maximale grootte onderschrift
maximale grootte onderschrift
Misschien ben ik wel de enige die hier behoefte aan heeft hoor. Maar is het een idee om de onderschriften een maximale grootte te geven? En dan bedoel ik vooral de hoogte. Dat vind ik een heel stuk fijner lezen dan als ik de helft van de pagina voorbij fotos aan het scrollen ben. Ik vind onderschriften wel handig en leuk, maar ze nemen soms zo veel ruimte in
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: maximale grootte onderschrift
Daarom had ik voor mijn onderschrift de thumbnail linkjes gepakt ipv de normaal-formaat linkjes.
- Habibi
- Honden: 1
- Welke: Sheltie
Het volledig uitzetten van onderschriften kun je eventueel in je gebruikersinstellingen.
een maximale maat hebben de onderschriftfoto's volgens mij al. Of die maat aangepast moet worden, moeten we misschien even af laten hangen van de mening van het gros.
een maximale maat hebben de onderschriftfoto's volgens mij al. Of die maat aangepast moet worden, moeten we misschien even af laten hangen van de mening van het gros.
- Célie
- Posts in topic: 4
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ze mochten toch maar 500x300 zijn net als op het ouwe HF.
Ik weet vrij zeker dat er nu in ieder geval geen maximale grootte voor het onderschrift staat ingesteld, want sommige (prachtige) foto's nemen letterlijk de halve pagina in beslag
- Célie
- Contacteer:
Gaan ze vast nog wel even doen hoop ik
- runninggirl
- Honden: 3
Ja ik vind onderschriften ook leuk om te zien, maar dan inderdaad niet zo groot. Goed idee.
Ik vind zelf een langwerpig horizontaal het meest voor de hand liggen, een beetje vergelijkbaar bijvoorbeeld met de donkerblauwe banner bovenaan de site waar nu "phpBB Een hondenleven" etc staat. En dan iets hoger anders kun je er niks in kwijt. Maar ik heb geen flauw idee hoeveel pixels dat zou zijn
- malinois
- Posts in topic: 2
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
300 x 500 in ingesteldmijke schreef:Ik weet vrij zeker dat er nu in ieder geval geen maximale grootte voor het onderschrift staat ingesteld, want sommige (prachtige) foto's nemen letterlijk de halve pagina in beslag
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Fotogravinnetje
- Contacteer:
Ik heb mijn onderschrift ook maar aangepast en gezorgd dat ie (hopelijk) niet te hoog is (400x170)
- Nikki
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Ja, dat lijkt mij ook fijn. Ik vind onderschriften altijd heel leuk (en handig ) Als ze allemaal ongeveer even groot zijn leest net wat makkelijker.
Dit formaat heb ik ook gedaan inderdaad.
- Célie
- Contacteer:
Doe maar andersom
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Een kniesoor die daarop let
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Misschien kan iedereen die te grote OS'jes ziet even meehelpen? Ik zie het zelf namelijk niet maar volgens mij zijn het steeds links naar foto's van FB waar het mis gaat, klopt dat?
Op de een of andere manier gaat dat niet goed, daar zal Sabine vast nog wel naar kijken, maar het is voor haar handig om te weten waar het aan ligt.
Ondertussen kun je de forummer even laten weten dat het niet goed gaat en of hij/zij het aan wil passen.
Op de een of andere manier gaat dat niet goed, daar zal Sabine vast nog wel naar kijken, maar het is voor haar handig om te weten waar het aan ligt.
Ondertussen kun je de forummer even laten weten dat het niet goed gaat en of hij/zij het aan wil passen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Anneke
- Welke: Havanezer
Ik had mijn foto geupload (is dat een woord?) met de optie behoud de grootte. Nu een kleiner formaat.
Zijn er nog andere opties dan postimage? Ik kan achteraf de opties met de linken niet meer terug vinden.
Zijn er nog andere opties dan postimage? Ik kan achteraf de opties met de linken niet meer terug vinden.
Anneke en Bobbie
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik gebruik zelf vooral imgur.com. Als ik hier op het forum voor mensen het formaat van hun foto aanpas doe ik dat in imgur (daar kan dat dus, ook bijsnijden) en daarna sla ik hem weer in postimg op omdat ik hem dan voor een ander daar 'anoniem' kan neerzetten.
OS met dank aan Hakunamatata
- alinelaila
- Welke: Friese Stabij
Ik heb met m'n neus gekeken zie ik nu, er was dus al een topic over Mijn topic van vanmiddag mag dan wel weg hoor, haha.
- Célie
- Contacteer:
Als je een account aanmaakt op postimage dan kun je ze wel weer terugvinden