Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Accounts met 0 berichten verwijderen na x tijd
24
17%
Pas in de kantine na y berichten
2
1%
Allebei
30
22%
Geen van beide (de nulposters zitten me niet in de weg)
82
59%

Totaal aantal stemmen: 138

Hewi
Posts in topic: 46

Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Bericht door Hewi »

Célie schreef: 17 okt 2022, 12:02
Hewi schreef: 16 okt 2022, 16:41
Zinodo schreef: 16 okt 2022, 16:35

Nee, nee, geen moppen en grapjes meer, dat komt niet meer goed hierzo :schrik:
Doe maar karaoke :engel:
Ik zing niet.

Hey @Célie hoe heet de chinese peter pan ?
Ching Wok? :scratch:
Tuurlijk niet.

Peter wok.

Hadiehahaha
Groetjes Heidi

Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Celie en haar nabeschouwingen😂😂😂😂
Célie
Posts in topic: 31
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Hewi schreef: 16 okt 2022, 20:05
Mo-yi schreef: 16 okt 2022, 20:04
Hewi schreef: 16 okt 2022, 20:02

Heb ik ook! No problem.

Deze hele discussie is alleen maar een gelijk willen hebben trekker aan worden en ik geef herfst de schuld. Blaadjes vallen. Dus klaar nu , iedereen blijft en iedereen houdt ff op met wijzen.
Waar blijft mn cola nu?
anders wordt ik sjaggie
wort gewoon genegeerd zie je wel :P
( HELE DIKKE KNIPOOG HE MENSEN )
ik was op pagina drie er al wel klaar mee
kom..zuipen
Ik zit nog te wachten op Célie die mijn mopje nog moet raden
Je weet toch dat ik altijd te laat ben met reageren :Q: En ik moest nadenken over het raadsel hè :pffff:
Mo-yi
Posts in topic: 19
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Nanna schreef: 17 okt 2022, 12:19 Celie en haar nabeschouwingen😂😂😂😂
Heerlijk :lol1:
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Mellow schreef: 16 okt 2022, 20:20
Célie schreef: 16 okt 2022, 15:19
Mellow schreef: 16 okt 2022, 11:52

Dit is dus echt dikke bull.
Dat doen we niet en hebben we ook nooit gedaan.
Lees het hele stuk nog eens en dan langzaam :')
Heb ik al gedaan en daarom ook mijn 'heb het verkeerd gelezen' stukje😉
:J:
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Ally schreef: 16 okt 2022, 20:42
malinois schreef: 16 okt 2022, 20:25
Alfilillo schreef:
Is dit echt nodig?
Ik geef mijn mening? Mag dat? Dank u
Tuurlijk mag dat. En ik denk dat dit misschien een van de redenen waarom dit topic zo raar werd. Want eigenlijk was het een: 'zullen we het kaf van het koren scheiden?' topic. Kijk maar naar de titel. Moeten we er wat mee, met die lui die niet vaak wat zeggen? Uiteindelijk werd het alsof het ging om de mensen met 0 posten, maar zodra er sommige lui wat postten was het: oh nee, jij niet. Net als de leuke Turkse buurman met de schatten van kindjes. Die mag blijven. Maar die anderen, die kunnen wel weg.
Nou ik weet wel wie jij bent hoor :mrgreen: Ally die in dat regenland woont en soms ook weer niet, maar ja ik onthoud altijd van alles behalve de dingen die ik moet onthouden :D :D
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Gretha schreef: 16 okt 2022, 22:42 Zag dit topic voorbij komen en dacht, ook nog maar even stemmen.
Daarna ben ik pas wat gaan lezen. Geloof dat stemmen niet echt een zinvolle actie was in dit geval :LOL:

Jezus, waar gaat dit allemaal over. Her en der wat gelezen en snap er geen hol van.
Hou ik ook lekker zo :F:
:vlinder: Ben je niet de enige hoor haha
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

WOW denk subtiele hint van boven ofzo, ik hoor ineens een klap terwijl ik hier zit te lezen en reageren en is er dit gebeurt.

Afbeelding

Afbeelding

Nou dat moet echt een teken zijn hoor :pffff: :pffff: :pffff:
Inge O
Posts in topic: 9
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

:LOL:
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Hewi schreef: 17 okt 2022, 12:18
Célie schreef: 17 okt 2022, 12:02
Hewi schreef: 16 okt 2022, 16:41

Ik zing niet.

Hey @Célie hoe heet de chinese peter pan ?
Ching Wok? :scratch:
Tuurlijk niet.

Peter wok.

Hadiehahaha
Chinezen heten toch geen Peter :euh: :LOL:
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 17 okt 2022, 12:19 Celie en haar nabeschouwingen😂😂😂😂
Ik denk eerst na voor ik reageer :pffff:
Marc

Bericht door Marc »

blondie schreef: 17 okt 2022, 10:02 Fijn Tineke dat je er weer bij bent :ok:
Ik was trouwens een van de weinigen die voor optie 2 heeft gekozen :F:
Een van de twee en ik was de andere. Wij hebben dus als enige op optie twee gestemd terwijl je zou denken dat dat de voorkeur heeft.
blondie
Posts in topic: 4

Bericht door blondie »

Marc schreef: 17 okt 2022, 12:53
Een van de twee en ik was de andere. Wij hebben dus als enige op optie twee gestemd terwijl je zou denken dat dat de voorkeur heeft.
Geen idee waar aan dat ligt. Mijn gedachtengang was dat het me niet zo boeide dat mensen met nul berichten mee lezen in bepaalde topics, maar het ons kent ons waar je soms wat meer van jezelf bloot wilt kunnen geven, wilde ik dan wat meer gescheiden houden. Anders hoef je die hoek niet te maken was mijn achterliggende gedachte.
Marc

Bericht door Marc »

Manuma schreef: 16 okt 2022, 20:46 Ik vind niemand schuldig en ik begrijp inmiddels ook (dank Sandra) hoe het komt waardoor ik het gevoel kreeg dat het niet klopte. Wat ik wel echt naar vind is dat keiharde, ook nu de toon naar leden die uitspraken dat dit topic hen een vreemd gevoel gaf. Ik zie daar eerlijk gezegd helemaal niemand tussen die de boel opstookt en gemeen doet of het mod-team te kakken zet. Gewoon dat er even onbegrip is/was en vervolgens word je voor van alles uitgemaakt.
Ik vind die toon en het keiharde al een tijd overheersend en schreef daardoor al minder. Ik vind dat heel erg jammer. Ik zal nu wel weer stront over me heen krijgen, het is een gevoeletje. Sorry. Ik kan daar niet tegen, ik word er naar van. Als ik me misdraag mag je me aan m’n haren door de stront trekken maar niet om dit. Dit voelt naar en gemeen en ik heb er geen plezier meer in zo. Niemand hoeft daar wat mee maar ik wilde het wel gezegd hebben. Ik begrijp de posts van Maart en Marc wel en ik zie daarin totaal geen gemene bedoelingen maar juist leden die graag bij het forum willen blijven horen en het zich aantrekken wat hier gebeurt. Dat is toch juist mooi? Ik begrijp die hele boze toon niet van (een groot deel van) het mod-team.
Ik zie nergens staan dat jullie het niet goed zouden doen.

:flower:
Het is goed gegaan en je hebt geen emmer stront over je heen gekregen. 😇 En anders was ik heel boos geworden haha. Ik merk dat hoe ouder of meer volwassen ik word hoe minder ik tegen harde reacties kan. Dus ik ben altijd wel blij als er meer mensen gewoon een gevoel krijgen en daar ook naar handelen. Je moet dat gewoon aan blijven geven. Ik blijf dat ook doen. Dat is de enige manier.

En ik heb echt geen idee waarom het me zo raakt als ik mensen zaken zie schrijven waarvan ik echt denk .... wow..... waarom....waaraan verdien ik of iemand anders dit???

Ik kan prima accepteren dat de ene persoon meer hard is dan de andere maar ik heb geen zin om afgebekt te worden als ik iets aangeef omdat ik denk dat dat belangrijk is.

Ik heb wat mensen gesproken en snap nu ook een deel van de misverstanden. Je zit al snel in een front. Ingedeeld dus. Dat terwijl je dat helemaal niet zo bedoelde of verder helemaal geen bedoelingen had met wat je zei. Als er twee of drie zaken door elkaar lopen en je reactie lijkt op een kant kiezen zit je hup voor je het weet in een kamp ingedeeld. Soms geheel onterecht. Gewoon hier blijven jij hoor. Ik heb je altijd super hoog zitten en ik vind je ontzettend sympathiek. Zelfs onze honden zijn leuk samen. Weet je nog? Ik vind dat echt genieten. Guus was best de pispaal dus die dacht, ik ga wel met de stoerste grote man optrekken als een bescheiden schaduw om een beetje uit de wind te blijven. En Manu dacht doe maar lekker kleintje. Ik zit er niet mee 🥰
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

blondie schreef: 17 okt 2022, 13:00
Marc schreef: 17 okt 2022, 12:53
Geen idee waar aan dat ligt. Mijn gedachtengang was dat het me niet zo boeide dat mensen met nul berichten mee lezen in bepaalde topics, maar het ons kent ons waar je soms wat meer van jezelf bloot wilt kunnen geven, wilde ik dan wat meer gescheiden houden. Anders hoef je die hoek niet te maken was mijn achterliggende gedachte.
Maar bij OKO zit er toch al een rem op, daar kun je pas in nadat een moderator je omgezet heeft.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 17 okt 2022, 13:06 Gewoon hier blijven jij hoor.
Volgens mij in Manuma al weg (of mijn PC is stuk want je kunt niet meer op haar naam klikken)
blondie

Bericht door blondie »

@Célie weet ik veel, nooit mee bezig gehouden tot deze pol eerlijk gezegd.
Doelde op dit "Maar bij OKO zit er toch al een rem op, daar kun je pas in nadat een moderator je omgezet heeft."
Laatst gewijzigd door blondie op 17 okt 2022, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
angel
Posts in topic: 2
Welke: golden retriever

Bericht door angel »

ik hoor er ook niet onder :mann: ik heb al wel 3 berichten :cheer:
heb nooit zoveel te melden, ben niet zo interessant. maar leef wel met veel mensen mee hoor.
heb niet gestemd trouwens.
Nanna

Bericht door Nanna »

angel schreef: 17 okt 2022, 14:17 ik hoor er ook niet onder :mann: ik heb al wel 3 berichten :cheer:
heb nooit zoveel te melden, ben niet zo interessant. maar leef wel met veel mensen mee hoor.
Waarom zou je ‘interessant’ moeten zijn? Dat is zowat niemand hier. Het is maar een hondenpraatclubje, geen filosofische sociëteit :engel:
angel
Posts in topic: 2
Welke: golden retriever

Bericht door angel »

daar zeg je zowat.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 17 okt 2022, 14:21
angel schreef: 17 okt 2022, 14:17 ik hoor er ook niet onder :mann: ik heb al wel 3 berichten :cheer:
Waarom zou je ‘interessant’ moeten zijn? Dat is zowat niemand hier. Het is maar een hondenpraatclubje, geen filosofische sociëteit :engel:
zowat niemand..... :pffff:
Bonnie F
Posts in topic: 6

Bericht door Bonnie F »

Marc schreef: 17 okt 2022, 14:19☹️
Goffer,ook weg. Dat vind ik balen en stom.

Jij hebt het mooi en kwetsbaar verwoord. Ik hield mijn hart vast voor de reacties.

Ik dacht dat ik mij de harde reacties niet zou aantrekken maar ik merk (mede door jouw posts) dat het wel hard aankomt en zelfs blijft hangen. Ik heb aan zo'n harde en onterechte reactie een klote gevoel overgehouden. Ja, het is maar een forum. Ik weet het.
Je schrijft dat je het gewoon aan moet blijven geven. Misschien laf, maar ik heb er geen zin meer in, je krijgt het net zo hard weer terug. Ik zie het gebeuren en het is bij mij gebeurd. Niet vaak, ik steek niet boven het maaiveld uit dus dat scheelt.
Oh, bovenstaande heeft niets met modereren te maken. Voor we dat weer krijgen. Het gaat over sfeer en hoe je met elkaar om gaat.
Fenneke
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Bonnie F schreef: 17 okt 2022, 14:53
Marc schreef: 17 okt 2022, 14:19☹️
Goffer,ook weg. Dat vind ik balen en stom.

Jij hebt het mooi en kwetsbaar verwoord. Ik hield mijn hart vast voor de reacties.

Ik dacht dat ik mij de harde reacties niet zou aantrekken maar ik merk (mede door jouw posts) dat het wel hard aankomt en zelfs blijft hangen. Ik heb aan zo'n harde en onterechte reactie een klote gevoel overgehouden. Ja, het is maar een forum. Ik weet het.
Je schrijft dat je het gewoon aan moet blijven geven. Misschien laf, maar ik heb er geen zin meer in, je krijgt het net zo hard weer terug. Ik zie het gebeuren en het is bij mij gebeurd. Niet vaak, ik steek niet boven het maaiveld uit dus dat scheelt.
Oh, bovenstaande heeft niets met modereren te maken. Voor we dat weer krijgen. Het gaat over sfeer en hoe je met elkaar om gaat.
Eens. De sfeer is erg aan het draaien de laatste tijd en niet ten goede . En nu dan een explosie en het verdwijnen van fijne “oude” leden. Ik hoop dat het nog goed komt maar ben er bang voor.
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Marc

Bericht door Marc »

Sandra&co schreef: 17 okt 2022, 15:14 Ben ik zo afgestompt dat ik die algemene verharding niet zie? Veel mensen zijn recht voor z'n raap en sommigen zijn niet zo goed in subtiele berichten typen, maar over het algemeen zie ik weinig geks? Maar nogmaals, misschien ben ik wel afgestompt :oeps:
Nee denk niet dat jij afgehard bent. Maar jij las of leest Maart totaal anders dan ik. En je gaat niet in op wat ze wil zeggen en wat ik lees maar wijst haar op wat ze verkeerd doet of ziet of moet doen. Ik lees een bepaald zeer bij haar. Dat was eigenlijk wat ik in mijn eerste bericht schreef en wat vervolgens best wel hardhandig werd aangepakt. Als mensen zich kwetsbaar opstellen kun je twee dingen doen. Proberen te lezen wat ze echt willen zeggen. Bv dat ze verdrietig zijn over een sfeer of ergens een naar gevoel van krijgen. Of je gaat er overheen doet het af als onzin en interpreteert zonder je in te leven.

Ik zeg niet dat jij dat doet al zag ik je wel Maart haar gevoel overrulen met dan ga je toch in de modhoek? Wat zeur je eigenlijk? Ze wil niet in de modhoek en zegt eigenlijk gewoon iets wat haar dwars zit. Subtiel maar soms om elkaar te begrijpen wel een essentieel verschil.

Mensen die iets uitspreken willen iets zeggen. En omdat zij echt de enige niet was en door veel mensen prima begrepen werd is haar punt wel echt valide. Kijk naar Manuma. Of naar veel anderen die de berichten van Maart heel anders lezen. Mijn hele epistel was totaal geen aanval maar een signalering. Werd echter opgevat als een directe aanval en ik kwam daar ook totaal niet tussen. De jankert valt het modteam aan. Stelling genomen en de aanval werd ingezet.

Dat is eigenlijk wat precies die verharding is waar ik last van heb. Stel een paar vragen. Waarom heb je er last van? Waarvan precies?

Dit is overigens absoluut niet direct op jou gericht al zag ik het even bij jou richting Maart.

Je hebt hele directe mensen. Prima. Maar je hebt ook mensen die hun gevoel volgen. Dat is soms niet zo helder. En als je direct bent maar iemand niet goed begrepen hebt kan dat erg bot overkomen.

Ik heb vanmorgen even met Nanna gebericht en die dacht dat ik haar het vertrek van Tineke kwalijk nam. Dan snap ik ook beter waar mensen in mijn berichten over vielen. Ik heb dat echter geen seconde gedaan en wilde iets heel anders duidelijk maken.

Daar gaat het mis als je daarna wel heel direct op mij gaat reageren. Begrijp je elkaar dan is er niks mis met uitleg geven, direct zijn of zelfs boos worden.
Plaats reactie