Dag 53. Vanmorgen ben ik met hetnieuwe baasje van Roet naar het tuincentrum geweest (ze zijn er 1x eerder geweest). Voor het eerst zijn ze allemaal individueel aan de lijn meegeweest. Je kunt nu goed de individuele verschillen tussen de pups zien. Klets, Isaai (Stoere) en Meeko lopen onbezorgd en vrolijk mee en zijn dol op aandacht van vreemde mensen. Ze kijken weinig naar de omgeving. Barrie, Roet en Roo (Kas) zijn meer met de omgeving en geurtjes bezig, die nemen alles in zich op en besluiten dat het goed is. Snelle en Knijster vonden het spannender in hun eentje. Beiden waren ze wat voorzichtiger en hadden ze meer tijd nodig om stil te staan en rond te kijken. Dragen was ook goed vonden ze allebei. Dat zijn straks ook stoere hondjes hoor. Als ze de tijd krijgen om te kijken en er zelf wat van te vinden komt dat ook helemaal goed. Het rendiervel vonden alle pups spannend. Alleen Klets heeft het niet waargenomen (denk ik), die was te druk bezig met rondhuppelen.
Heb ik straks nog zo’n allemansvriend Manu zal wel jaloers worden als de show straks gestolen wordt door kleine Meeko
Ik voel me al helemaal trots door jouw verhalen. Ik kan echt niet wachten, vannacht lag ik zelfs even wakker door m’n enthousiasme, haha!
Wat geef je ze toch een geweldige start. Ik ben zo blij met mijn keuze
De groepsfoto! Ik ben zo trots dat mijn plannetje gelukt is! Echt superleuk. Het kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
Ik heb gewoon wat sessies beloond op de surfplank. Niemand hoeft, op de surfplank staan was genoeg voor een stukje Rodiworst. Niemand werd bij de les geroepen of verplicht tot iets. Toen ze dat helemaal doorhadden en leuk vonden ben ik afleiding, afstand en duur langzaam gaan toevoegen. En tadaaaaa!
Wat een gave groepsfoto!
Ik heb nog altijd geen idee wie wie is ( ), maar de tweede naker van rechts lijkt me zo vanaf deze foto's echt een werkhondje zoals hij daar steeds fanatiek zit te kijken naar wat de bedoeling is
Veertje schreef: ↑07 okt 2021, 17:31
Wat een gave groepsfoto!
Ik heb nog altijd geen idee wie wie is ( ), maar de tweede naker van rechts lijkt me zo vanaf deze foto's echt een werkhondje zoals hij daar steeds fanatiek zit te kijken naar wat de bedoeling is
Dat geeft niet, maar het komt nu niet doordat ze zo op elkaar lijken
Die kale is Stoere (straks Isaai) dat is inderdaad de Duracell pup. Hij is energiek en snel opgewonden.
Veertje schreef: ↑07 okt 2021, 17:31
Wat een gave groepsfoto!
Dat geeft niet, maar het komt nu niet doordat ze zo op elkaar lijken
Die kale is Stoere (straks Isaai) dat is inderdaad de Duracell pup. Hij is energiek en snel opgewonden.
Hahaha nee dat ligt vooral aan mezelf. Volgens mij werkt het in mijn hoofd beter met bandjes en dat ze dan gewoon pupje rood of groen heten. Dat is mijn gebrek
Veertje schreef: ↑07 okt 2021, 17:31Ik heb nog altijd geen idee wie wie is
De nestnamen:
Op het bodyboard van links naar rechts Snelle (de mijne ), Kas, Roet, Stoere, Reus (van Yvette), Klets (van Sirene)
Daarachter Slimme (van Manuma) en Knijster.
Dag 54. Nog maar 2 dagen genieten van het tuig. Het is echt snel gegaan. Vandaag zijn we met de hele stichting naar familie gereden. Is vaste prik met ieder nest. Die hebben zo'n geweldige tuin waar je lekker in kan hollen en ontdekken. Ze zijn al helemaal gewend aan autorijden en in de auto slapen. Bij thuiskomst (40 min rijden) hebben ze lekker nog een uur in de auto liggen maffen.
Er was een vijver met kroos (niet over de hele vijver, we hadden speciaal voor de pups kroos weggehaald) en op Roo (Kas) en Barrie na zijn ze allemaal in het water gevallen. Meeko 3x maar die derde keer zag er niet zo per ongeluk uit.
Oh, wat een heerlijke dag weer voor ze, echt genieten van de foto's . Ze zijn al helemaal klaar om te helpen met tuinieren zie ik! En Meeko heeft alvast geoefend voor zijn eerste dogsurvival .
Sirene schreef: ↑07 okt 2021, 18:08
Dag 54. Nog maar 2 dagen genieten van het tuig. Het is echt snel gegaan. Vandaag zijn we met de hele stichting naar familie gereden. Is vaste prik met ieder nest. Die hebben zo'n geweldige tuin waar je lekker in kan hollen en ontdekken. Ze zijn al helemaal gewend aan autorijden en in de auto slapen. Bij thuiskomst (40 min rijden) hebben ze lekker nog een uur in de auto liggen maffen. Er was een vijver met kroos (niet over de hele vijver, we hadden speciaal voor de pups kroos weggehaald) en op Roo (Kas) en Barrie na zijn ze allemaal in het water gevallen. Meeko 3x maar die derde keer zag er niet zo per ongeluk uit.