Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Accounts met 0 berichten verwijderen na x tijd
24
17%
Pas in de kantine na y berichten
2
1%
Allebei
30
22%
Geen van beide (de nulposters zitten me niet in de weg)
82
59%

Totaal aantal stemmen: 138

Hewi
Posts in topic: 46

Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Bericht door Hewi »

Zinodo schreef: 16 okt 2022, 16:35
Célie schreef: 16 okt 2022, 16:30
Hewi schreef: 16 okt 2022, 16:21 Nou hou es op klaar nu , de blaadjes vallen van de bomen ik weet het maar tis nu wel klaar.
Kunnen nog dagen lang dingen gaan " uitspreken " die vervolgens verkeerd worden gelezen en daar weer een drama over wordt gemaakt maar we kunnen ook gewoon ophouden nu en allemaal even naar onszelf kijken en adem halen . Ja? Fijn graag.
Weet jij nog een leuke mop of zullen we gaan karaoke-en :mrgreen:
Nee, nee, geen moppen en grapjes meer, dat komt niet meer goed hierzo :schrik:
Doe maar karaoke :engel:
Ik zing niet.

Hey @Célie hoe heet de chinese peter pan ?
Groetjes Heidi

Afbeelding
Ally
Posts in topic: 9

Bericht door Ally »

Célie schreef: 16 okt 2022, 16:26
Nanna schreef: 16 okt 2022, 16:03 Lijkt me anders aardig duidelijk
Ally schreef: 14 okt 2022, 11:43 Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
OMG ik dacht dat dat sarcastisch was :lol1: Maar dit hele topic gaat ook nergens meer over, allerlei verborgen haatdingetjes naar elkaar die worden uitgespeeld en complotheorietjes ik ben blij dat ik daar te simpel voor ben en te chaotisch om al die dingen aan elkaar te matchen :x
Maar dat was het ook!
Het was helemaal niet bedoeld als iets serieus dat moet leiden tot mensen die vertrekken en Nanna met een kutgevoel.

Sorry Nanna, dit was echt niet mijn bedoeling.
Dirkje
Posts in topic: 22
Honden: 2
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Sandra&co schreef: 16 okt 2022, 16:16
Nanna schreef: 16 okt 2022, 16:12 Dan zal het een gevoeletje zijn.
Ik heb het idee dat er bij zijn die mij het vertrek van Tineke in de schoenen willen schuiven. “Tineke weg? Nu is er echt iets mis!” Net toen ik mod werd.
Zeg dat verdomme gewoon in mijn smoel. Dat ze opstapt vanwege mij. Stiekem gedoe, bah.
Wat mij betreft komt die hele Tineke morgen gewoon weer terug.
Nanna.
Ga even koffie drinken :mrgreen:
:LOL:
Nanna, volgens mij bedoelde Dagmar het juist heel lief.
Ik moest het bericht ook een paar keer lezen.
Ik denk juist dat ze de vinger op de zere plek heeft gelegd dat Tineke een bommetje dropte nadat jij mod was geworden.
Afbeelding
Dirkje

Bericht door Dirkje »

Nanna schreef: 16 okt 2022, 16:03 Lijkt me anders aardig duidelijk
Ally schreef: 14 okt 2022, 11:43 Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
Ik wil ook niet dat je stopt omdat er één ander lid jou deze rel in je schoenen probeert te schuiven. :J:
Misschien bedoelde ze het lollig maar ik vind het geen leuk grapje.
Afbeelding
Fenneke
Posts in topic: 4
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Marc schreef: 16 okt 2022, 14:21 Aangezien ik dus weer erbij wordt gesleept omdat ik een bepaald gevoel kreeg om vervolgens met de grond gelijk gemaakt te worden snap ik heel goed dat mensen over elkaar vallen. Ik vind het heel vervelend eigenlijk allemaal. Ik vond het een beetje veel en kreeg het gevoel dat er ineens een hele actieve moderatie was. Dat ik dat gevoel kreeg werd lelijk gepareerd en ik lees eigenlijk dat dat niet geaccepteerd wordt. Als je met zn allen een forum hebt gemaakt mag je toch wel je gevoel uitspreken zonder dat iedereen meteen op zijn pik getrapt gaat lopen sneren?

Ik heb toch ook niemand vervelend behandeld. Mijn woorden werden uit zijn verband getrokken. Vervolgens zonder inmenging van mij kwam dat tot sneren en aannames en vervolgens ben ik de boeman onder andere. Laat ik het zo zeggen. Ik zit heerlijk in Italië te chillen en ik ben totaal niet opgefokt. Ook niet uit op gedoe maar door het uitspreken van mijn gevoel komt er een hoop frustratie op me af.

Ik zie trouwens eerlijk gezegd dat dat naar meer mensen gebeurd die dat niet verdienen.

Laten we dus het beestje bij de naam noemen. Er is frustratie ergens over. Over mijn gevoel van overmodereren en beïnvloeden van de keuzes in de poll tot en met hypergevoelig heid over opmerkingen en de gevoelens daarover.

Ik ga lekker door met mijn Aperol Spritz in Florence en kom weer terug als het hier een beetje gezelliger is. En ik zal altijd mijn gevoel uitspreken dus daar zullen de mensen maar mee moeten dealen. Ik kom er overigens ook altijd uit. Dus ik lig er nu zeker niet wakker van.

Ik vind trouwens het oprotbeleid pijnlijk. Je kan ook tegen een lang aanwezig lid met een groot hart voor honden zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze weg gaat. Dat is in mijn ogen een stuk gepaster dan ....prima. Komt voor elkaar en doei... Met andere woorden ik vind het heel erg dat Tineke weg is zonder enige uitleg of woorden erover na 30 jaar samen op een forum.
Niet dat ik er iets toe doe maar ben het helemaal met je eens @Marc . . En ook nog eens 1000 % waar het Tineke betreft.
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Te snelle reactie weggehaald wegens te weinig tijd nu om normaal te reageren.
Sorry.
Laatst gewijzigd door Gudrun op 16 okt 2022, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc

Bericht door Marc »

Gudrun schreef: 16 okt 2022, 17:19 Och kom, overmodereren.
Dramaqueen/king/…
Kijk. Nog een sneer en weer lelijk. Wat jij wil maar voor mij is de sfeer inmiddels wel verziekt en van mij mag het hier zo blijven maar dan is het domweg niks meer voor mij. Ik neem de moeite om mijn gevoel ergens over uit te leggen en jij bent te beroerd om erop te reageren met meer dan nog meer lelijkheid. Jouw verlies....
Marc

Bericht door Marc »

Fenneke schreef: 16 okt 2022, 17:06
Marc schreef: 16 okt 2022, 14:21 Aangezien ik dus weer erbij wordt gesleept omdat ik een bepaald gevoel kreeg om vervolgens met de grond gelijk gemaakt te worden snap ik heel goed dat mensen over elkaar vallen. Ik vind het heel vervelend eigenlijk allemaal. Ik vond het een beetje veel en kreeg het gevoel dat er ineens een hele actieve moderatie was. Dat ik dat gevoel kreeg werd lelijk gepareerd en ik lees eigenlijk dat dat niet geaccepteerd wordt. Als je met zn allen een forum hebt gemaakt mag je toch wel je gevoel uitspreken zonder dat iedereen meteen op zijn pik getrapt gaat lopen sneren?

Ik heb toch ook niemand vervelend behandeld. Mijn woorden werden uit zijn verband getrokken. Vervolgens zonder inmenging van mij kwam dat tot sneren en aannames en vervolgens ben ik de boeman onder andere. Laat ik het zo zeggen. Ik zit heerlijk in Italië te chillen en ik ben totaal niet opgefokt. Ook niet uit op gedoe maar door het uitspreken van mijn gevoel komt er een hoop frustratie op me af.

Ik zie trouwens eerlijk gezegd dat dat naar meer mensen gebeurd die dat niet verdienen.

Laten we dus het beestje bij de naam noemen. Er is frustratie ergens over. Over mijn gevoel van overmodereren en beïnvloeden van de keuzes in de poll tot en met hypergevoelig heid over opmerkingen en de gevoelens daarover.

Ik ga lekker door met mijn Aperol Spritz in Florence en kom weer terug als het hier een beetje gezelliger is. En ik zal altijd mijn gevoel uitspreken dus daar zullen de mensen maar mee moeten dealen. Ik kom er overigens ook altijd uit. Dus ik lig er nu zeker niet wakker van.

Ik vind trouwens het oprotbeleid pijnlijk. Je kan ook tegen een lang aanwezig lid met een groot hart voor honden zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze weg gaat. Dat is in mijn ogen een stuk gepaster dan ....prima. Komt voor elkaar en doei... Met andere woorden ik vind het heel erg dat Tineke weg is zonder enige uitleg of woorden erover na 30 jaar samen op een forum.
Niet dat ik er iets toe doe maar ben het helemaal met je eens @Marc . . En ook nog eens 1000 % waar het Tineke betreft.
Natuurlijk doe je ertoe en ik vind het fijn dat er niet alleen mensen reageren die het nodig vinden om niks dan lelijkheid terug te geven als je iets probeert te zeggen. En dat van Tineke bevalt me dus net als jou voor geen ene meter. Het is me een beetje te veel aan het verharden hier en ik denk dat dat domweg niet mijn ding is. Merk het. Het doet iets waar ik niet op zit te wachten dus ik vind je reactie heel fijn. Blijkbaar is niet iedereen erop uit om in de rondte te sneren op mensen die zich wat kwetsbaar opstellen om iets aan te kaarten.
Marc

Bericht door Marc »

Dramaqueen/king/…
Ik heb erover nagedacht en ik pik dit eigenlijk niet. Zielig figuur. Wie denk je dat je bent om mij dramaqueen te noemen. Hef mijn account ook maar op en zoek het uit hier. Daaaag
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Marc schreef: 16 okt 2022, 17:31
Dramaqueen/king/…
Ik heb erover nagedacht en ik pik dit eigenlijk niet. Zielig figuur. Wie denk je dat je bent om mij dramaqueen te noemen. Hef mijn account ook maar op en zoek het uit hier. Daaaag
Welja.
Oke ik haal het weg.
Sorry.
Te weinig tijd om uitgebreid te reageren dus dan houd ik beter mijn mond.

Maar overbodig drama was wel mijn gevoel. En was niet alleen op u gereageerd.

Mijn excuses.

Nu weer ofline tot ik echt tijd heb. Sorry.
Flamme
Posts in topic: 5

Bericht door Flamme »

Maart schreef: 16 okt 2022, 17:29 Ik vind het dramagehalte ook wel vooral komen van diegeen die zich aangesproken voelen. Waarom is een gewoon normaal gesprek ineens niet meer mogelijk en moeten er direct verwijten gemaakt worden?
En niet van die mensen die een vraag stellen. Antwoorden komen er niet, enkel aanvallen en insinuaties en sneren :19:
Ik heb de hoop ook al opgegeven dat er volwassen gecommuniceerd kan worden, dus ik verlang ook geen antwoorden meer. Maar mijn gevoel wordt meer en meer versterkt.
Jammer, echt jammer. Maar overduidelijk niets aan te veranderen.
Maar welke antwoorden op welke vragen zou je willen dan?

Volgens mij wordt aan alle kanten dit topic volledig uit zijn verband getrokken.
Er worden conclusies getrokken en aannames gedaan.

Er is niks anders gebeurd dan dat er een poll gestart is met een ondoordachte keuze.
De uitslag is daar inmiddels volledig van duidelijk dus er veranderd niet.

Verder is er een hoop onenigheid ontstaan op basis van wat?? Ik zie het niet. Nu ben ik half blind natuurlijk :pffff: maar blijkbaar mis ik ook de helft.
Afbeelding
Flamme

Bericht door Flamme »

Dramaqueen/king/…
Marc, joh geniet eerst van je vakantie (denk ik)?
Ik zou het jammer vinden als je weg gaat. Ik lees (meestal haha) graag wat je schrijft.
Maar als je er echt zo over denkt op basis van een fout geplaatste opmerking van een medelid, dan houd het op natuurlijk.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 20
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Maart schreef: 16 okt 2022, 17:29 Ik vind het dramagehalte ook wel vooral komen van diegeen die zich aangesproken voelen. Waarom is een gewoon normaal gesprek ineens niet meer mogelijk en moeten er direct verwijten gemaakt worden?
En niet van die mensen die een vraag stellen. Antwoorden komen er niet, enkel aanvallen en insinuaties en sneren :19:
Ik heb de hoop ook al opgegeven dat er volwassen gecommuniceerd kan worden, dus ik verlang ook geen antwoorden meer. Maar mijn gevoel wordt meer en meer versterkt.
Met je eens, echt heel erg jammer dat er zo gereageerd wordt. Geen vragen stellen maar wel insinuaties, wantrouwen, beschuldigingen en dingen opblazen. Waar het vandaan komt dat er zo gecommuniceerd moet worden? Heel vervelend in elk geval.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Marc

Bericht door Marc »

Flamme schreef: 16 okt 2022, 18:03

Volgens mij wordt aan alle kanten dit topic volledig uit zijn verband getrokken.

Er is niks anders gebeurd dan dat er een poll gestart is met een ondoordachte keuze.

Verder is er een hoop onenigheid ontstaan op basis van wat?? Ik zie het niet. Nu ben ik half blind natuurlijk :pffff: maar blijkbaar mis ik ook de helft.
Er is meer gebeurd. Ik heb bv aangegeven dat ik het gevoelsmatig wat veel vind en dat er een beetje sturend is gereageerd op de poll. Bv dat 0 berichten je je stem zou ontnemen terwijl het juist over die mensen gaat....en dat optie 4 stemmen met meerderheid daarom misschien ongeldig is? Geen idee waarom eigenlijk.

Vervolgens krijg ik verwijten dat ik dat aangeef en wordt dat ook meermaals aangehaald terwijl ik niks meer heb gedaan dan iets aangegeven met uitleg. Dan is Tineke verdwenen als een soort opgeruimd staat netjes dus geen woorden meer aan vuil maken en zometeen is mijn 30 jarige tijd op het hondenforum ook voorbij. Dag en doei....

Ik vind het gewoon raar gaan ineens allemaal. En dat geef ik aan en dan ben je een dramaqueen, stemmingmaker en ineens een soort van zwarte pit. Prima hoor maar zo is het niet geweest eerder. Gewoon hard en mij iets te zwart wit allemaal. Ben benieuwd of ik dit nog kan posten of dat ik al verdwenen ben.....
Hakkene
Posts in topic: 3
Contacteer:

Bericht door Hakkene »

Marc schreef:
Flamme schreef: 16 okt 2022, 18:03

Er is meer gebeurd. Ik heb bv aangegeven dat ik het gevoelsmatig wat veel vind en dat er een beetje sturend is gereageerd op de poll. Bv dat 0 berichten je je stem zou ontnemen terwijl het juist over die mensen gaat....en dat optie 4 stemmen met meerderheid daarom misschien ongeldig is? Geen idee waarom eigenlijk.

Vervolgens krijg ik verwijten dat ik dat aangeef en wordt dat ook meermaals aangehaald terwijl ik niks meer heb gedaan dan iets aangegeven met uitleg. Dan is Tineke verdwenen als een soort opgeruimd staat netjes dus geen woorden meer aan vuil maken en zometeen is mijn 30 jarige tijd op het hondenforum ook voorbij. Dag en doei....

Ik vind het gewoon raar gaan ineens allemaal. En dat geef ik aan en dan ben je een dramaqueen, stemmingmaker en ineens een soort van zwarte pit. Prima hoor maar zo is het niet geweest eerder. Gewoon hard en mij iets te zwart wit allemaal. Ben benieuwd of ik dit nog kan posten of dat ik al verdwenen ben.....
Nee, niet weggaan! ik vind je juist altijd genuanceerd en fijn om te lezen. Plus ik leer van je aanpak wat betreft kippen en kuikens (jaja, beetje eigen belang, grijns). Dus gewoon lekker vakantie vieren en blijven hoor, denk erom:)
Flamme

Bericht door Flamme »

Marc schreef: 16 okt 2022, 18:09

Wat betreft Tineke zie je dit echt niet goed.
Ze heeft een verzoek gedaan, er is haar nog een PB gestuurd op basis van dit verzoek.
Daarna is er gewacht en toen is haar account verwijderd.

En ja, ik vind het zeker jammer dat ze weg is.

Je laatste zijn moet ik een beetje om grinniken.
Die is niet “des Marcs” naar mijn mening.

Weet je, ik kan niemand tegenhouden die zijn account verwijderd wil hebben. Jou ook niet.
Mocht je dus achter het feit staan dat je account verwijderd moet worden, dan zal dat door iemand van het modteam worden gedaan.
Ik heb dus rechten niet.
Ik zou het jammer vinden, maar dat had ik al gezegd :mann:
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Marc schreef: 16 okt 2022, 18:09 Ik heb bv aangegeven dat ik het gevoelsmatig wat veel vind en dat er een beetje sturend is gereageerd op de poll. Bv dat 0 berichten je je stem zou ontnemen terwijl het juist over die mensen gaat....
Jij was anders degene die de mensen met nul accounts weg wilde hebben omdat dat weleens in de gaten houdende partners konden zijn. Of begrijp ik het nou verkeerd?
Teckeltoos
Posts in topic: 2
Welke: Teckel

Bericht door Teckeltoos »

Dramaqueen/king/…
Niet weg gaan @Marc. Ik ben hier ook uitgemaakt voor rotte vis en leugenaar. En voor jankerd als ik me gekwetst voelde.
Ik realiseerde me ineens dat vooral degenen die nog nooit van Eebje, Buck en Jessie of Mamma Sanneke gehoord hadden dat deden.
Ik leg het tegenwoordig naast me neer. Zij kennen mij niet.
Zij die bovengenoemde namen wel kennen zijn degenen voor wie ik hier terug gekomen ben ik ook van plan ben te blijven. Jij bent daar 1 van Marc.
Recht je rug, geniet van je vakantie. Voor mij ben jij gewoon een van de forumvrienden die ik enorm waardeer vanwege je eerlijkheid.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Hef mijn account maar niet op. Dat is gebaseerd op boosheid en dat is geen goede motivatie. Klopt @Nanna maar dat was een mening die ik baseerde op mijn idee daarover. Nu ik meer lees en de motivatie lees van de mensen is mijn gedachte daarover wat bijgesteld. Ineens denk ik prima dat mensen de tijdlijn en nieuwe berichten willen kunnen zien. En dat mensen misschien niets willen zeggen. Ik ging uit van slechte bedoelingen en nu een aantal nulposters hun uitleg gedaan hebben begrijp ik het wel.

Ik hoop dat de sfeer wat beter wordt en ik hoop dat mensen leren inzien wat ze iemand aandoen als ze hard tegen iemand tekeer gaan die daar gewoon gevoelens bij krijgt. Ik vind het heel naar te lezen hoe er op mijn berichten is gereageerd en ik ben gekwetst. Helaas. Maar mijn wereld is zachter en meer begripvol denk ik. Daarom ook mijn bijgestelde mening over de nul posters misschien?

Dus lekker uitzoeken iedereen waar deze frustraties allemaal vandaan komen en dan fris en gezellig en zonder dit verwijtende harde gedoe weer door hoop ik.

Mocht dit weer gezeik en lelijkheid opleveren ga ik twijfelen over mijn beslissing maar dan hou ik de eer aan mijzelf en blijf ik zelf weg. Scheelt drama.....
Marc

Bericht door Marc »

Sandra&co schreef: 16 okt 2022, 18:49 Ik zou het ook jammer vinden als je weggaat Marc. En daarbij snap ik nog steeds niet goed waar de schoen wringt, ik vind(!) juist dat alles met open vizier wordt besproken en dat bijna alles mogelijk is. In de discussie met Inge zei je ook heel stellig dat je weg wou en achteraf bleek dat niks bedoeld was zoals werd gedacht en bleef je toch - gelukkig.
Dus ergens vind je het toch wel leuk hier. Sneren komen altijd vanuit een bepaalde hoek, van mensen die je niet mogen. Dat houd je toch, altijd en overal.
Lief. Ik herzie het al. De schoen wrikt ook niet perse bij wat er gedaan is vanuit de moderators. Prima Poll en prima beslissingen rondom de haters van de medemens. Er gebeurde iets in deze topic. Kan er niet precies mijn vinger op leggen maar mijn gevoel werd er naar van. Misschien heb ik dat wel geprojecteerd op de topic. Ik was niet de enige merk ik. Er werd gewoon hard kil en verwijtend gereageerd. Hele kille reacties op mensen. Sneren. Ingevulde zaken. Ik persoonlijk voelde er in elk geval iets heel vervelends door. Soms denk ik waarom niet gewoon wat aardiger? Als iemand het verkeerd ziet of begrijpt wat aardiger en zachter nogmaals uitleggen?
Of gewoon accepteren dat mensen dingen anders zien of ervaren. Maar zonder die harde sneren dan.
Mis dat soms. Verharding is overal. Maar ik hoef het niet teveel daar waar ik hobby beleef en waar ik me altijd veilig heb gevoeld. Er is genoeg ellende.
Nanna

Bericht door Nanna »

Nou, in dat geval hoop ik dat we eruit zijn. Wáár uit weet ik nog steeds niet maar toe maar.
Ben verder ook wel klaar met mijn boosheid. Iedereen heeft weer even gezellig kunnen schreeuwen en het is niet eens kerst.
Allemaal het zand uit de onderboks schudden en doorrr. Plan?
Marc

Bericht door Marc »

Nanna schreef: 16 okt 2022, 19:01 Nou, in dat geval hoop ik dat we eruit zijn. Wáár uit weet ik nog steeds niet maar toe maar.
Ben verder ook wel klaar met mijn boosheid. Iedereen heeft weer even gezellig kunnen schreeuwen en het is niet eens kerst.
Allemaal het zand uit de onderboks schudden en doorrr. Plan?
Eens! En ik denk dat boosheid nergens toe leidt en vaak ook niet eens terecht is. Ik werd ook boos net maar weet dat dat eerder verdrietig is.
Zand erover en klaar. Was je trouwens ook boos op mij? Dat is al helemaal niet de bedoeling geweest. Dat is dan ook zeker een misverstand want ik heb je op geen enkele manier willen krenken en ik wijs je er wel aardig op als ik je te hard vind. Dat hebben we volgens mij altijd zo gedaan en dat was prima toch?
Dirkje

Bericht door Dirkje »

Marc schreef: 16 okt 2022, 18:59
Sandra&co schreef: 16 okt 2022, 18:49 Ik zou het ook jammer vinden als je weggaat Marc. En daarbij snap ik nog steeds niet goed waar de schoen wringt, ik vind(!) juist dat alles met open vizier wordt besproken en dat bijna alles mogelijk is. In de discussie met Inge zei je ook heel stellig dat je weg wou en achteraf bleek dat niks bedoeld was zoals werd gedacht en bleef je toch - gelukkig.
Dus ergens vind je het toch wel leuk hier. Sneren komen altijd vanuit een bepaalde hoek, van mensen die je niet mogen. Dat houd je toch, altijd en overal.
Lief. Ik herzie het al. De schoen wrikt ook niet perse bij wat er gedaan is vanuit de moderators. Prima Poll en prima beslissingen rondom de haters van de medemens. Er gebeurde iets in deze topic. Kan er niet precies mijn vinger op leggen maar mijn gevoel werd er naar van. Misschien heb ik dat wel geprojecteerd op de topic. Ik was niet de enige merk ik. Er werd gewoon hard kil en verwijtend gereageerd. Hele kille reacties op mensen. Sneren. Ingevulde zaken. Ik persoonlijk voelde er in elk geval iets heel vervelends door. Soms denk ik waarom niet gewoon wat aardiger? Als iemand het verkeerd ziet of begrijpt wat aardiger en zachter nogmaals uitleggen?
Of gewoon accepteren dat mensen dingen anders zien of ervaren. Maar zonder die harde sneren dan.
Mis dat soms. Verharding is overal. Maar ik hoef het niet teveel daar waar ik hobby beleef en waar ik me altijd veilig heb gevoeld. Er is genoeg ellende.
Ik heb het weggehaald omdat ik de indruk kreeg dat het hier net weer rustig en vriendelijk werd. Het is niet de bedoeling om weer onrust te creëren.
Afbeelding
Mo-yi
Posts in topic: 19
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Fijn, Marc blijft, boosheid gezakt
niemand weet goed wat t nu was
maar soit
zand erover
kusje erop
verder is het gewoon weer kei gezellig
:cheer:
Afbeelding
Plaats reactie