Qua voer valt het op zich wel mee, zo'n €120,- per 4 maanden aan brokken, dus ±€30,- per maand.
Dan nog een tientje aan natvoer en ongeveer €15,- aan snacks die ik tussendoor koop.
Gooi daar nog ong €15,- per maand bij aan gedroogd vlees etc wat ik met de voerbestellingen mee bestel.
Uhm, 2 pakjes vlooienpillen per jaar (€2,30/maand) en een No Stress band voor Dívka (±€8,- per jaar).
Dan nog ongeveer €10,- per maand voor speelgoed, vlooienshampoo, Cowboy magic shampoo&cremespoeling, antiklitspray, vervanging lichtbanden etc.
Elke 50 dagen €55,- aan anti epileptica voor Mahdu komt neer op gemiddeld €30,- per maand.
Bij elkaar kom ik op een gemiddelde van €113,- uit per maand.
En dan heb ik dierenarts, novacam (1 potje per jaar) en trimsalon nog niet eens meegerekend maar gooi dan nog maar ff €50,- per maand op de gemiddelde maandelijkse kosten, als het niet meer is.
We lopen geen cursussen oid en de reiskosten naar de trimsalon heb ik niet meegenomen in de berekening omdat dat nog geen €5,- per keer is en we afwisselen met erheen fietsen en een enkele keer erheen lopen.
edit: aanvulling:
Er gaat maandelijks €150,- in het dierenpotje, daar betaal ik de dierenarts van, trimsalon, voerbestellingen, evt grote aanschaffen voor de dieren.
De snacks tussendoor, het natvoer en dingen als speelgoed, lichtbanden, pakje vlooienpillen en andere kleine dingen gaan van mijn weekbudget.