Lief. Ik herzie het al. De schoen wrikt ook niet perse bij wat er gedaan is vanuit de moderators. Prima Poll en prima beslissingen rondom de haters van de medemens. Er gebeurde iets in deze topic. Kan er niet precies mijn vinger op leggen maar mijn gevoel werd er naar van. Misschien heb ik dat wel geprojecteerd op de topic. Ik was niet de enige merk ik. Er werd gewoon hard kil en verwijtend gereageerd. Hele kille reacties op mensen. Sneren. Ingevulde zaken. Ik persoonlijk voelde er in elk geval iets heel vervelends door. Soms denk ik waarom niet gewoon wat aardiger? Als iemand het verkeerd ziet of begrijpt wat aardiger en zachter nogmaals uitleggen?
Of gewoon accepteren dat mensen dingen anders zien of ervaren. Maar zonder die harde sneren dan.
Mis dat soms. Verharding is overal. Maar ik hoef het niet teveel daar waar ik hobby beleef en waar ik me altijd veilig heb gevoeld. Er is genoeg ellende.
Weet je Marc, ik ben ook stomverbaasd dat dit topic opeens ontspoorde en de moderators van alles in de schoenen geschoven kregen wat echt niet klopt.
Ik werd er verdrietig van en bleef even weg en ik snapte echt niet waar de weerstand tegen de moderators ineens vandaan kwam.
Als er narigheid is waar ik bij betrokken ben vraag ik me altijd meteen af wat mijn aandeel is geweest.
Ik had geen flauw idee gehad wat ik hier fout had gedaan dat ik als onbetrouwbaar en stiekem werd weggezet.
Ik voel me ook gekwetst, er is boosaardig over mij als moderator gepraat en als ik dan na een aantal pagina’s uit m’n slof schiet omdat ik het echt heel erg gemeen vond ben ik hard? Ik ben een zacht ei en heb net als jij behoefte aan harmonie.
Maar ik ben wel een mens en als je maar lang genoeg lelijk tegen me doet en onwaarheden over me verteld word ik boos.
Volgens mij willen de meeste mensen hier hetzelfde, namelijk praten over honden en andere onderwerpen zonder ruzie.
Ik wilde dat de ruzieachtige sfeer over was maar ik weet niet hoe het begon en waar de angel zit.
Het ontplofte opeens. En toen deugde er niets meer van het mod-team. Zo ervaarde ik het.
Dat voelde zó onterecht.
Dit is mijn gevoel over dit topic.
Ik wilde je eigenlijk vooral vertellen dat ik het erg jammer vind als je hier niet meer wil komen. Ik lees je berichten graag en steek er soms ook wat van op. Daarnaast lijkt je mij gewoon een hartstikke leuke vent.
Het niet deugen van het mod team is naar mijn gevoel niet aan bod geweest.
Ik heb me wel afgevraagd waarom het ineens nodig is om mod te worden als je iets wil begrijpen of meer uitleg wil..
Ik wil geen mod worden om een vraag te mogen stellen. Al helemaal niet verweten worden dat ik moeilijk doe als ik iets vraag.
Ik vind mezelf absoluut geen lastig lid. Ik doe echter ook niet mee met in sexy plaatjes te praten, of in marginale 3de persoonlijkheden te spreken. Ieder zijn meug, de mijne is dat niet.
Maar naar mijn gevoel overheerst die wel. Doe je niet mee of doe je anders, dan tel je niet mee en word je afgebrand.
Dus nee, van mij zeker geen kritiek naar hoe het was, wel naar hoe het ineens lijkt te evolueren. Waar overigens enkel sprake van is in dit topic, niet op het ganse forum. Ineens ben je interessant als je mod bent ofzo, of moet dat ineens gezegd worden. Dat is toch nog nooit geweest?
@Maart, ik had mijn bericht weggehaald omdat het nèt rustig werd in het topic. Wil jij de quote verwijderen? De sfeer werd beter en dit veroorzaakt weer een nieuwe discussie.
Ik reageer ook liever niet meer op jouw reactie. Heb genoeg van deze narigheid.
Maart schreef: ↑16 okt 2022, 19:46
Verwijder dan mijn account maar als er niet op mij gereageerd wenst te worden.
Tot ziens.
Jemig, wat rot reactie. Ik bedoelde er helemaal niets raars mee behalve dat ik geen nieuwe discussie meer wilde starten.
Ik vind jouw reactie echt grof.
Stuur maar een pb naar een andere mod als je weg wil.
Nou dat is werkelijk exact wat ik dacht hahaha! Wtf is Ally en of ik van die maar ene nanoseconde wakker zou liggen. Ik heb geen idee wie t is en welke hond erbij hoort. Dus nee hoor, je blijft gewoon @Nanna. Ik ken jouw honden wel, zelfs persoonlijk! Ben je besodemieterd.
Hewi schreef: ↑16 okt 2022, 19:55
Praat ik poep? Ik zei 3 pagina's terug al dat iedereen eens moest kalmeren, mennnnnn.
Kom maar wijntje doen!
Een pilsje dan, ben niet zo van de wijn. Ik kap hoe dan ook met deze discussie.
Heb ik ook! No problem.
Deze hele discussie is alleen maar een gelijk willen hebben trekker aan worden en ik geef herfst de schuld. Blaadjes vallen. Dus klaar nu , iedereen blijft en iedereen houdt ff op met wijzen.
Praat ik poep? Ik zei 3 pagina's terug al dat iedereen eens moest kalmeren, mennnnnn.
Kom maar wijntje doen!
Heb ik ook! No problem.
Deze hele discussie is alleen maar een gelijk willen hebben trekker aan worden en ik geef herfst de schuld. Blaadjes vallen. Dus klaar nu , iedereen blijft en iedereen houdt ff op met wijzen.
Waar blijft mn cola nu?
anders wordt ik sjaggie
wordt gewoon genegeerd zie je wel
( HELE DIKKE KNIPOOG HE MENSEN )
ik was op pagina drie er al wel klaar mee
kom..zuipen
Laatst gewijzigd door Mo-yi op 16 okt 2022, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik ook! No problem.
Waar blijft mn cola nu?
anders wordt ik sjaggie
wort gewoon genegeerd zie je wel
kom..zuipen
Ik zit nog te wachten op Célie die mijn mopje nog moet raden
Waar blijft mn cola nu?
anders wordt ik sjaggie
wort gewoon genegeerd zie je wel
kom..zuipen
Ik zit nog te wachten op Célie die mijn mopje nog moet raden
Dan schenk ik zelf wel in
als ik daar op moet wachten
Nou dat is werkelijk exact wat ik dacht hahaha! Wtf is Ally en of ik van die maar ene nanoseconde wakker zou liggen. Ik heb geen idee wie t is en welke hond erbij hoort. Dus nee hoor, je blijft gewoon @Nanna. Ik ken jouw honden wel, zelfs persoonlijk! Ben je besodemieterd.
malinois schreef: ↑16 okt 2022, 20:01
Is dit echt nodig?
Ik geef mijn mening? Mag dat? Dank u
Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
Ik vind niemand schuldig en ik begrijp inmiddels ook (dank Sandra) hoe het komt waardoor ik het gevoel kreeg dat het niet klopte. Wat ik wel echt naar vind is dat keiharde, ook nu de toon naar leden die uitspraken dat dit topic hen een vreemd gevoel gaf. Ik zie daar eerlijk gezegd helemaal niemand tussen die de boel opstookt en gemeen doet of het mod-team te kakken zet. Gewoon dat er even onbegrip is/was en vervolgens word je voor van alles uitgemaakt.
Ik vind die toon en het keiharde al een tijd overheersend en schreef daardoor al minder. Ik vind dat heel erg jammer. Ik zal nu wel weer stront over me heen krijgen, het is een gevoeletje. Sorry. Ik kan daar niet tegen, ik word er naar van. Als ik me misdraag mag je me aan m’n haren door de stront trekken maar niet om dit. Dit voelt naar en gemeen en ik heb er geen plezier meer in zo. Niemand hoeft daar wat mee maar ik wilde het wel gezegd hebben. Ik begrijp de posts van Maart en Marc wel en ik zie daarin totaal geen gemene bedoelingen maar juist leden die graag bij het forum willen blijven horen en het zich aantrekken wat hier gebeurt. Dat is toch juist mooi? Ik begrijp die hele boze toon niet van (een groot deel van) het mod-team.
Ik zie nergens staan dat jullie het niet goed zouden doen.
Van mij was het maar een geintje hoor, maar dat moet ik maar beter niet meer doen. Is niet voor t eerst dat dat helemaal slecht valt. Ik leer niets haha
Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
Je verdraait de zaak. Ongetwijfeld weer als ‘grapje’?
Het ging altijd om de mensen met nul posts. Niet om mensen met weinig posts.
sabine schreef: ↑16 okt 2022, 20:47
Van mij was het maar een geintje hoor, maar dat moet ik maar beter niet meer doen. Is niet voor t eerst dat dat helemaal slecht valt. Ik leer niets haha
Laat ik het even zeggen dan: ik vond het totaal niet vervelend van je en moest er gewoon om glimlachen. Geen probleem van mijn kant hier!
malinois schreef: ↑16 okt 2022, 20:25
Ik geef mijn mening? Mag dat? Dank u
Je verdraait de zaak. Ongetwijfeld weer als ‘grapje’?
Het ging altijd om de mensen met nul posts. Niet om mensen met weinig posts.
Precies.
Hou gewoon op met doen alsof er geklooid wordt en mensen iets willen regelen wat ze niet zeggen. Dat is niet zo. Helemaal niet. Ook niet een beetje en ook niet eigenlijk toch als je het gevoelsmatig bekijkt. Gewoon. Niet. Helemaal niet. Als in niet.
Als je de boel wil sussen lijkt het mij persoonlijk een goed idee je insinuaties achterwege te laten.
Kom maar wijntje doen!
Heb ik ook! No problem.
Doe mij ook maar een borrel. Daar ben ik wel aan toe.
Heb ik ook! No problem.
Doe mij ook maar een borrel. Daar ben ik wel aan toe.
Aan de borrel zat ik al maar dat betekent op geen enkele manier dat er een compromis aan zit te komen. Ik laat me gewoon niet verdacht maken en dat zien de andere mods ook zo.
Er is maar een weg naar vriendschappelijk gebabbel en dat is het terugnemen van de ongefundeerde, schadelijke verwijten naar het modteam.
Er wordt hier niemand op die manier beklad. Klaar.