Bonnie F schreef: ↑15 okt 2022, 09:56
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n onzinnig en onnodig beschadigd topic mee gemaakt. Ik snap de hoog opgelopen ophef niet over iets waar nooit een punt over is gemaakt. Geen idee wat me ontgaat.
Nou dit dus, wat een gezeik om niets zeg, flikker accounts met 0 berichten na 6 maanden gewoon weg daar heeft toch helemaal niet over gediscussieerd te worden. Alle mensen die in dit topic opdoken dat ze graag mee willen blijven lezen hebben sowieso geen 0 berichten dus daar was deze poll helemaal niet over.
Maar het is denk deze week Nationale maak drama over niksweek ofzo en dat ik dat weer te laat doorheb want anders snap ik het echt niet.
Dirkje schreef:Ik vond het al zo raar dat er zoveel mensen op 4 stemden en in het topic niets schreven.
Dat zijn al die mensen met zonder berichten natuurlijk.
Moeten we het over doen?
Ja
Waarom moet dat hier in het topic gezegd worden dan als je 4 hebt gestemd?
Ik heb ook op 4 gestemd, snap al die heisa niet zo goed.
Ik lig er niet wakker van als iemand alleen meeleest.
Ik ook niet heb al genoeg andere dingen waardoor ik wakker lig haha maar daar vallen 0 posters niet onder, maar gewoon af en toe even vegen op accounts die alleen ooit aangemeld hebben en nooit wat gezegd hebben en na 6 maanden nog steeds niet is toch niet raar.
Maak me maar weer mod af.
Ik heb werkelijk nul trek om me via slinks gedoe en veel geschreeuw in de schoenen te laten schuiven dat ik het forum laat ontsporen. Wees dan zo flink om me recht in mijn gezicht te zeggen dat je niet wilt dat ik mod word.
Heb er echt een vieze smaak van in mijn mond.
En met het vertrek van Tineke heb ik geen zak te maken gehad. Ze wilde zelf weg en aangezien ik niet aan knoppen draai heb ik haar niet verwijderd. Zelfs nog voorgesteld om eerst een pb te sturen.
Ik ben niet zo kinderachtig om mijn account op te heffen want er zijn best wat mensen die ik graag volg. Maar voorlopig ben ik er even klaar mee.
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar volgens mij is niet gezegd dat jij het forum laat ontsporen @Nanna . Ik lees althans niks persoonlijks naar jou.
Nanna schreef: ↑16 okt 2022, 15:43
Maak me maar weer mod af.
Ik heb werkelijk nul trek om me via slinks gedoe en veel geschreeuw in de schoenen te laten schuiven dat ik het forum laat ontsporen. Wees dan zo flink om me recht in mijn gezicht te zeggen dat je niet wilt dat ik mod word.
Heb er echt een vieze smaak van in mijn mond.
En met het vertrek van Tineke heb ik geen zak te maken gehad. Ze wilde zelf weg en aangezien ik niet aan knoppen draai heb ik haar niet verwijderd. Zelfs nog voorgesteld om eerst een pb te sturen.
Ik ben niet zo kinderachtig om mijn account op te heffen want er zijn best wat mensen die ik graag volg. Maar voorlopig ben ik er even klaar mee.
Ally schreef: ↑14 okt 2022, 11:43
Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
Dan zal het een gevoeletje zijn.
Ik heb het idee dat er bij zijn die mij het vertrek van Tineke in de schoenen willen schuiven. “Tineke weg? Nu is er echt iets mis!” Net toen ik mod werd.
Zeg dat verdomme gewoon in mijn smoel. Dat ze opstapt vanwege mij. Stiekem gedoe, bah.
Wat mij betreft komt die hele Tineke morgen gewoon weer terug.
Nanna schreef: ↑16 okt 2022, 16:12
Dan zal het een gevoeletje zijn.
Ik heb het idee dat er bij zijn die mij het vertrek van Tineke in de schoenen willen schuiven. “Tineke weg? Nu is er echt iets mis!” Net toen ik mod werd.
Zeg dat verdomme gewoon in mijn smoel. Dat ze opstapt vanwege mij. Stiekem gedoe, bah.
Wat mij betreft komt die hele Tineke morgen gewoon weer terug.
Nou hou es op klaar nu , de blaadjes vallen van de bomen ik weet het maar tis nu wel klaar.
Kunnen nog dagen lang dingen gaan " uitspreken " die vervolgens verkeerd worden gelezen en daar weer een drama over wordt gemaakt maar we kunnen ook gewoon ophouden nu en allemaal even naar onszelf kijken en adem halen . Ja? Fijn graag.
Nanna schreef: ↑16 okt 2022, 16:03
Lijkt me anders aardig duidelijk
Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
Ja koekoek. Jij blijft gewoon mod. Je bent een gewaardeerd lid van het team. Een paar schreeuwers die erop gebrand zijn alles te verdraaien zodat ze er daarna beter tegenaan kunnen trappen gaan dat niet veranderen. Je blijft gewoon.
Nee. Ik wil het nu ook uitgesproken hebben ook. Zonder stiekem gedoe en insinuaties.
Als er mensen zijn die er bezwaar tegen hebben dat ik mod ben dan gewoon graag even zeggen. Dat had van meet af aan gekund maar er wordt geloof ik liever een hoop heibel op niks af gemaakt met geschreeuw over ‘autoritair’ en ‘dat er nu dingen mis gaan’. En accounts die opgezegd worden.
Als dat over mij gaat dan hoor ik dat graag.
Nanna schreef: ↑16 okt 2022, 16:03
Lijkt me anders aardig duidelijk
OMG ik dacht dat dat sarcastisch was Maar dit hele topic gaat ook nergens meer over, allerlei verborgen haatdingetjes naar elkaar die worden uitgespeeld en complotheorietjes ik ben blij dat ik daar te simpel voor ben en te chaotisch om al die dingen aan elkaar te matchen
Nanna schreef: ↑16 okt 2022, 16:25
Nee. Ik wil het nu ook uitgesproken hebben ook. Zonder stiekem gedoe en insinuaties.
Als er mensen zijn die er bezwaar tegen hebben dat ik mod ben dan gewoon graag even zeggen. Dat had van meet af aan gekund maar er wordt geloof ik liever een hoop heibel op niks af gemaakt met geschreeuw over ‘autoritair’ en ‘dat er nu dingen mis gaan’. En accounts die opgezegd worden.
Hewi schreef: ↑16 okt 2022, 16:21
Nou hou es op klaar nu , de blaadjes vallen van de bomen ik weet het maar tis nu wel klaar.
Kunnen nog dagen lang dingen gaan " uitspreken " die vervolgens verkeerd worden gelezen en daar weer een drama over wordt gemaakt maar we kunnen ook gewoon ophouden nu en allemaal even naar onszelf kijken en adem halen . Ja? Fijn graag.
Weet jij nog een leuke mop of zullen we gaan karaoke-en
Nou mij maakt het in ieder geval niet uit wie en wat er moderator zijn (zolang het crescent maar niet is) en dan ga ik nu ff cake vreten en tv kijken ik hoor morgen wel wie en wat er allemaal nog over zijn.