Nestje van Spring

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Yvette
Posts in topic: 10
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Re: Nestje van Spring

Bericht door Yvette »

Sanne schreef: 03 okt 2021, 11:02En nu wil ik graag weten wie de andere 2 forum pups krijgen en welke pups. :pffff:
Die derde is Klets van Sonja zelf natuurlijk :LOL:

Reus komt bij ons wonen! :cheer: Hij gaat Barrie heten :I: We hebben er echt megaveel zin in! Eindelijk weer lekker actief kunnen zijn met een hond, daar heb ik zo naar uitgekeken :lol1: :lol1:

Afbeelding
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
Sanne
Posts in topic: 5
Honden: 3
Welke: Chihuahua en Saluki
Contacteer:

Bericht door Sanne »

Oh heeeeeel leuk! Gefeliciteerd!
Zamunda
Posts in topic: 45
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 03 okt 2021, 10:55Dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat 's nachts gaat?

Mijn laatste nest had ik na mijn verhuis, en hier op deze plek had ik niet de luxe (wat ik vroeger wel had) om ze 's nachts naar buiten te laten gaan (teveel roofvogels). Ik heb dus voor het eerst een puppenwc gebouwd en op zich wilden ze daar wel op, maar eens er een paar drolletjes lagen vonden de volgende dat te vies en vonden ze dat ze geen plaats meer hadden, dus deden het alsnog ergens in de puppenkamer.
Dat speelde natuurlijk niet overdag (dan ruimde ik het op tijd op) maar 's nachts zeer zeker, ondanks dat ze allemaal hun laatste drolletje buiten legden zo rond 11-12u 's avonds.
Ik weet niet hoe het 's nachts gaat, maar ik weet wel dat spring nog steeds poep opruimt. Dus zou kunnen dat ze dat 's nachts ook bijhoudt?

Yvette schreef: 03 okt 2021, 11:20Reus komt bij ons wonen! :cheer: Hij gaat Barrie heten :I: We hebben er echt megaveel zin in! Eindelijk weer lekker actief kunnen zijn met een hond, daar heb ik zo naar uitgekeken :lol1: :lol1:

Afbeelding
Heel erg gefeliciteerd :cheer: . Genieten.

Sanne schreef: 03 okt 2021, 11:02Super leuk Zamunda en Manuma (Jullie namen lijken zelfs op elkaar, haha).
Viel mij ook op ja :mrgreen: . Maar Manuma gaat misschien wel weer haar nick wijzigen, want nu moet Meeko er natuurlijk bij :D .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Inge O
Posts in topic: 24
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 03 okt 2021, 11:48
Inge O schreef: 03 okt 2021, 10:55Dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat 's nachts gaat?

Mijn laatste nest had ik na mijn verhuis, en hier op deze plek had ik niet de luxe (wat ik vroeger wel had) om ze 's nachts naar buiten te laten gaan (teveel roofvogels). Ik heb dus voor het eerst een puppenwc gebouwd en op zich wilden ze daar wel op, maar eens er een paar drolletjes lagen vonden de volgende dat te vies en vonden ze dat ze geen plaats meer hadden, dus deden het alsnog ergens in de puppenkamer.
Dat speelde natuurlijk niet overdag (dan ruimde ik het op tijd op) maar 's nachts zeer zeker, ondanks dat ze allemaal hun laatste drolletje buiten legden zo rond 11-12u 's avonds.
Ik weet niet hoe het 's nachts gaat, maar ik weet wel dat spring nog steeds poep opruimt. Dus zou kunnen dat ze dat 's nachts ook bijhoudt?
Iewww, nee, daar was hier nooit denken aan : van zodra het eerste moleculetje vast voedsel erin ging vonden mijn teven het niet meer te pruimen. Wel zonde voor ze trouwens, ze waren altijd compleet teleurgesteld dat die 'lekkere-hapjes-fabriekjes' plots gesloten waren :LOL: .
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 03 okt 2021, 11:54Iewww, nee, daar was hier nooit denken aan : van zodra het eerste moleculetje vast voedsel erin ging vonden mijn teven het niet meer te pruimen. Wel zonde voor ze trouwens, ze waren altijd compleet teleurgesteld dat die 'lekkere-hapjes-fabriekjes' plots gesloten waren :LOL: .
:LOL:
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Manuma

Bericht door Manuma »

Barrie past perfect bij hem. Gefeliciteerd Yvette!
Voor mij ging het tussen Reus en Slimme. Echt een heel leuk karakter :I: Hoe hij lekker tegen je aan knuffelt, zo zoet en al heel mensgericht.
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Manuma schreef: 03 okt 2021, 13:01 Barrie past perfect bij hem. Gefeliciteerd Yvette!
Voor mij ging het tussen Reus en Slimme. Echt een heel leuk karakter :I: Hoe hij lekker tegen je aan knuffelt, zo zoet en al heel mensgericht.
Dank je! Voor ons was dat ook wel een beetje maar ik weet zeker dat Slimme beter bij jullie past, zeker Sonja haar Duracell opmerking, dat is meer jouw ding als ik dat zo lees. Jullie ook gefeliciteerd! :cheer:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Diana
Posts in topic: 4
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Ohhh :I:
Bij nader inzien denk ik dat Nederland veel te koud gaat worden voor Stoere en zijn blote velletje. Dus zet hem maar snel op het vliegtuig naar Spanje! :engel: :nod: :I:
Afbeelding
Sirene
Posts in topic: 62

Bericht door Sirene »

Dag 51. Deze week wil ik wat meer individueel met de pupjes doen. Buiten, maar dat kan ook binnen alleen mee naar boven of naar de tuin. Vandaag ben ik met Klets, Roet en Meeko een stukje aan de riem door de straat gaan lopen. Dat ging hartstikke goed en de voorbijrijdende auto's en bus ed waren geen probleem. Vreemde honden zijn wel heel eng ineens. Ze hebben er ook niet veel gezien hoor, maar eerst waren ze vooral nieuwsgierig en onbezorgd. Nu schreeuwen ze als een hond naar hun toe komt. Misschien kan ik nog wat leuke, rustige hondjes regelen. Anders is dat voor later.
S'middags hebben ze in de tuin allemaal een drumstock op. De meeste zijn helemaal op gegaan. Met de restanten werd vooral rondgerend, uitgedaagd en gespeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Mooi hoe je ze weer verder aan het voorbereiden bent 🥰. Die foto's zijn weer geweldig!

Ik zal al te balen dat FB het niet deed, maar gelukkig heb je het nu hier gepost, fijn om de pupjes weer te zien :E: .
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Zamunda schreef: 04 okt 2021, 22:36 Mooi hoe je ze weer verder aan het voorbereiden bent 🥰. Die foto's zijn weer geweldig!

Ik zal al te balen dat FB het niet deed, maar gelukkig heb je het nu hier gepost, fijn om de pupjes weer te zien :E: .
Jaaa om onze puppyhonger te stillen :mrgreen: :cheer:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 04 okt 2021, 22:43
Zamunda schreef: 04 okt 2021, 22:36 Mooi hoe je ze weer verder aan het voorbereiden bent 🥰. Die foto's zijn weer geweldig!

Jaaa om onze puppyhonger te stillen :mrgreen: :cheer:
Ja hè?! Ik kreeg al allemaal rode vlekken van de puppyhonger :mann: .
Afbeelding
Manuma

Bericht door Manuma »

Jeetje al drumsticks! Mooi, want ik heb een heel grote doos snacks staan waar hij zich helemaal op uit kan leven.
We hebben in de wijk momenteel meerdere pups dus Meeko kan mooi mee wandelen. Ik ben zo benieuwd, ik kan echt niet meer wachten!

Wat een leuk ding, die pluim!
Célie
Posts in topic: 7
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Ik vind die nakerds zo grappig met dat ruime vel .
Mellow

Bericht door Mellow »

Zamunda schreef: 03 okt 2021, 11:48*knip* Maar Manuma gaat misschien wel weer haar nick wijzigen, want nu moet Meeko er natuurlijk bij :D .
Manumame of Memanuma :LOL:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Mellow schreef: 05 okt 2021, 15:05
Zamunda schreef: 03 okt 2021, 11:48*knip* Maar Manuma gaat misschien wel weer haar nick wijzigen, want nu moet Meeko er natuurlijk bij :D .
Die keur ik goed :mrgreen: .
Afbeelding
Veertje
Posts in topic: 8

Bericht door Veertje »

Wat zijn ze leuk en wat beleven ze veel leuke dingen! :D Ik denk dat als het hier allemaal zover is ik het topic en de foto's nog heel vaak ga bekijken ter inspiratie!
Sirene schreef: 04 okt 2021, 22:09 Afbeelding
Deze mag je wel opsturen :I:
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Ik word zelf af en toe ook hartstikke melig van die terrorpupjes! Dan ga ik gewoon meedoen :cheer: :piew: :LOL:

AfbeeldingC72CF68A-EA9B-465D-A029-43B6F21CEA69_2_0_a by Sonja, on Flickr
Persistence
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Zamunda schreef: 05 okt 2021, 15:10
Mellow schreef: 05 okt 2021, 15:05
Die keur ik goed :mrgreen: .
:lol: of Manukoma of komanuma
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Sirene schreef: 05 okt 2021, 18:18 Ik word zelf af en toe ook hartstikke melig van die terrorpupjes! Dan ga ik gewoon meedoen :cheer: :piew: :LOL:

:LOL: . Wat een terrorpupjes :') .
Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Dag 52! Spring ruimt eindelijk de poepjes op de bak niet meer op. Vannacht hadden ze keurig een paar drolletjes op de bak gedaan en ze hadden de hele ren keurig gehouden! Echt knap. Ze slapen echt een lange nacht door zonder dat ik ze hoor. Spring kan nog wel in de ren hoor als ze dat wilt maar ik weet niet of ze dat s'nachts nog doet nu.
Vanmorgen gezellig met Yvette in groepjes van 4 met de Doggyride samen (als veilige haven) hondjes opgezocht. Het was echt een groot succes. Zulke fijne rustige honden in verschillende soorten en maten! Ik ben heel trots op de pups. Ik zal niet meer zeggen dat ze heel bang zijn van hondjes 🙂 Na het tweede rondje waren Meeko en Roet al uitgeslapen van dat eerste rondje dus die zijn nog even meegeweest wat drinken.
De pups hebben een tent gekregen die kapot mag van Yvette. Dat was dolle pret!
Zo lag Ren gisterenavond ineens te slapen :I:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Veertje schreef: 05 okt 2021, 15:11 Wat zijn ze leuk en wat beleven ze veel leuke dingen! :D Ik denk dat als het hier allemaal zover is ik het topic en de foto's nog heel vaak ga bekijken ter inspiratie!
Sirene schreef: 04 okt 2021, 22:09 Afbeelding
Deze mag je wel opsturen :I:
Wat leuk om te horen! je hebt in ieder geval een tent om te slopen en wiebeldingen nodig!

Klets blijft mooi hier! :liefde:
*Esther
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

Wat een flinkerds zijn het al! Blije kippen!
Afbeelding
mijke
Posts in topic: 17

Bericht door mijke »

Sirene schreef: 05 okt 2021, 18:18 Ik word zelf af en toe ook hartstikke melig van die terrorpupjes! Dan ga ik gewoon meedoen :cheer: :piew: :LOL:

:lol:
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Ik kan dat filmpje blijven kijken, zo grappig! Kleine wilde slopers! :LOL:
Groetjes Yvette
Afbeelding