Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Accounts met 0 berichten verwijderen na x tijd
24
17%
Pas in de kantine na y berichten
2
1%
Allebei
30
22%
Geen van beide (de nulposters zitten me niet in de weg)
82
59%

Totaal aantal stemmen: 138

Zamunda
Posts in topic: 20
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Bericht door Zamunda »

Ally schreef: 16 okt 2022, 20:42Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
En dit vind ik dus echt heel vervelend, dat je zegt dat de vraag/kwestie veranderd is en dat mods alsof doen. Dat is niet zo. Nooit is nooit, in de titel staat dus: mensen die nooit iets posten. Niet soms, of (te) weinig. En dat dat niet voor meerderlei interpretaties vatbaar is zie je in dan ook nog in de poll terug: accounts met 0 (nul) berichten verwijderen na x tijd.

Het gaat dus niet om weinig posten, ook dat is vaak herhaald. Overigens waren er meerderen die het (direct) verkeerd begrepen, dus dat het om weinig zou gaan en niet om daadwerkelijk nooit/0 (zoals er staat). Toen dat opgemerkt werd en aangegeven werd dat de stemming ook daarom misschien opnieuw moest werd weer de beschuldiging geuit dat we maar net zolang polls zouden gaan maken tot 'we' de gewenste uitslag zouden hebben.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Ally schreef: 16 okt 2022, 20:42 Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
De titel luid.. Lui die NOOOOOOOIIIITT meedoen.

Stoker.
Hewi
Posts in topic: 46

Bericht door Hewi »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 21:09
Dirkje schreef: 16 okt 2022, 21:02
Hewi schreef: 16 okt 2022, 20:02

Heb ik ook! No problem.

Deze hele discussie is alleen maar een gelijk willen hebben trekker aan worden en ik geef herfst de schuld. Blaadjes vallen. Dus klaar nu , iedereen blijft en iedereen houdt ff op met wijzen.
Doe mij ook maar een borrel. Daar ben ik wel aan toe.
Aan de borrel zat ik al maar dat betekent op geen enkele manier dat er een compromis aan zit te komen. Ik laat me gewoon niet verdacht maken en dat zien de andere mods ook zo.
Er is maar een weg naar vriendschappelijk gebabbel en dat is het terugnemen van de ongefundeerde, schadelijke verwijten naar het modteam.

Er wordt hier niemand op die manier beklad. Klaar.
En jij denkt dat die er wel komt?
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 36
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 21:53
Dirkje schreef: 16 okt 2022, 21:02
Doe mij ook maar een borrel. Daar ben ik wel aan toe.
Aan de borrel zat ik al maar dat betekent op geen enkele manier dat er een compromis aan zit te komen. Ik laat me gewoon niet verdacht maken en dat zien de andere mods ook zo.
Er is maar een weg naar vriendschappelijk gebabbel en dat is het terugnemen van de ongefundeerde, schadelijke verwijten naar het modteam.

Dat weet ik niet. Dat interesseert me ook niet echt maar het is wat mij betreft de enige uitgang.
Er is onomstotelijk duidelijk dat er geen gekonkel aan de hand is dus er valt niets te onderhandelen. Als je gaat doen alsof dat wel zo is beken je schuld en dat kan niet want er is gewoon niets van waar.

Er worden geen spelletjes gespeeld. Ook niet een beetje eigenlijk wel.
Neem het terug.

Ga allemaal maar weg als je dat nodig vindt maar de waarheid verandert er niet door.
Hewi

Bericht door Hewi »

De ene kant leest grapjes de andere kant leest aanvallen de andere kant leest niks terwijl de andere kant krijsend weggaat met de deur slaant.

Ik denk dat niemand expres iemand heeft willen kwetsen of aanvallen en zo wel wordt dat niet toegegeven dus je kan dagen doorgaan met proberen uit te leggen hoe het voor alle kanten voelt waar er nog meer gedoe uit voorkomt.

Of we hebben er van geleerd hoe iets volgende keer misschien minder uit bocht vliegt. Ik denk het niet en dat maakt het misschien juist wel het forum.
Groetjes Heidi

Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 21:56

Dat weet ik niet. Dat interesseert me ook niet echt maar het is wat mij betreft de enige uitgang.
Er is onomstotelijk duidelijk dat er geen gekonkel aan de hand is dus er valt niets te onderhandelen.
Nou ik heb geen overduidelijk gekonkel gelezen......maar goed wie weet mis ik iets dat kan
Maar wat verwacht je dan ?
Groetjes Heidi

Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 21:56

Er is onomstotelijk duidelijk dat er geen gekonkel aan de hand is dus er valt niets te onderhandelen. Als je gaat doen alsof dat wel zo is beken je schuld en dat kan niet want er is gewoon niets van waar.

Er worden geen spelletjes gespeeld. Ook niet een beetje eigenlijk wel.
Neem het terug.

Ga allemaal maar weg als je dat nodig vindt maar de waarheid verandert er niet door.

Oh je past antwoorden aan prima quote ik deze. Ik neem niks terug ik wapper alleen maar met witte vlag. En ik ga ook helemaal nergens heen .
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Een witte vlag impliceert dat er een onbesliste strijd is die gestaakt moet worden. Dat is niet zo.
Er zijn mensen die vinden dat ze met modder moeten gooien naar andere mensen die heel gematigd en bescheiden proberen de hele groep te helpen.

De strijd is eenzijdig. Dat heet een aanval. Dan vraag je niet aan de aangevallen partij om het gezellig te houden. Ik hou het even bij mezelf. Ik ben al ruim anderhalf jaar bezig voor iedereen een leuke plek te maken. Daar zit onwijs veel tijd in. Echt weken en weken aan kostbare tijd die ik ook in andere dingen had kunnen stoppen. Geld zit er in. Nieuwe dingen willen leren zit er in. En dan denk je daar met je kuthumeur even je stront aan te smeren terwijl onomstotelijk duidelijk is dat wat je insinueert niet waar is?

Ik zou de boel met alle liefde vanavond nog afronden. Ik hou ook van rust en vrede. Maar niet als het betekent dat we dit hoofdstuk afsluiten met " we zaten allemaal fout maar we vergeven het elkaar". Dat is gewoon niet zo. De mods zaten niet fout. De schreeuwbekken zitten fout. En dat geeft niet. Ik zit ook weleens fout. Maar dan verwacht ik niet van de ander dat ze dat laten lopen en verder gaan met een beschadigde reputatie.

Ik ben niet boos. Ik accepteer de verwijten niet. Dat is iets anders.
Hewi

Bericht door Hewi »

Oke. Nou ja overduidelijk lees ik dit topic geheel anders.

Ik zie wat steken onder water en wat ongepaste grapjes. Niks dramatisch. Maar hey blijkbaar ligt dat geheel aan mij. Ik heb mijn best gedaan. Voor jullie ik ben geen dyhard lid dus en als je geld moet hebben stuur me tikkie.

Ik bedank wel jou / jullie inzet om het zo op poten te kunnen krijgen, misschien vind ik het daarom juist wel zo jammer dat iets wat - in mijn ogen- niks is zo gillend uit klauwen loopt.
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Ik hoef niet bedankt te worden. Ik wil dat mensen ophouden de boel te verzieken.
Bedank me maar door een keer extra na te denken voor je allerlei imbeciele insinuaties de wereld in gooit.
Hewi

Bericht door Hewi »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 22:16 Ik hoef niet bedankt te worden. Ik wil dat mensen ophouden de boel te verzieken.
Bedank me maar door een keer extra na te denken voor je allerlei imbeciele insinuaties de wereld in gooit.
Ik heb geen imbeciel insinuatie de wereld ingestuurd?

Wie wel dan ?
Groetjes Heidi

Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Sandra&co schreef: 16 okt 2022, 22:17 Diehard :neenee:
En in mijn ogen ben je wel een diehard lid. Je hoort bij het meubilair.
:oohja: vooruit mag jij me pakken op spelling
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 22:19
EchoMira schreef: 16 okt 2022, 22:16 Ik hoef niet bedankt te worden. Ik wil dat mensen ophouden de boel te verzieken.

Wie wel dan ?
Ik noem heel bewust geen namen maar jou bedoel ik natuurlijk sowieso niet.

Ik stel je poging de boel te lijmen echt wel op prijs maar er valt wat mij betreft niets te lijmen.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Wie wel dan ?
Oa. Ally
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 22:20

Wie wel dan ?
Ik noem heel bewust geen namen maar jou bedoel ik natuurlijk sowieso niet.
Ik noem ze wel. Of naja 1 naam.
Hewi

Bericht door Hewi »

Misschien moet je ze juist wel noemen en ally zei sorry , toch ?
Groetjes Heidi

Afbeelding
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 22:22 Misschien moet je ze juist wel noemen en ally zei sorry , toch ?
En daarna poste ze dit..
BieneMaya schreef: 16 okt 2022, 21:37
Ally schreef: 16 okt 2022, 20:42 Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
De titel luid.. Lui die NOOOOOOOIIIITT meedoen.

Stoker.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 22:22 Misschien moet je ze juist wel noemen en ally zei sorry , toch ?
Nee, want het gaat niet over de persoon.
Ik laat me niet in casuïstiek trekken.

Iedereen kan in de modhoek en lezen wat er gedaan is en hoe iets bedoeld wordt dus verwijten daarover wijs ik gewoon van de hand.
Als je er niet voor kiest om jezelf te informeren maar wel wil beschuldigen heb ik niets met je te bespreken.
Niet omdat ik geen gezellig babbelend forum wil maar omdat ik gewoon echt niet verder kan met deze drol op mijn bord.
Nanna

Bericht door Nanna »

Nou. Ik zit net met wat toastjes makreelfilet.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

EchoMira schreef: 16 okt 2022, 22:25
Nee, want het gaat niet over de persoon.
Ik laat me niet in casuïstiek trekken.

Iedereen kan in de modhoek en lezen wat er gedaan is en hoe iets bedoeld wordt dus verwijten daarover wijs ik gewoon van de hand.
Als je er niet voor kiest om jezelf te informeren maar wel wil beschuldigen heb ik niets met je te bespreken.
Niet omdat ik geen gezellig babbelend forum wil maar omdat ik gewoon echt niet verder kan met deze drol op mijn bord.
Sambal bij 😉
Hewi

Bericht door Hewi »

Nou dan heb ik het geprobeerd in elk geval.
Groetjes Heidi

Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Om het even wel in de casuïstiek te trekken, het begon met Tineke die insinueerde dat de mods net zo lang zou regelen totdat we een gewenste uitslag zouden hebben, wat dat ook mag zijn. Niet om na te trappen maar het is wel zo.
En daarna sloeg de hele boel op tilt.🫤
Alfilillo schreef: 14 okt 2022, 07:37
Tineke schreef: 14 okt 2022, 05:34
Maar goed misschien overdoen net zo lang tot er de wel gewenste uitkomst is dat is ook een optie uiteraard
Hahaha, dacht ik ook. Heel democratisch :LOL: .
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Ja en je hebt het nog goed gedaan ook.

We gaan dit nu en hier beëindigen want anders is het 5 jaar gezeik en dan is iedereen alsnog weg. Met verziekte verhoudingen en vooral een hoop ergernis.
Hewi

Bericht door Hewi »

Maar

Tineke is weg, ally zei sorry....
En nog zijn we uren verder.
Wat en wie moet er nu nog sorry zeggen dan?
Groetjes Heidi

Afbeelding
Plaats reactie