Yvette schreef: ↑03 okt 2021, 12:01
Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina's maar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks! Wij hadden -uiteraard, zoals gewoonlijk- ook eeuwige twijfels maar ik heb nu maar gewoon een tag besteld voor aan zijn halsband, staat het gelijk gedrukt, kunnen niet meer terug
Oh leuk, wat wordt zijn naam?! Ja, het is snel gegaan in het topic, genieten al die enthousiaste reacties .
Yvette schreef: ↑03 okt 2021, 12:01
Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina's maar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks! Wij hadden -uiteraard, zoals gewoonlijk- ook eeuwige twijfels maar ik heb nu maar gewoon een tag besteld voor aan zijn halsband, staat het gelijk gedrukt, kunnen niet meer terug
Krijg je één van de twee naakte reutjes? Wie is de gelukkige?
Ja klopt, ik had in eerste instantie gevraagd aan Spring om een naakte reu Of als dat niet mogelijk was voor een sable... Echt een voorbeeldige teef hoor!
Wel steeds gezegd dat karakter de doorslag moest geven en uiteindelijk nu toch voor een behaarde gekozen. Naakt en behaard hebben voor mij allebei evenveel voor- als nadelen. Stoere was al snel duidelijk dat die voor ons veel te intens is qua karakter. Kas had wellicht een optie geweest maar iemand anders uit 'onze naakthondenfamilie' had ook interesse in een naakte maar die was er eigenlijk alleen als wij voor een behaarde zouden gaan. Enfin, mijn hondenmenszoon wilde echt graag een met haar en qua uiterlijk vind ik het zelf ook net even mooier in deze kruising. Het was een soort democratisch proces geworden
alm@ schreef: ↑02 okt 2021, 19:51
Oh wat is ie leuk Gefeliciteerd en veel plezier met de kleine en z'n piranhatandjes
Het stelde nu nog niet veel voor, maar ik heb aan de afgelopen twee pupbezoeken wel een paar gaatjes in mijn oren overgehouden . Qua scherpte viel het me op zich nog mee maar ik merkte vooral wel verschil in kracht de afgelopen weken... het wordt steeds harder . Dat wordt toch niet nog erger hè .
Nee hoor. Je houdt er alleen wat littekens aan over. Je zal weten dat je een pupje hebt ik heb één keer een teckelpup gehad die zich in mijn duim had vastgebeten en niet losliet in een oververmoeide bui
alm@ schreef: ↑03 okt 2021, 13:04Nee hoor. Je houdt er alleen wat littekens aan over. Je zal weten dat je een pupje hebt ik heb één keer een teckelpup gehad die zich in mijn duim had vastgebeten en niet losliet in een oververmoeide bui
Neeeee . *schrijft snijvaste handschoenen op het prioriteitenlijstje*
Yvette schreef: ↑03 okt 2021, 12:43
Ja klopt, ik had in eerste instantie gevraagd aan Spring om een naakte reu Of als dat niet mogelijk was voor een sable... Echt een voorbeeldige teef hoor!
Wel steeds gezegd dat karakter de doorslag moest geven en uiteindelijk nu toch voor een behaarde gekozen. Naakt en behaard hebben voor mij allebei evenveel voor- als nadelen. Stoere was al snel duidelijk dat die voor ons veel te intens is qua karakter. Kas had wellicht een optie geweest maar iemand anders uit 'onze naakthondenfamilie' had ook interesse in een naakte maar die was er eigenlijk alleen als wij voor een behaarde zouden gaan. Enfin, mijn hondenmenszoon wilde echt graag een met haar en qua uiterlijk vind ik het zelf ook net even mooier in deze kruising. Het was een soort democratisch proces geworden
Hier ook. Reus lijkt me trouwens een onwijze schat .
Het was gisteren zo ontzettend leuk met de pups . We hebben ze eerst nog even in huis gezien, ze waren gezellig druk. Toen zette Sirene de pompoen neer die we meegebracht hadden en zei ze tegen ze dat het superfood was .
Wat luisteren die pups toch goed (maar ze krijgen natuurlijk ook geen eten ). Echt zo leuk om te zien! Later mochten ze niet meer van Ren en Spring, MIJN
Pas maar op met de dat aanleren Paar jaar terug hadden buren verderop in de straat opeens Halloween versiering naast de deur. Ik liet de hondjes ff kijken bij de pompoenen met lichtjes erin waar ongetwijfeld een kind met bloed, zweet en tranen aan gewerkt had. Háp zei Mies Heb nog geprobeerd de stukken pompoen die ik kon redden netjes terug te zetten maar aanbellen durfde ik niet
pioenroos schreef: ↑03 okt 2021, 17:33
Pas maar op met de dat aanleren Paar jaar terug hadden buren verderop in de straat opeens Halloween versiering naast de deur. Ik liet de hondjes ff kijken bij de pompoenen met lichtjes erin waar ongetwijfeld een kind met bloed, zweet en tranen aan gewerkt had. Háp zei Mies Heb nog geprobeerd de stukken pompoen die ik kon redden netjes terug te zetten maar aanbellen durfde ik niet
Te laat, ze kunnen en het al vinden het lekker . Pupkopers: niet laten ruiken aan uitgeholde pompoenen .
Wat een leuk topic, ( zie het nu pas ) gefeliciteerd forummers met jullie pup. En Zamunda, wat betreft naam, ik heb toen ook bewust een combinatie van mijn 3 eerdere Hamiltons gedaan omdat dit mijn laatste hond zou zijn volgens man, en zo de cirkel rond zou zijn. NI ls,SV ear, AN dra werd NISVAN, afgekort tot Nisse en dat betekent kabouter in Zweden/Noorwegen
Zamunda schreef: ↑03 okt 2021, 08:08
Leuk weer alle felicitaties .
jenn90 schreef: ↑02 okt 2021, 19:11
Oooh wat ontzettend leuk!! Ik was heeel blij dat alle puppy’s al een baasje hebben want wij kwamen ook in de verleiding :-p
Daar heb ik dus wel vaak aan gedacht, of jij het niet ook zou doen. Weet je het zeker?
Ik hoef (gelukkig) niet meer na te denken gezien alle pups een baasje hebben :-p
Leuk weer om te lezen! De ren begint trouwens wat meer te 'leven' (nou ja, dat deed ie al want er zitten continu katten in en Lais ook als ze de kans krijgt), heb er wat spulletjes ingezet voor pup. Hopelijk sloopt ie niet alles . Heerlijk om zo met de laatste voorbereidingen bezig te zijn.
Inge O schreef: ↑03 okt 2021, 19:24Ik heb nog een goede in die categorie (als je er ook de 'e' uitplukt uit ' Laissah, Willem en Ravi' ) : La-me-raaie .
Da's wat jij ons laat doen hè .
Hahaha . Maar ik laat jullie niet raden hoor, we weten het zelf nog niet . Irritant wel.
ik zou dat ook niet durven!
Nou, Barrie dus niet aan vreemde pompoenen laten ruiken dus .
Hamilton schreef: ↑03 okt 2021, 18:12
Wat een leuk topic, ( zie het nu pas ) gefeliciteerd forummers met jullie pup. En Zamunda, wat betreft naam, ik heb toen ook bewust een combinatie van mijn 3 eerdere Hamiltons gedaan omdat dit mijn laatste hond zou zijn volgens man, en zo de cirkel rond zou zijn. NI ls,SV ear, AN dra werd NISVAN, afgekort tot Nisse en dat betekent kabouter in Zweden/Noorwegen
Oh jij krijgt ook een streepje, wat leuk!!! Dat gaat echt een prachtig hondje worden volgens mij. Ik vind het ook zo gezellig om jouw voorpret te lezen!
Inmiddels ligt de ren best vol eigenlijk . Ik heb de speelmand van de honden uitgezocht en alle flossen en kauwdingen eruit gehaald voor pupperd en de nieuwe speeltjes ontdaan van hun kaartjes, het meeste ligt nu in de ren. Toen ik bezig was met de ren volgooien en een lekkere deken in de bench te leggen zat Ravi te 'dringen' en zodra hij een gaatje zag propte hij zich in de bench . Verder vermaken de katten zich er kostelijk, vraag me af wat dat moet worden als pupmans daar moet gaan pitten .
Nog vijf nachtjes .
mijke schreef: ↑04 okt 2021, 21:00
Oh jij krijgt ook een streepje, wat leuk!!! Dat gaat echt een prachtig hondje worden volgens mij. Ik vind het ook zo gezellig om jouw voorpret te lezen!
Haha, leuk! Ik hoop dat je binnenkort echt tegen een onwijs fijne hond aanloopt om het weer compleet te maken.
Heerlijk om al je voorpret te lezen! nog een pup die met z'n kontje in de boter valt.
Ik weet trouwens niet hoe kelperuaantjes zijn met het gebruiken van tanden, maar bij Tess en ook leasepuppy zou die trap in de ren binnen no time duizenden gaatjes hebben Ik dacht een veilige ren te hebben voor Tess, maar haar kunst staat nog in de onderste traptrede Dus je kan nog overwegen hem te redden, voordat hij pootjes als klokhuizen heeft
Veertje schreef: ↑04 okt 2021, 22:36
Heerlijk om al je voorpret te lezen! nog een pup die met z'n kontje in de boter valt.
Ik weet trouwens niet hoe kelperuaantjes zijn met het gebruiken van tanden, maar bij Tess en ook leasepuppy zou die trap in de ren binnen no time duizenden gaatjes hebben Ik dacht een veilige ren te hebben voor Tess, maar haar kunst staat nog in de onderste traptrede Dus je kan nog overwegen hem te redden, voordat hij pootjes als klokhuizen heeft
Oh hemel, hahaha daar had ik nog niet bij stilgestaan . Ja, dat wordt een ander plekje zoeken voor de trap dus want dat ding heeft buiten het vermaken van de katten om ook nog echt functie .
Dank voor het delen van je les .