooit nog een nest met haar wil kunnen doen want ze wordt 3 september al weer 6.
Ex wil van een volgend nest een reu houden. Dus over 2 jaar.
Grappig. Pup aanvraag van Nederlandse uit Canada.
Serieuze interesse en ze reageert oa ook op de foto’s op Facebook.
Vraagt de vriend van waar de pups liggen hoe ik haar ken, want ze is een oud klasgenoot van hem :-)
eehhh de puppy aanvraag was niet eens via via, maar via marktplaats
CatnDog schreef:Zijn alle kleine meiden nog bij je of gaan ze al naar hun nieuwe baasjes?
Ze mogen vanaf dit weekend weg. Maar 1 USA en 1 Canada en die blijven tot 10-11 weken. En 1 Zweden tot 15 weken en nog 2 beschikbaar want mensen kunnen blijkbaar afspraken niet nakomen
Maar ze zitten niet bij mij maar bij een pupkoper b
Als ik eind volgende week uit berlin terug kom dan komt Winny wel terug thuis.
CatnDog schreef:Zijn alle kleine meiden nog bij je of gaan ze al naar hun nieuwe baasjes?
Ze mogen vanaf dit weekend weg. Maar 1 USA en 1 Canada en die blijven tot 10-11 weken. En 1 Zweden tot 15 weken en nog 2 beschikbaar want mensen kunnen blijkbaar afspraken niet nakomen
Zijn de invoerregels in de Verenigde Staten en Canada dan anders? Wordt er geen enting tegen hondsdolheid vereist?
Zijn de invoerregels in de Verenigde Staten en Canada dan anders? Wordt er geen enting tegen hondsdolheid vereist?
En wat jammer van die afzeggingen.
Edit: die oortjes inderdaad
Er zijn veel landen die voor pups geen rabies vaccinatie eisen.
Maar idd tussen de 8 en 12 weken mogen ze zonder die vaccinatie. Officieel moet de moeder wel gevaccineerd zijn en dat is hier op orde.
De meeste luchtvaartmaatschappijen nemen ze pas vanaf 10 weken mee. KLM tegenwoordig vanaf 16 weken dus dan moeten ze wel gevaccineerd zijn
Crutz schreef: ↑15 sep 2022, 19:33
En wat jammer van die afzeggingen.
Edit: die oortjes inderdaad
Er zijn veel landen die voor pups geen rabies vaccinatie eisen.
Maar idd tussen de 8 en 12 weken mogen ze zonder die vaccinatie. Officieel moet de moeder wel gevaccineerd zijn en dat is hier op orde.
De meeste luchtvaartmaatschappijen nemen ze pas vanaf 10 weken mee. KLM tegenwoordig vanaf 16 weken dus dan moeten ze wel gevaccineerd zijn