Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Accounts met 0 berichten verwijderen na x tijd
24
17%
Pas in de kantine na y berichten
2
1%
Allebei
30
22%
Geen van beide (de nulposters zitten me niet in de weg)
82
59%

Totaal aantal stemmen: 138

Mo-yi
Posts in topic: 19
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Bericht door Mo-yi »

Sandra&co schreef: 15 okt 2022, 22:19
Bonnie F schreef: 15 okt 2022, 22:14 Jesussss, van alle achterlijke topic die ik de afgelopen 13 jaar voorbij heb zien komen, is deze wel het idiootst. En deze is niet eens grappig itt de meeste andere.
Het is ook niet grappig, dat vindt niemand. Maar wie kan me uitleggen waar nu écht de angel zit?
Denk dat het ergens ook wel positief is dat het nu zo hard er aan toe gaat. Er zijn veel heftige emoties wat betekent dat veel mensen genoeg om dit forum geven om er voor ten strijde te trekken. Alleen, wáar strijden 'we' nu eigenlijk precies tegen? En wat is het einddoel?
Ik geloof dat er nu een consensus is dat er niks gaat veranderen. Er is een balletje opgegooid over een onderwerp, de meerderheid blijkt tegen de verandering die het teweeg brengt, de meerderheid krijgt zijn zin. Dan is het toch klaar?
Ja, dat dacht ik 4 pagina's terug ook al
:lol1:
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 36
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

De angel is dat er mensen doen alsof er achter gesloten deuren spelletjes worden gespeeld. Dat is precies on the nose het tegenovergestelde van waar we voor staan en er is dus geen andere reden voor dan dat je gewoon een kuthumeur hebt en even iemand anders een onverdiende roddel wil aanwrijven. Want dat is wat je dan doet. Dat herkennen we als zodanig.

Iedereen, ook tineke en tientje zijn van harte welkom om ook mod te worden. Daar is niemand onduidelijk over geweest. Iedereen te gelijk. Al is het maar om één woord te checken.
En dat is waar je dan aan gaat knagen? Nee hoor. Daar kijk ik dwars doorheen. Dat is gewoon getrol van mensen die even ergens een snauw kwijt moeten omdat ze het thuis niet kunnen en daar leen ik me gewoon niet voor.

Het mag wel maar we gaan niet verder alsof het niet gezegd is omdat ik om een of andere reden als mod terughoudend zou moeten zijn in wat ik er zelf over zeg. Dat zou je wel willen.
Nanna zei het al, dat is een andere site. Kun je op je buik schrijven terwijl je er naar fluit.
Want wacht even...je beschuldigt me er van om achter gesloten deuren die niet gesloten zijn spelletjes te spelen die daar niet besproken worden. Mag ik heel even bezwaar maken? Wie denk je dat je fucking bent dat je je domme shit in mijn dossier mag stoppen?

Er is niets van waar en dat weten ze. Dus er is een andere reden om met modder te gooien. Nee hoor. Vandaag niet. Daar ben ik niet voor op aard.
Als we gaan lopen katten gaan we allemaal lopen katten. Dat kan ik met inachtneming van de kaders van gelijkwaardigheid en transparantie prima neerzetten. Dankjewel.
Nanna

Bericht door Nanna »

Nou, zijn we klaar?
Als iemand nog wat te pissen heeft dan graag nu en anders vrolijk weer door.
Voorlopig geen nieuwe polletjes😂
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Tientje schreef: 15 okt 2022, 23:20 ik zit niks te trollen, heb helemaal nergens gezegd dat er achter welke deuren dan ook spelletjes gespeeld worden en ook dat er wat mij betreft geen wantrouwen is
Waarom wil je dan weg?
EchoMira

Bericht door EchoMira »

BieneMaya schreef: 15 okt 2022, 23:27
Tientje schreef: 15 okt 2022, 23:20 ik zit niks te trollen, heb helemaal nergens gezegd dat er achter welke deuren dan ook spelletjes gespeeld worden en ook dat er wat mij betreft geen wantrouwen is
Waarom wil je dan weg?
Dat gingen we niet vragen. We zijn habibi niet.
Ga weg, kom terug, ren rondjes. Dat is puur administratief.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

EchoMira schreef: 15 okt 2022, 23:29
BieneMaya schreef: 15 okt 2022, 23:27
Waarom wil je dan weg?
Dat gingen we niet vragen. We zijn habibi niet.
Dat neem je terug!! :zweep: :LOL:

Enneh.. vragen staat nondeju nog steeds vrij.
Mellow

Bericht door Mellow »

Sandra&co schreef: 15 okt 2022, 23:47 Stuur maar een pb'tje naar Sabine als je account moet worden verwijderd @Tientje. Ik weet niet hoe dat moet.
Ik wel. :F:
Zal haar en al haar berichten dan wel verwijderen.
Hewi
Posts in topic: 46

Bericht door Hewi »

Is er nog wijn ?

* probeert lucht in raar topic te blazen *
Groetjes Heidi

Afbeelding
Mellow

Bericht door Mellow »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 00:26 Is er nog wijn ?

* probeert lucht in raar topic te blazen *
Nee, flesje sinas ook goed :proest:
Dagmar
Posts in topic: 27

Bericht door Dagmar »

Nanna schreef: 15 okt 2022, 22:42 Nou, zijn we klaar?

Heb ik, fijn dat je het vraagt. Tineke heeft je een decennium lang op een hele lage manier zitten treiteren.
Hier was daar geen echte ruimte voor, helaas pindakaas. Binnen 24 uur na je groene lettertjes is het modteam erop uit de leden te naaien. Hoe dom ben je als je dat voor zoete koek slikt. Of er een voorbeeld aan neemt omdat je toevallig een reden nodig had anders dan je eigen mening om te zitten schreeuwen.
Ik wilde even zeggen dat iedereen die in je pesttopic z'n hele zielige verhaal heeft gedeeld en nooit een woord heeft gezegd of het nu alweer is vergeten, zich heel diep mag schamen.
Afbeelding
Random
Posts in topic: 12

Bericht door Random »

Dagmar schreef: 16 okt 2022, 08:21
Nanna schreef: 15 okt 2022, 22:42 Nou, zijn we klaar?
Ik wilde even zeggen dat iedereen die in je pesttopic z'n hele zielige verhaal heeft gedeeld en nooit een woord heeft gezegd of het nu alweer is vergeten, zich heel diep mag schamen.
Says who!!!!!

en.....wat een leuke aannames. :engel:
Nanna

Bericht door Nanna »

Nou, wees gerust, ik ben er nul op uit om wie dan ook te naaien. Denk dat het modteam me dan ook wel terugfluit😜
Verder draai ik aan geen enkele knop, ik zit puur in de modhoek om mee te lullen.
Maar als mensen geruster zijn als ik geen mod ben dan wil ik gerust de functie weer neerleggen hoor.
Ik zit enkel op het forum om gezellig te leuten en heb verder geen appeltjes te schillen.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Nee. Jij blijft gewoon mod.
Mellow

Bericht door Mellow »

Dagmar schreef: 16 okt 2022, 08:21*knip* Binnen 24 uur na je groene lettertjes is het modteam erop uit de leden te naaien.*knip*
Dit is dus echt dikke bull.
Dat doen we niet en hebben we ook nooit gedaan.
Nanna

Bericht door Nanna »

Nee hoor. Als de meerderheid besluit dat ik weg moet zout ik net zo makkelijk op. Als dat dan het grote euvel is.
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Ik snap echt steeds minder van dit topic.
Enige verwarring van de uitleg van opties in de poll, naar verwarring rond wie keuzes maakt in de poll, naar mensen die vertrekken en blijkbaar mond het uit in een pest-topic...die laatste twee snap ik dan weer niet, ik heb wat gemist of is dit oud zeer van vorig forum? Afijn, ik wil het ook niet weten misschien.
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Nanna schreef: 16 okt 2022, 11:54 Nee hoor. Als de meerderheid besluit dat ik weg moet zout ik net zo makkelijk op. Als dat dan het grote euvel is.
Maak er een polletje van :LOL: ( sorry )
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Mellow schreef: 16 okt 2022, 11:52
Dagmar schreef: 16 okt 2022, 08:21*knip* Binnen 24 uur na je groene lettertjes is het modteam erop uit de leden te naaien.*knip*
Dat bedoelt ze ook niet. Ze zegt juist dat het niet zo is en dat het bedacht geneuzel is om te doen alsof het wel zo is.
Mellow

Bericht door Mellow »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 12:04
Dat bedoelt ze ook niet. Ze zegt juist dat het niet zo is en dat het bedacht geneuzel is om te doen alsof het wel zo is.
Oke, verkeerd begrepen dan. :roos:
Vond het er ook al zo apart staan :oeps:
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Haha. Ja, het was niet heel duidelijk.
thom
Posts in topic: 11
Welke: Farah het Portugese meisje

Bericht door thom »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 12:04
Zo heb ik het ook gelezen en begrepen.
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Mellow

Bericht door Mellow »

Ik slaap al weken slecht dus ik had het even anders gelezen :pffff: :mann:
thom
Posts in topic: 11
Welke: Farah het Portugese meisje

Bericht door thom »

Mellow schreef: 16 okt 2022, 12:18 Ik slaap al weken slecht dus ik had het even anders gelezen :pffff: :mann:
:J:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Marc

Bericht door Marc »

Aangezien ik dus weer erbij wordt gesleept omdat ik een bepaald gevoel kreeg om vervolgens met de grond gelijk gemaakt te worden snap ik heel goed dat mensen over elkaar vallen. Ik vind het heel vervelend eigenlijk allemaal. Ik vond het een beetje veel en kreeg het gevoel dat er ineens een hele actieve moderatie was. Dat ik dat gevoel kreeg werd lelijk gepareerd en ik lees eigenlijk dat dat niet geaccepteerd wordt. Als je met zn allen een forum hebt gemaakt mag je toch wel je gevoel uitspreken zonder dat iedereen meteen op zijn pik getrapt gaat lopen sneren?

Ik heb toch ook niemand vervelend behandeld. Mijn woorden werden uit zijn verband getrokken. Vervolgens zonder inmenging van mij kwam dat tot sneren en aannames en vervolgens ben ik de boeman onder andere. Laat ik het zo zeggen. Ik zit heerlijk in Italië te chillen en ik ben totaal niet opgefokt. Ook niet uit op gedoe maar door het uitspreken van mijn gevoel komt er een hoop frustratie op me af.

Ik zie trouwens eerlijk gezegd dat dat naar meer mensen gebeurd die dat niet verdienen.

Laten we dus het beestje bij de naam noemen. Er is frustratie ergens over. Over mijn gevoel van overmodereren en beïnvloeden van de keuzes in de poll tot en met hypergevoelig heid over opmerkingen en de gevoelens daarover.

Ik ga lekker door met mijn Aperol Spritz in Florence en kom weer terug als het hier een beetje gezelliger is. En ik zal altijd mijn gevoel uitspreken dus daar zullen de mensen maar mee moeten dealen. Ik kom er overigens ook altijd uit. Dus ik lig er nu zeker niet wakker van.

Ik vind trouwens het oprotbeleid pijnlijk. Je kan ook tegen een lang aanwezig lid met een groot hart voor honden zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze weg gaat. Dat is in mijn ogen een stuk gepaster dan ....prima. Komt voor elkaar en doei... Met andere woorden ik vind het heel erg dat Tineke weg is zonder enige uitleg of woorden erover na 30 jaar samen op een forum.
Potter
Posts in topic: 5

Bericht door Potter »

30 jaar ook nog. :(
Plaats reactie