Nanna schreef: 08 okt 2022, 16:08
Oooo, dat brilletje. Geweldig!
Zo scheel als maar kon dus hij heeft vanaf een jaar al een bril. Ik vind het ook geweldig staan maar ik ben bevooroordeeld
Frootje schreef: 08 okt 2022, 15:56
Nou, wat schattig zeg. Daar smelt je glazuur toch van.

Heerlijk dat ze zulke goede vrienden zijn! Het is ook zo fijn om op te groeien met van die honden die goud waard zijn.
Het lijkt me heerlijk voor een kind. Ik groeide zelf op met een kat en dat was echt mijn vriendin door dik en dun
Maart schreef: 08 okt 2022, 15:59
Wat een koddige mannetjes
Haha nou toch? Meeko is nog steeds mijn pupje hoor
Zinodo schreef: 08 okt 2022, 16:08Wat schattig

Ja toch? Echt een heerlijk stel zo.
Dagmar schreef: 08 okt 2022, 16:32
[quote=Manuma post_id=172700 time=<a href="tel:1665237096">1665237096</a> user_id=204]
Manu vindt mijn zoon maar irritant trouwens

Tenzij hij kaas heeft, dan niet.

Gelukkig maar, anders werd het echt te zoet. Wat een rijkdom.
[/quote]
Die gaat middenin het pad liggen brommen dat hij er niet door mag

Hij heeft nog nooit uit hoeven halen hoor en dat zal hij ook zeker niet snel doen, maar hij moet laten weten wat hij ervan vindt. Luid. Maar dat zal je wel herkennen
Sandra&co schreef: 08 okt 2022, 16:37
Heerlijk zo samen opgroeien
Hopelijk hebben ze nog heel wat jaren
SuzanneS schreef: 08 okt 2022, 16:38
Partners in crime! Wat lekker om zo samen op te groeien.
Zeg dat. Samen mijn tas leeg trekken en de snackla plunderen.
Fenneke schreef: 08 okt 2022, 16:55
Heerlijk
Hoe gaat het met jullie nieuwe huis?
Verschrikkelijk

Leuk dat je het onthouden hebt!
Ze zijn bijna klaar met alles stucen. De binnenmuren zijn klaar, alle ruiten en deuren zijn verplaatst en geplaatst. Nu de vloerverwarming nog. Ons huidige huis gaat volgende week in de verkoop.
Iedereen heeft het druk dus zelfs met een groot project wordt je geen prioriteit. Iedereen moet nagebeld, leveringen gaan mis of zijn vertraagd. Wij moeten heel veel beslissen en toch ook zelf doen. Dat allemaal naast werk, jong kind, twee honden, ik vind het maar veel
Maar we zien het ook positief: we naderen het einde