Het gaat niet goed met Bronco
Re: Het gaat niet goed met Bronco
Oh wat sneu, hopen dat de tramadol nog wat verlichting geeft.
Goffer wat een kut beslissing
Hopelijk helpt de tramadol nog wat en geniet nog van elkaar met heel veel knuffels en een hoop lekkere dingen voor de knappe vent
Hopelijk helpt de tramadol nog wat en geniet nog van elkaar met heel veel knuffels en een hoop lekkere dingen voor de knappe vent
Dat moeten toegeven wat je eigenlijk al wel wist is zo moeilijk… Sterkte de komende tijd. Hopelijk heeft Bronco nog wat baat bij de tramadol.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Labrador Retrievers
Heel veel sterkte. Dit zijn vreselijke besluiten en met een speciaaltje is het nog een tandje ellendiger. Fijn dat jullie dit als gezin kunnen doen maandag. Geniet nog van je knappe knul
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Hè verdorie. Dat lijkt me zo erg, dat punt dat je merkt dat de levenslust verdwijnt op wat momenten na.
Ik meende in een ander topic gelezen te hebben dat hij nog maar 10 jaar is, toch?
Bah, veel sterkte. Nog samen proberen te genieten van wat lekkers en laat de rest maar lullen erover.
Ik meende in een ander topic gelezen te hebben dat hij nog maar 10 jaar is, toch?
Bah, veel sterkte. Nog samen proberen te genieten van wat lekkers en laat de rest maar lullen erover.
En dan kan je geen ander besluit nemen. Heel veel sterkte!
- Gretha
- Posts in topic: 8
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Ja klopt. Hij is in augustus 10 geworden.Persistence schreef: ↑12 okt 2022, 23:08 Hè verdorie. Dat lijkt me zo erg, dat punt dat je merkt dat de levenslust verdwijnt op wat momenten na.
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Wat ontzettend verdrietig Het blijft altijd extra moeilijk als je zulke beslissingen moet maken wanneer ze in hun hoofd nog van alles willen en goed zijn, maar het lijf niet mee werkt. Enorm veel sterkte
- thom
- Posts in topic: 3
- Welke: Farah het Portugese meisje
Wat een verdrietig bericht.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Ons Portugese meisje Farah.
ik weet dat het lastig is en pijnlijk om die knoop door te hakken, maar uiteindelijk is het een beslissing die je maakt vanuit je hart, omdat het niet meer eerlijk is om het niet te doen..heel veel sterkte en ik weet dat er geen sprake meer is van genieten vanuit jou, want dat zwaard hangt boven je hoofd, maar laar hem nog zo veel mogelijk genieten , daar waar het kan
Wat ontzettend verdrietig. Hopelijk hebben jullie nog fijne momenten samen komende week.
Lekker verwennen die grijze!
Heel veel sterkte
Lekker verwennen die grijze!
Heel veel sterkte
- galga's
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Arme jullie. Die foto die je plaatste van hem bij het librela topic was erg duidelijk hoor. Een beslissing uit liefde. Heel veel sterkte de komende dagen en erna.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 3
- Welke: Teckel
Brok in mijn keel.
Herinner me hoe ik in haar laatste dagen naar Sarah keek als ze zo diep sliep en dan ergens hoop had dat die adem zelf zou stoppen.
Ze willen bij je zijn tot ver voorbij het lichaam kan maar als het lichaam de wilskracht gaat overheersen moet er een moeilijke beslissing genomen worden.
Dan is het tijd dat je ze helpt de regenboogbrug te betreden.
Hij zal gemist worden.
Sterkte
Herinner me hoe ik in haar laatste dagen naar Sarah keek als ze zo diep sliep en dan ergens hoop had dat die adem zelf zou stoppen.
Ze willen bij je zijn tot ver voorbij het lichaam kan maar als het lichaam de wilskracht gaat overheersen moet er een moeilijke beslissing genomen worden.
Dan is het tijd dat je ze helpt de regenboogbrug te betreden.
Hij zal gemist worden.
Sterkte
Die mooie grote vriendelijke reus. Wat verdrietig, heel veel sterkte.
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Sterkte!
Verwen hem nog maar lekker komende week, geniet van de momentjes samen.
Verwen hem nog maar lekker komende week, geniet van de momentjes samen.
-
Heel veel sterkte hoop dat de tramadol aanslaat en hij nog fijne dagen heeft waar je hem flink kan verwennen
Wat verdrietig heel veel sterkte.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Lastig dat je dan toch nog moet wachten eens je het besluit genomen hebt. Maar continu met pijn verder moeten en nog erger ; iedereen leuke dingen zien doen en zelf nog willen maar niet meer kunnen is intriest .
Heel veel sterkte. Verwen hem nog maar flink en hoop dat de pijnmedicatie voor nu nog goed zijn werk doet. Moeilijk met de wetenschap dat de datum gepland staat, anderzijds geeft het nog tijd om mensen die hem ook graag zagen erbij te laten zijn en dat hij thuis ingeslapen kan worden. Vond ik destijds ook "fijn" dat dat toen kon.
- annnie
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Sterkte deze week. Verwen hem maar flink
- sabine
- Site Admin
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Wat vreselijk verdrietig wens je veel sterkte, en hoop dat jullie de tijd tot de 24e rustig doorkomen. Verwen hem nog maar lekker die gekke grijze!
Wat een klote beslissing heel veel sterkte en nog lekker verwennen/knuffelen wat mogelijk is
Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet nog van de momenten die jullie nog hebben samen.
Heel veel sterkte. Wat verdrietig om zo'n stoere hond zo verzwakt te zien. Dit is het laatste wat je voor hem kan doen na een mooi leven
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat ontzettend verdrietig en moeilijk Hopelijk slaan de Tramadol en de cortico's goed aan en kunnen jullie nog fijne momenten samen hebben. Veel sterkte