Tuurlijk niet.
Peter wok.
Hadiehahaha
Tuurlijk niet.
Je weet toch dat ik altijd te laat ben met reageren En ik moest nadenken over het raadsel hè
Nou ik weet wel wie jij bent hoor Ally die in dat regenland woont en soms ook weer niet, maar ja ik onthoud altijd van alles behalve de dingen die ik moet onthoudenAlly schreef: ↑16 okt 2022, 20:42Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
Ben je niet de enige hoor hahaGretha schreef: ↑16 okt 2022, 22:42 Zag dit topic voorbij komen en dacht, ook nog maar even stemmen.
Daarna ben ik pas wat gaan lezen. Geloof dat stemmen niet echt een zinvolle actie was in dit geval
Jezus, waar gaat dit allemaal over. Her en der wat gelezen en snap er geen hol van.
Hou ik ook lekker zo
Chinezen heten toch geen Peter
Geen idee waar aan dat ligt. Mijn gedachtengang was dat het me niet zo boeide dat mensen met nul berichten mee lezen in bepaalde topics, maar het ons kent ons waar je soms wat meer van jezelf bloot wilt kunnen geven, wilde ik dan wat meer gescheiden houden. Anders hoef je die hoek niet te maken was mijn achterliggende gedachte.
Het is goed gegaan en je hebt geen emmer stront over je heen gekregen. En anders was ik heel boos geworden haha. Ik merk dat hoe ouder of meer volwassen ik word hoe minder ik tegen harde reacties kan. Dus ik ben altijd wel blij als er meer mensen gewoon een gevoel krijgen en daar ook naar handelen. Je moet dat gewoon aan blijven geven. Ik blijf dat ook doen. Dat is de enige manier.Manuma schreef: ↑16 okt 2022, 20:46 Ik vind niemand schuldig en ik begrijp inmiddels ook (dank Sandra) hoe het komt waardoor ik het gevoel kreeg dat het niet klopte. Wat ik wel echt naar vind is dat keiharde, ook nu de toon naar leden die uitspraken dat dit topic hen een vreemd gevoel gaf. Ik zie daar eerlijk gezegd helemaal niemand tussen die de boel opstookt en gemeen doet of het mod-team te kakken zet. Gewoon dat er even onbegrip is/was en vervolgens word je voor van alles uitgemaakt.
Ik vind die toon en het keiharde al een tijd overheersend en schreef daardoor al minder. Ik vind dat heel erg jammer. Ik zal nu wel weer stront over me heen krijgen, het is een gevoeletje. Sorry. Ik kan daar niet tegen, ik word er naar van. Als ik me misdraag mag je me aan m’n haren door de stront trekken maar niet om dit. Dit voelt naar en gemeen en ik heb er geen plezier meer in zo. Niemand hoeft daar wat mee maar ik wilde het wel gezegd hebben. Ik begrijp de posts van Maart en Marc wel en ik zie daarin totaal geen gemene bedoelingen maar juist leden die graag bij het forum willen blijven horen en het zich aantrekken wat hier gebeurt. Dat is toch juist mooi? Ik begrijp die hele boze toon niet van (een groot deel van) het mod-team.
Ik zie nergens staan dat jullie het niet goed zouden doen.
Maar bij OKO zit er toch al een rem op, daar kun je pas in nadat een moderator je omgezet heeft.blondie schreef: ↑17 okt 2022, 13:00Geen idee waar aan dat ligt. Mijn gedachtengang was dat het me niet zo boeide dat mensen met nul berichten mee lezen in bepaalde topics, maar het ons kent ons waar je soms wat meer van jezelf bloot wilt kunnen geven, wilde ik dan wat meer gescheiden houden. Anders hoef je die hoek niet te maken was mijn achterliggende gedachte.
Volgens mij in Manuma al weg (of mijn PC is stuk want je kunt niet meer op haar naam klikken)
Waarom zou je ‘interessant’ moeten zijn? Dat is zowat niemand hier. Het is maar een hondenpraatclubje, geen filosofische sociëteit
Goffer,ook weg. Dat vind ik balen en stom.
Eens. De sfeer is erg aan het draaien de laatste tijd en niet ten goede . En nu dan een explosie en het verdwijnen van fijne “oude” leden. Ik hoop dat het nog goed komt maar ben er bang voor.Bonnie F schreef: ↑17 okt 2022, 14:53Goffer,ook weg. Dat vind ik balen en stom.
Jij hebt het mooi en kwetsbaar verwoord. Ik hield mijn hart vast voor de reacties.
Ik dacht dat ik mij de harde reacties niet zou aantrekken maar ik merk (mede door jouw posts) dat het wel hard aankomt en zelfs blijft hangen. Ik heb aan zo'n harde en onterechte reactie een klote gevoel overgehouden. Ja, het is maar een forum. Ik weet het.
Je schrijft dat je het gewoon aan moet blijven geven. Misschien laf, maar ik heb er geen zin meer in, je krijgt het net zo hard weer terug. Ik zie het gebeuren en het is bij mij gebeurd. Niet vaak, ik steek niet boven het maaiveld uit dus dat scheelt.
Oh, bovenstaande heeft niets met modereren te maken. Voor we dat weer krijgen. Het gaat over sfeer en hoe je met elkaar om gaat.
Nee denk niet dat jij afgehard bent. Maar jij las of leest Maart totaal anders dan ik. En je gaat niet in op wat ze wil zeggen en wat ik lees maar wijst haar op wat ze verkeerd doet of ziet of moet doen. Ik lees een bepaald zeer bij haar. Dat was eigenlijk wat ik in mijn eerste bericht schreef en wat vervolgens best wel hardhandig werd aangepakt. Als mensen zich kwetsbaar opstellen kun je twee dingen doen. Proberen te lezen wat ze echt willen zeggen. Bv dat ze verdrietig zijn over een sfeer of ergens een naar gevoel van krijgen. Of je gaat er overheen doet het af als onzin en interpreteert zonder je in te leven.