Smoushond schreef: ↑06 okt 2021, 09:06
Nog 2 nachtjes
Drie hoor, 3! Ik ben er nog niet helemaal klaar voor dus heb dat extra nachtje nog wel nodig
. Ik lig redelijk 'gevloerd' in bed
. Al weken steeds ergere rugpijn ondanks toch bewegen en oefeningen en gisteren wist ik door de pijn eigenlijk niet meer hoe ik moest zitten (en lopen). Toen daar ook nog even dikke stress overheen kwam doordat er 30cm dun touw uit Muis hing en niet alles eruit kwam sloeg dat nog verder op m'n rug en na het zakken van de adrenaline kon ik geen kant meer op. Godzijdank hoefde ik niet naar de spoed (het was uiteraard na vijven
) en heeft de DA aangeraden te laxeren zolang Muis zich goed voelt. Vanmorgen was ze gelukkig nog steeds goed te pas maar helaas nog steeds het touwtje er niet uit. Na overleg doorgaan met laxeren en uiteraard meteen komen als ze zich niet goed meer voelt.
En ik dwing mezelf sinds gisteravond eindelijk tot rust (kan ook niet echt anders meer
) en neem pijnstilling. Veel bedrust waarbij op m'n rug liggen (en dan kunnen typen) niet echt lekker gaat dus vooral op m'n zij. Lopen gaat sinds vanmiddag beter, zitten gaat maar houd ik niet lang vol nog. Hopelijk morgen nog weer wat beter, maar ik wil echt kost wat kost voorkomen dat het nog erger wordt en ik straks als pupje er is geen kant op kan
. Dus de komende dagen beter naar m'n lijf luisteren/verstandiger zijn en hopelijk is het dan op tijd genoeg hersteld.
Smoushond schreef: ↑06 okt 2021, 09:06wat leuk dat de katten in de ren gaan misschien vind de pup dat wel heel gezellig
Ja daar ben ik een beetje bang voor, dat pup niet aan z'n rust toekomt omdat die rotkatten hem af gaan zitten leiden
. Maar de katten zijn ook niet de hele dag actief dus ik denk op zich dat het wel mee zal vallen en anders doe ik er een aanhangernet overheen zodat ze er in elk geval niet in kunnen.
nomo schreef: ↑06 okt 2021, 14:19
Wat een heerlijk topic. Nu al! Nog maar even en dan is Lodewijk Robertus Waldemar eindelijk thuis
Yvette schreef: ↑06 okt 2021, 22:12Nou inderdaad, heeft ie inmiddels al een naam?
Nou ik had zondagavond nog weer een hele rits namen geopperd en daar zat er eentje bij waar man enthousiast over was. Vrijwel zeker dat dat hem wordt maar man moest er wel nog 'even' over nadenken. Ondertussen...
. Ik zou het zelf ook wel heel erg graag weten nu, maar anders leer ik pupmans gewoon 'mijn' naam aan zaterdag
.
Nu hopen dat Muis vannacht of morgen dat kuttouwtje uitpoept, dat ik weer wat beter kan bewegen en als man dan ook nog eens een besluit over de naam neemt dan is het helemaal goed.